Häntä on risonut koko sodan ajan kun joku venäläinen tai edes venäläistaustainen saa otella jossain.
Mitä politiikkaa ja urheilua pitää sotkea toisiinsa.
Eihä minkään muunkaan sotaa käyvän maan urheiljoita olla estetty urheilemasta, USA nyt pahimpana sotamaana kautta aikain.
Marttisen viimeisin twiitti taas osoittaa kuinka asia vaivaa miestä.
Lainaus:
Ajatuksia:
1) Ilmeisesti Iba on löytänyt Gazpromin lisäksi rahoittajan Arabiemiraateista.
2) Lännen boikotti venäläisnyrkkeilijöitä kohtaan näyttää rakoilevan.
3) Lasketaanko matsit ammattinyrkkeilytilastoihin?
4) Iban edeltäjä Aiba hassasi rahansa ammattinyrkkeilyhaaveisiin.
Mikko Marttinen on poliitinen nyrkkeilyn seuraaja.
28
1418
Vastaukset 28
- Anonyymi
Marttinen ei pukahtanutkaan Qatarin jalkapallokisoista. Ja entäs turkkilaiset urheilijat, Turkki pommittaa kurdialueita.
- Anonyymi
Marttinen on höyhensarjan ukko
- Anonyymi
Niin on
Ja pienet munat
- Anonyymi
Marttinen putosi pienenä taikajuomapataan Lahden Satamassa, ja sen takia hän jäi kitukasvuiseksi. Hän on siis Obelixin vastakohta.
- Anonyymi
Onko Marttinen Asterix?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Marttinen Asterix?
Ei, vaan Obelixin vastakohta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, vaan Obelixin vastakohta!
Idefix pikemminkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idefix pikemminkin.
Idefix Marttinen!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idefix Marttinen!!!!
Idefix!!!!
- Anonyymi
Mikko. marttisela o. Allekeskitaso mua!!!!
Muaaa - Anonyymi
Dagenstanilaiser vei Marttisen saunaa hakattavaksi
- Anonyymi
Hyvä Dagestanilaiset, hyvä!
- Anonyymi
Pirinen on itse Medvedev valeasussa. Kaksoisagentti. Ja Marttinen on Peskov.
- Anonyymi
Ketänon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketänon?
""""Ruotsikaan ei osallistu nyrkkeilyn naisten MM-kisoihin ja ilmoittaa syyksi sen, että venäläiset ovat mukana."""
Marttinen on iloinen, Twitter.
- Anonyymi00035
Marttinen manageroi venäläistä anton nimistä ottelijaa.
- Anonyymi00036
Marttinen on kuulemma kääntänyt kelkkansa ja aikoo muuttaa Moskovaan
- Anonyymi00037
Putinistit on niin yksinkertaisia että ne ei tajua että kukaan ei usko niitä eikä välitä pätkääkään niiden mielipiteistä
- Anonyymi00038
Etenkään Kiina, Intia, Iran, Pohjois-Korea, Brasilia jne...
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741660- 231162
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134896Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48538
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32508- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 34414
- 33413
- 16399
- 82398