Nykänen kuoli siihen ja Keijo kesti sitä vain kaksi vuorokautta, kunnes soitti itse itselleen ambulanssin. Víttu mikä velliperse, kun vuosikausia sitten haukkui meitä muita velliperseiksi, kunnes itsestäänkin tuli sellainen velliperse.
Se kipu on täysin sietämätöntä. Onko muilla kokemusta?
Kylmis koki akuutin haimatulehduksen
23
174
Vastaukset
- Anonyymi
Matti Nykänen oli kova kolli ja ei keneltäkään voi vaatia vastaavaa kivunsietokykyä. Kylmis tottakai tuntee itsensä Nykäsen edessä neidiksi, mutta kesti sentään 2 vuorokautta.
- Anonyymi
En voi käsittää, että Masa kesti sen loppuun asti. Pesi saatana pyykkiä samalla. Ehkä me kaikki emme ole yhtä kovia, kuin Nykänen. En minä ainakaan ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi käsittää, että Masa kesti sen loppuun asti. Pesi saatana pyykkiä samalla. Ehkä me kaikki emme ole yhtä kovia, kuin Nykänen. En minä ainakaan ole.
Oksensin jopa veden ulos. Voisko joku selittää, miten Matti kesti tuon?
- Anonyymi
Kylmis vouhottaa kokemuksellaan, koska väittää, ettei kukaan tällä palstalla ole kokenut moista. Pitää nyt itseään tosimiehenä. Ei ole yhtä kova, kuin Matti Nykänen, mutta kesti kaksi vuorokautta.
Teholla pistivät Kylmiksen kuntoon, joka on vittumaista veronmaksajille. Matti sentään kuoli sankarillisesti.- Anonyymi
Matti oli huippu-urheilija. En minä kestä moista kipua loppuun asti, eli kuolemaan asti. Olen Velliperse.
t. Kylmis
- Anonyymi
Kerroinko jo sen, kun nauroin piikittäjälle teholla, kun kertoi että tämä tulee sattumaan? Nauroin ääneen kun otti valtimoverikoetta kädet täristen. Kipukynnys korkeni melkoisesti akuutin haimarin ansiosta. Ihmetteli, kun vain nauroin, kun yleensä potilaat itkee.
- Anonyymi
Te olette videoilta nähneet, kuinka kiltin näköinen ihminen olen. En ymmärrä, miksi ne osastolla pelkää mua.
- Anonyymi
Anteeksi, mutta en tajua Matti Nykäsen motivaatiota tai agendaa. Se kipu on sietämätön ja aiheutti lopulta Masalle keuhkokuumeen ja kuoleman. Silti pesi vain pyykkiä. Vaimonsa Pia yritti pakottaa häntä sairaalaan, jossa esim. Kylmis hoidettiin takaisin elävien kirjoihin teholla.
Miksi? Matti eläisi vieläkin, mutta miksi tuollainen asenne ja sietämätön kipu? Miksi Miksi miksi?!- Anonyymi
Matti Nykänen kuoli aivan turhaan. Vaimonsa Pia yritti pakottaa häntä sairaalaan, jossa Kylmiskin hoidettiin takaisin elävien kirjoihin. En kerta kaikkiaan tajua Masan päätöstä, kun vaimonsa repi jo hihasta ambulanssiin, mutta ketään ei voi pakottaa hoitoon.
Tulee väkisillä mieleen, että halusiko Matti Nykänen kuolla? Itsemurha se oli, jos multa kysytään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matti Nykänen kuoli aivan turhaan. Vaimonsa Pia yritti pakottaa häntä sairaalaan, jossa Kylmiskin hoidettiin takaisin elävien kirjoihin. En kerta kaikkiaan tajua Masan päätöstä, kun vaimonsa repi jo hihasta ambulanssiin, mutta ketään ei voi pakottaa hoitoon.
Tulee väkisillä mieleen, että halusiko Matti Nykänen kuolla? Itsemurha se oli, jos multa kysytään.Jos Kylmikseltä kysytään, aivan saatanan tuskallinen itsemurha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Kylmikseltä kysytään, aivan saatanan tuskallinen itsemurha.
Ei ollut itsemurha. Matti Nykänen vain oli päättänyt, että kestää aivan kaiken, jota joutuu kokemaan. Valitettavasti kaikkea ei voi kokea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut itsemurha. Matti Nykänen vain oli päättänyt, että kestää aivan kaiken, jota joutuu kokemaan. Valitettavasti kaikkea ei voi kokea.
Miettikää, miltä Matin vaimosta tuntuu. Pia yritti lukuisia kertoja raahata Masan ambulanssiin, mutta Matti sanoi vain, että äläpä siinä nyt stressaa turhia, tää on vain noro-virus.
Tuntuu pahalta Pian puolesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulee väkisillä mieleen, että halusiko Matti Nykänen kuolla? Itsemurha se oli, jos multa kysytään.Sontaseppojen keskimääräinen elinikä on 48, ja sen nykäenen ylitti kevyesti.
Elin on haima tai maksa, jonka välppyyteen sontaseppo putoaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sontaseppojen keskimääräinen elinikä on 48, ja sen nykäenen ylitti kevyesti.
Elin on haima tai maksa, jonka välppyyteen sontaseppo putoaa.Väitätkö kansallissankaria sontasepoksi? Kuka sinä luulet olevasti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väitätkö kansallissankaria sontasepoksi? Kuka sinä luulet olevasti?
Juurihan hän sanoi, että ylitti sen kevyesti! Mitä oikein sekoilet?
- Anonyymi
Akuutti haimatulehdus. Saa TANA että se kipu on sietämätön. Kertokaa pliis, miten Matti Nykänen kesti sen loppuun asti.
- Anonyymi
Sen seitsemän tunnin aikana olisin paljastanut kaikkien ruumiideen sijainnin, Jimmy Hoffasta alken, jotta se kipu lakkaisi. Kidutus toimii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen seitsemän tunnin aikana olisin paljastanut kaikkien ruumiideen sijainnin, Jimmy Hoffasta alken, jotta se kipu lakkaisi. Kidutus toimii.
Haluaisin anteeksipyynnön kaikilta, kun vihdoinkin todettiin akuutti haimatulehdus eikä mikään vitun närästys. Pisti vähän vihaksi, mutta kun tuli kunnon kipulääkkeet suoraan kanyyliin, niin sitten lepyin enkä ollut enää uhkaava, haavoitettu eläin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin anteeksipyynnön kaikilta, kun vihdoinkin todettiin akuutti haimatulehdus eikä mikään vitun närästys. Pisti vähän vihaksi, mutta kun tuli kunnon kipulääkkeet suoraan kanyyliin, niin sitten lepyin enkä ollut enää uhkaava, haavoitettu eläin.
Taisivat pumpata kanyyliin morfiinia, jotta saavat sinut hiljaiseksi. Tehokkain kipulääke.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisivat pumpata kanyyliin morfiinia, jotta saavat sinut hiljaiseksi. Tehokkain kipulääke.
Morfiini vetää kyllä Kylmiksenkin hiljaiseksi vähäksi aikaa. Sitä vahvempaa kipulääkettä ei ole olemassa. Vetää samalla päänkin aivan tainnoksiin.
https://www.youtube.com/watch?v=pKWZvAIb8BU
- Anonyymi
Kyllä te vitun velliperseet olisitte soittaneet 112 välittömästi. Kylmiksellä meni siihen 2 vuorokautta, ennen kuin soitti ja häpeää silmät päästänsä.
- Anonyymi
Minusta on vìtun törkeää, että Keijo EDELLEENKIN edes KEHTAA väittää meitä kivun suhteen velliperseiksi, vaikka soitti ITSE ITSELLEEN ambulanssin. Toki tosi oli kyseessä, mutta silti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta on vìtun törkeää, että Keijo EDELLEENKIN edes KEHTAA väittää meitä kivun suhteen velliperseiksi, vaikka soitti ITSE ITSELLEEN ambulanssin. Toki tosi oli kyseessä, mutta silti.
Oikeesti, kuka soittaa itselleen ambulanssin?
t. Dr. Evil
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398