Ja katkeruutta siitä miten minua on tämän elämäni aikana kohdeltu! Ihmiset on sairaita.
Tunnen suunnatonta vihaa
7
924
Vastaukset
- Anonyymi
Siltä se tuntuu, kun miettii mitä kaikkea on muutaman viime vuoden aikana tapahtunut. Muut kuvittelevat tietävänsä mitä ihminen elämältään haluaa ja se kaikki on saanut lähes menettämään elämänhalun kokonaan!
- Anonyymi
Minä en koe tulleeni väärinkohdelluksi kuin ainoastaan jumppaohjaaja-stalkkerin (TR) osalta. Hän on vainonnut minua jo pitkälyi yli 10 vuotta! Niin fyysisesti kuin virtuaalisestikin. Rikosilmoitusta on tehty ja kohta lähtee poliisille seuraava ilmoitus.
Olen samaa mieltä kanssa aloittaja, älä huoli olen kanssasi.
- Anonyymi
Ja sinussa ei ole mitään vikaa ikinä?
- Anonyymi
Samaa mieltä olen
- Anonyymi
Tunnen samoin ja nyt haluan tappaa itseni! Lopetan kärsimykseni. Jouluna se on hyvä tehdä!
- Anonyymi
Luuleeko se "tiedät kyllä kuka" kirjoittaja tämän kirjoituksen takia että hän olisi saanut katkeraksi jonkun?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup323036Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1232705Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua392334Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652137Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4241687- 601143
- 551073
- 2591049
- 151966
- 45958