Youtubessa on ihan hyvä Tyhmät työmiehet kanava. Kannattaa ainakin vilkaista onko oma juttu. Minua kiinnostaisi tietää mikä kanavan omistaja on ammatiltaan?
Tyhmät työmiehet
24
9207
Vastaukset
- Anonyymi
Mihin päin Pohjois-Karjalaa "sijoittuu"? Minua ihmetyttää vähän jotkut, ilmeisesti seuraajien, kysymykset kuten "millä rahalla pärjäisi jos asuu tuolla tilalla". Miksi ei pärjäisi varsinkin jos käy töissä. Vai eikö voi käydä töissä jos asuu tuolla tilalla vai mikä tuossa on kuvio?
- Anonyymi
Toisekseen, eikös hällä ole useampia autoja, melko uusi C-Mersu, vanhempi mersu ja useampia muita autoja. Tietenkin traktori ja tuo tila ja liekö sitten omistusasunto tai talo jossain niin ei ole ainakaan rahasta kiinni etteikö pärjäis vaikka useamman vuoden varsinkin jos myy omaisuutta tai vuokraa vaikka nykyisen asumuksen.
- Anonyymi
Se meidän tila on Tohmajärvi
- Anonyymi
Joo meillä on noin 13-14 autoa
- Anonyymi
Olen pilkunviilaaja, miksi kanava on monikossa kun eihän siellä ole kuin yksi työmies? Joku toinen välillä kuvaa, mutta yksi heppu siellä vaan turailee.
- Anonyymi
Toinen tyhmä työmies on jäänyt vain kuvaajaksi.
- Anonyymi
Veljekset. Toinen höpisee ja toinen välillä kuvaa. Kuvaaja veljen keksimä nimi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen tyhmä työmies on jäänyt vain kuvaajaksi.
Se kuvaaja on mun isoveli
- Anonyymi
Se on mun isoveli
- Anonyymi
Eihän sitä aina voi onnista, jos milloinkaan, kaikkihan voi mennä pieleen. Onneksi vielä Aurinko nousee ja uusipäivä. Rahalla saa ja hevosella pääsee🤭 jos ois.
Hauskoja juttuja onneksi vielä riittää😂😂. Lähes omia ,joita vaan omassa olossakin usein riittää🙄😂😂 - Anonyymi
On pappi, mutta saanut potkut kun kiroilee tubessa. Tiedän kun olen ex työtoveri
- Anonyymi
Vähän epäilen tuota juttua
- Anonyymi
Jaa pappi no joo mutta hauskoja juttuja tekevät ja semmoista hyvän mielen tubea ja välillä vakavaa asiaa ja oikeudenmukaista. Tuskin ultra köyhä kuitenkaan kuten hieman annettu ymmärtää vaan ihan hyvällä tulolla on tai neutraalilla ja siitä hieman moitteita tuosta köyhemmäksi oletetusta mutta mukava kattella kun menee arki ja elo ihan kelvosti. Ei leluja hankita ilman tuloja tai takaisinmaksu kykyä se on varma juttu. Hyvä kanava ehdottomasti.
- Anonyymi
Nyt vasta löysin ko videot. Tykkään, aivan huipputyyppi. Vakavaakin ja sarkasmia, ihmisläheistä. Läytäispä muita yhtä hyviä tubettajia.
Kuka,mikä mies tuo muuten on. Eikö kukaan tiedä. Entinen ammatti esim?- Anonyymi
Upm:lla ollu töissä
- Anonyymi
Ei sil oo ammattiin se vaan välil mun mielestä opettaa jotain työ mies ryhmää kai tosi harvoin
- Anonyymi
Onko pappi.? No voi vaikka ollakin ,mutta 110% parempi ,kun ne perinteiset leipäpapit.
Ymmärtää yhmistä. - Anonyymi
Vastuu täysin katsojilla, täysi vedättäjä eli markkinoiden ja torien helppoheikki nykyaikuistunut tuberttajaksi. Viihdettä kyllä mutta kaupallisuus puskee joka välissä läpi liiaksi ja ainakin pyöräasioissa pääsee kivijalkaliikkeissä paljon helpommalla, saa aidon takuun ja säästyy mahottomalta tekemisen vaivalta.
Ehdoton puutukkurin sukulaissielu, jotenkin kutisee ettei pelkkä sielukaan ja se varsinainen asunto löytyy kaapuntista, sdiellä on sähet, pelit ja vehkeet, akka ja kakaroita. - Anonyymi
miksi ei voi täydentää?
- Anonyymi
Luulen kans että ei oikeesti asu tossa torpassa vaikka niin antaa ymmärtää.Mutta voi sanoa sitten myöhemmin että ei oo koskaan sanonutkaan asuvansa....
- Anonyymi
En ainakaan itse ole ymmärtänytkään niin, että hän tuolla torpassa asuisi pelkästään vaan asuu Joensuussa ja satunnaisesti tuolla maatilan torpassa. Ei sarjaa seuratessa ainakaan itselle sellaista käsitystä ole tullut, että hän tuolla pelkästään asuisi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ainakaan itse ole ymmärtänytkään niin, että hän tuolla torpassa asuisi pelkästään vaan asuu Joensuussa ja satunnaisesti tuolla maatilan torpassa. Ei sarjaa seuratessa ainakaan itselle sellaista käsitystä ole tullut, että hän tuolla pelkästään asuisi...
Me saatetaan muuttaa sinne rempan jälkeen ja joo kyl me Joensuussa asutaan oikeesti
- Anonyymi
Joensuun ellin venkulapoijka joka ei osaa tyhjentää hernepurkkia tai paremminkin sulattaa ennen puhallusta. Pörssiä' pellaa ja puhuu ku leipäpappi sunnuntain saarnassaan viimeisellä videollaan, mutta ei ei tuossa saarnassa ei ole sydän mukana. Oravanrattaissa vaihtoi vain hiukan duunarista yrittäjäksi ja pohjapääomaa on. Ei sitä edes enää salaile.
- Anonyymi
Tiiätkö mitä tyhmättyömiehet kanavan omistaja on mun iskä ja sillä ei ole muuta työtä kun Tubettaminen ja siis oon ihan oikeasti sen lapsi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.726318- 1385722
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4773585Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1192008- 391341
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3961328- 731163
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471024Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110952Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan56940