Ja katkeruutta siitä miten minua on tämän elämäni aikana kohdeltu! Ihmiset on sairaita.
Tunnen suunnatonta vihaa
7
1014
Vastaukset
- Anonyymi
Siltä se tuntuu, kun miettii mitä kaikkea on muutaman viime vuoden aikana tapahtunut. Muut kuvittelevat tietävänsä mitä ihminen elämältään haluaa ja se kaikki on saanut lähes menettämään elämänhalun kokonaan!
- Anonyymi
Minä en koe tulleeni väärinkohdelluksi kuin ainoastaan jumppaohjaaja-stalkkerin (TR) osalta. Hän on vainonnut minua jo pitkälyi yli 10 vuotta! Niin fyysisesti kuin virtuaalisestikin. Rikosilmoitusta on tehty ja kohta lähtee poliisille seuraava ilmoitus.
Olen samaa mieltä kanssa aloittaja, älä huoli olen kanssasi.
- Anonyymi
Ja sinussa ei ole mitään vikaa ikinä?
- Anonyymi
Samaa mieltä olen
- Anonyymi
Tunnen samoin ja nyt haluan tappaa itseni! Lopetan kärsimykseni. Jouluna se on hyvä tehdä!
- Anonyymi
Luuleeko se "tiedät kyllä kuka" kirjoittaja tämän kirjoituksen takia että hän olisi saanut katkeraksi jonkun?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861759Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171101Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981076Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79962- 92829
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot150799Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs52726- 53674
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51671