Voiko joutua ongelmiin jos valvonta kamerassa näkyy että minulla on kaljaa

Anonyymi-ap

Voinko joutua onglmiin jos valvonta kameroissa näkyyy että minulla on kaljaa repussa. oon 15v

48

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis ollaan oltu paikas is tapahtuu paljo ilkivaltaa. Ja siit on tehty joku rikos ilmotus ja sit mun kaveril oli joku kuulustelu ni se sano et ne kysy et tiedätkö tämmöst tyyppii kun*mun nimi* et sil on ollu kaljaa ja sit ne näytti sil kuvan mis mul on kaljaa repus

    • Anonyymi

      Ei kai kuvasta voi nähdä, mitä reppu sisältää.
      Kuka sen tietää, mitä siellä repussa on, tai on ollut.

      Lain mukaanhan 15-vuotias on alaikäinen, eikä saa alkoholia pitää hallussaan.
      Ja kannattaa miettiä tulevaisuuttaan sen verran, mitä haluaa " isona " tehdä, ei se kivalta kuulosta, että 15-vuotiaat on ollut poliisien kanssa tekemisissä.
      Ei ole hyvä antaa ns. mopon lähteä käsistä, elämästä voi tulla pahimmassa tapauksessa aika paskaa.
      Helpommallakin pystyy pääsemään, ja kasvamaan fiksuksi aikuiseksi.
      Jos nuorena sählää liikaa, se voi kaduttaa sit vanhempana.
      Eli aina on hyvä miettiä edes yhden kerran, mitä mistäkin seuraa omalle kohdalle.

      • Anonyymi

        Näytin niit juomii mun kaverille ja niil on vissii kuva siit täst on jo kyl joku 3 kuukaut mut nyt vast tulee jotai kuulusteluit tai ankkureit


    • Anonyymi

      Tietysti poliisi haluaa selvittää kuka ne kaljat on sinulle hankkinut.
      Sekä sinä ja kaljojen hankkija olette pulassa.

      • Anonyymi

        voiks siit tul jotai muka ku siit on jo joku 3 kk aikaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voiks siit tul jotai muka ku siit on jo joku 3 kk aikaa

        Voi tulla tai ei.
        Riippuu kai siitä, miten ne asian käsittelee.
        Nykypäivänä ei oo ihan pikkujuttu, jos alaikäseltä löytyy alkoholia.
        Tollaisen takia on usein sossut ja lastensuojelu, vanhemmat, noi ainakin keskenään yhteydessä.

        On hyvä muistaa, että aina kun tekee jotain kiellettyä, on mahdollista, että siitä myös seuraa jotain.
        Ja jos ei halua mitään seurauksia, niin on hyvä elellä kiltisti.

        Pieneksi lohdutukseksi kuitenkin, asioilla on yleensä tapana järjestyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi tulla tai ei.
        Riippuu kai siitä, miten ne asian käsittelee.
        Nykypäivänä ei oo ihan pikkujuttu, jos alaikäseltä löytyy alkoholia.
        Tollaisen takia on usein sossut ja lastensuojelu, vanhemmat, noi ainakin keskenään yhteydessä.

        On hyvä muistaa, että aina kun tekee jotain kiellettyä, on mahdollista, että siitä myös seuraa jotain.
        Ja jos ei halua mitään seurauksia, niin on hyvä elellä kiltisti.

        Pieneksi lohdutukseksi kuitenkin, asioilla on yleensä tapana järjestyä.

        juu no kiitos tiedosta


    • Anonyymi

      Mokasit elämäsi, se oli siinä. Näet tulevaisuutesi kun laitat youtubeen hakuun keijo keripukki.

      • Anonyymi

        Eipäs nyt tramatisoida. Kytät kaataa juomasi pois ja saat jatkaa matkaa selvinpäin.


      • Anonyymi

        Kyllä teineillä on vielä hyvin pitkä matka Kylmiksen kaltaiseen rappiotilaan.


      • Anonyymi

        Tottakai teinit kokeilee mitä tahansa mielenkiinnosta, mutta kun aivot kasvavat valkoisella miehellä maksimikokoon viimeistään 24 vuotiaana, niin pystyvät omilla aivoillaan ajattelemaan, että onkohan tässä mitään järkeä.

        k


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai teinit kokeilee mitä tahansa mielenkiinnosta, mutta kun aivot kasvavat valkoisella miehellä maksimikokoon viimeistään 24 vuotiaana, niin pystyvät omilla aivoillaan ajattelemaan, että onkohan tässä mitään järkeä.

        k

        "Onko mitään järkeä" -kysymys vain PROVOSOI teinejä. Täytyy kysyä, että kannattaako? Täytyy keksiä parempi sana. Mikä se olisi?

        Kysyn vain ja olin minäkin teini 80-luvulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä teineillä on vielä hyvin pitkä matka Kylmiksen kaltaiseen rappiotilaan.

        Kyllä minä pitäisin tehokkaimpana toimenpiteenä sanomalla teinille, että lopeta tuo itsesi nolaaminen ja painu vìttuun mun silmistä. Matkallaan saa miettiä, mitä tuli tehtyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä pitäisin tehokkaimpana toimenpiteenä sanomalla teinille, että lopeta tuo itsesi nolaaminen ja painu vìttuun mun silmistä. Matkallaan saa miettiä, mitä tuli tehtyä.

        Liian radikaakia. Traumatisoituu. Huh, onneksi mulla ei ole lapsia. Tulisin hulluksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä pitäisin tehokkaimpana toimenpiteenä sanomalla teinille, että lopeta tuo itsesi nolaaminen ja painu vìttuun mun silmistä. Matkallaan saa miettiä, mitä tuli tehtyä.

        Mitä sä Tissu lässytät? Ite homoilit tuon ikäisenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai teinit kokeilee mitä tahansa mielenkiinnosta, mutta kun aivot kasvavat valkoisella miehellä maksimikokoon viimeistään 24 vuotiaana, niin pystyvät omilla aivoillaan ajattelemaan, että onkohan tässä mitään järkeä.

        k

        Sitten on teinejä jotka ovat tietoisia Alkoihin käytön vahingoista kasvan nuoren aivoissa ja ne vahingot ei ole korjattavissa edes. Aivot ovat täysin kehittyneet 25 vuotiaana , joten yleensä viisas nuori ymmärtää nämä asiat,
        Jantuo että teinit kokeilee kaikkea , riippuu paljon millaisessa kodissa on kasvanut .
        Itseään arvostava teini ei kokeile asioita jotka hän tietää vahingollisiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai teinit kokeilee mitä tahansa mielenkiinnosta, mutta kun aivot kasvavat valkoisella miehellä maksimikokoon viimeistään 24 vuotiaana, niin pystyvät omilla aivoillaan ajattelemaan, että onkohan tässä mitään järkeä.

        k

        Mutta jos käyttävät alkoholia teini-iässä niin jäävät teinin kehitystasolla lopuksi ikäänsä. Näitähän in nähty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos käyttävät alkoholia teini-iässä niin jäävät teinin kehitystasolla lopuksi ikäänsä. Näitähän in nähty

        On varmaankin nähty, mutta se ei tarkoita, että kaikki jäisivät johonkin teinin tasolle.
        Olen itse elävä esimerkki, ja tunnen monia kaltaisiani, jotka ovat kaikesta huolimatta kasvaneet ja kehittyneet kyllä aikuisiksi, ihan ikäisikseen.

        Itse kyllä puutteeni myönnän, en ole kovin tietoviisas, en tiedä läheskään kaikesta kaikkea, koska se nuoruus meni siellä päihdehuuruissa, vaikka suurin osa saman ikäisistä opiskeli itselleen tietoutta ja ammatit.


    • Anonyymi

      Kertomasi perusteella pidän kyllä ilkivaltaepäilyä huolestuttavampana kuin paria kaljaa repussa.

      Jos 15-v pitää hallussaan alkoholia, yleensä lähtee kotiin lastensuojeluilmoitus ja muutama kymppi sakkoa. 16-17 v voi hyvällä tuurilla selvitä huomautuksella. Mitään ehdottomia rajoja ei ole, vaan riippuu poliisin harkinnasta. Oman kokemukseni mukaan poliisi ei ole kertaakaan ollut kiinnostunut viinan alkuperästä. Liian kiire kai kaataa seuraavankin asiakkaan viinoja pois.

      Tämähän alkoholi yksistään ei minun ymmärtääkseni ole maailmaa kaatava juttu, joku sossutäti soittaa kahdesti vanhemmille ja jos heidän mielestään tilanne on toisella kerralla rauhoittunut eikä sossukaan mitään muuta erityisesti epäile, asia jää siihen. Kukaan ei muista parin vuoden kuluttua että olet törttöillyt.

      Asia monimutkaistuu, jos alkaa jäämään useamman kerran kiinni.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä ja miksi hitossa teini edes tarvitsee alkoholia? Itse olin 15 vuotiaana niin pirteä ja virkeä, että pelkkä kokis tai pepsi riitti pitämään vireen yllä!

        En kertakaikkiaan tajua tuota teinien alkoholi-sekoilua. Voisko joku selittää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä ja miksi hitossa teini edes tarvitsee alkoholia? Itse olin 15 vuotiaana niin pirteä ja virkeä, että pelkkä kokis tai pepsi riitti pitämään vireen yllä!

        En kertakaikkiaan tajua tuota teinien alkoholi-sekoilua. Voisko joku selittää?

        Siitä on aikaa ainakin valovuosi, kun olin itse 15-vuotias.
        Mutta joo, siinä iässä aloin sekoilla alkoholin kanssa, myöhemmin tuli kuvioihin vähän muitakin päihteitä.

        Voin selittää, ainakin omasta kokemuksesta, miksi niin kävi.
        Minulla oli huono itsetunto, kaipasin muiden hyväksyntää, koin että oli tehtävä niinkuin kaveritkin, muuten hylkäävät ( oli pelkkää luuloa ).
        Kavereita en toki juomisesta syytä, enkä syyttänyt, itsehän sitä kurkkuuni kaadoin, ei muut.
        Kärsin myös jännityksestä, paniikkihäiriöstä, ja rentoutuakseni otin alkoholia lääkitsemistarkoituksessa.
        Eniten kait pakenin itseäni ja elämääni, ajatuksiani, tunteitani.
        Jälkeenpäin pakko sanoa, että päihteet olivat huonoin lääke ikinä, siitä vasta alkoi ongelmat paisua.

        Se, että teinit sekoilevat tänäkin päivänä, johtuu pahoinvoinnista, on henkisesti paha olla, paetaan omia ajatuksia ja tuntemuksia.
        Ja joillain sekin ajatus, hyväksyykö kaverit minut, jos en tee kuten he.

        Elämä on pitkä matka ja aika, aikamatka, oppia. Jotkut kokevat sen kantapään kautta, valitettavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä on aikaa ainakin valovuosi, kun olin itse 15-vuotias.
        Mutta joo, siinä iässä aloin sekoilla alkoholin kanssa, myöhemmin tuli kuvioihin vähän muitakin päihteitä.

        Voin selittää, ainakin omasta kokemuksesta, miksi niin kävi.
        Minulla oli huono itsetunto, kaipasin muiden hyväksyntää, koin että oli tehtävä niinkuin kaveritkin, muuten hylkäävät ( oli pelkkää luuloa ).
        Kavereita en toki juomisesta syytä, enkä syyttänyt, itsehän sitä kurkkuuni kaadoin, ei muut.
        Kärsin myös jännityksestä, paniikkihäiriöstä, ja rentoutuakseni otin alkoholia lääkitsemistarkoituksessa.
        Eniten kait pakenin itseäni ja elämääni, ajatuksiani, tunteitani.
        Jälkeenpäin pakko sanoa, että päihteet olivat huonoin lääke ikinä, siitä vasta alkoi ongelmat paisua.

        Se, että teinit sekoilevat tänäkin päivänä, johtuu pahoinvoinnista, on henkisesti paha olla, paetaan omia ajatuksia ja tuntemuksia.
        Ja joillain sekin ajatus, hyväksyykö kaverit minut, jos en tee kuten he.

        Elämä on pitkä matka ja aika, aikamatka, oppia. Jotkut kokevat sen kantapään kautta, valitettavasti.

        Kai mää jotenkin nyt tajuan, mutta syyttäisin kyllä vanhempiasi. Sore, mutta näin tunnen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai mää jotenkin nyt tajuan, mutta syyttäisin kyllä vanhempiasi. Sore, mutta näin tunnen.

        Mun isä ja äiti oli saatanan karsimaattisia ja dominoivia, mutta en silti ratkennut päihteisiin 15 vuotiaana. Kevennyksenä täytyy todeta, että toi on kyllä hauska, että siitä valovuosi, kun sillä tarkoitetaan vaan käsittämättömän pitkää matkaa. Kilometreinä ilmoitettuna se olisi niin pitkä luku, että ei mitään järkeä. Muistaakseni lähimpään tähteen Auringon jälkeen on 4 valovuotta. Aurinkoon on matkaa 8 valominuuttia. Kuuhun yksi valosekunti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä on aikaa ainakin valovuosi, kun olin itse 15-vuotias.
        Mutta joo, siinä iässä aloin sekoilla alkoholin kanssa, myöhemmin tuli kuvioihin vähän muitakin päihteitä.

        Voin selittää, ainakin omasta kokemuksesta, miksi niin kävi.
        Minulla oli huono itsetunto, kaipasin muiden hyväksyntää, koin että oli tehtävä niinkuin kaveritkin, muuten hylkäävät ( oli pelkkää luuloa ).
        Kavereita en toki juomisesta syytä, enkä syyttänyt, itsehän sitä kurkkuuni kaadoin, ei muut.
        Kärsin myös jännityksestä, paniikkihäiriöstä, ja rentoutuakseni otin alkoholia lääkitsemistarkoituksessa.
        Eniten kait pakenin itseäni ja elämääni, ajatuksiani, tunteitani.
        Jälkeenpäin pakko sanoa, että päihteet olivat huonoin lääke ikinä, siitä vasta alkoi ongelmat paisua.

        Se, että teinit sekoilevat tänäkin päivänä, johtuu pahoinvoinnista, on henkisesti paha olla, paetaan omia ajatuksia ja tuntemuksia.
        Ja joillain sekin ajatus, hyväksyykö kaverit minut, jos en tee kuten he.

        Elämä on pitkä matka ja aika, aikamatka, oppia. Jotkut kokevat sen kantapään kautta, valitettavasti.

        " Elämä on pitkä matka ja aika, aikamatka, oppia. Jotkut kokevat sen kantapään kautta, valitettavasti. "

        Kuinka elämää muuten edes opitaankaan? Aivan sama, mitä vanhemmat sanoo, teinit menee porukan mukana, koheltaa ja oppii nimenomaan kantapäänkautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai mää jotenkin nyt tajuan, mutta syyttäisin kyllä vanhempiasi. Sore, mutta näin tunnen.

        Kyllähän sitä tuntea saa, miten vain.
        Itse olen aina ollut sitä mieltä, että vanhempiani en ole voinut koskaan omista ongelmistani syytellä.
        Itse ollut nuorena liian heikko, ja riippuvaisuuteen taipuvainen.
        Riippuvuus-ominaisuushan ei katoa, vaikka ikää tulee, mutta sen kanssa oppii elämään ja välttämään asioita, joihin voi jäädä koukkuun.

        Elämähän on tutkimusmatka omaan itseen, tutustua yritetään niin kauan kuin henki kulkee, eikä sittenkään opita itsestämme kaikkea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Elämä on pitkä matka ja aika, aikamatka, oppia. Jotkut kokevat sen kantapään kautta, valitettavasti. "

        Kuinka elämää muuten edes opitaankaan? Aivan sama, mitä vanhemmat sanoo, teinit menee porukan mukana, koheltaa ja oppii nimenomaan kantapäänkautta.

        Itse olen kyllä ikääntyessäni joskus aina törmännyt ajatukseen, että kunpa olisin silloin joskus kuunnellut niitä vanhempia ja viisaampia.
        Ei tietenkään joka asiassa olisikaan tarvinnut, mutta joissain jutuissa olisi ollut hyötyäkin, siis kuuntelemisen lisäksi myös uskoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän sitä tuntea saa, miten vain.
        Itse olen aina ollut sitä mieltä, että vanhempiani en ole voinut koskaan omista ongelmistani syytellä.
        Itse ollut nuorena liian heikko, ja riippuvaisuuteen taipuvainen.
        Riippuvuus-ominaisuushan ei katoa, vaikka ikää tulee, mutta sen kanssa oppii elämään ja välttämään asioita, joihin voi jäädä koukkuun.

        Elämähän on tutkimusmatka omaan itseen, tutustua yritetään niin kauan kuin henki kulkee, eikä sittenkään opita itsestämme kaikkea.

        Kaikki on teininä heikkoja ja itsekin pelkäsin isoja poikia ja juoksin karkuunkin heitä. Pidätkö itseäsi jonain erikoistapauksena ja jos pidät, niin perustele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on teininä heikkoja ja itsekin pelkäsin isoja poikia ja juoksin karkuunkin heitä. Pidätkö itseäsi jonain erikoistapauksena ja jos pidät, niin perustele.

        Ei ollut mitään internettiä, josta tarkistaa ja todeta, ettei mun terskassa ole mitään omituista. Luulin, että se täytyy pian amputoida! Älä yhtään pidä itseäsi marttyyrinä siinä, kun aivan saman minäkin kokenut kaikinpuolin Perkele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut mitään internettiä, josta tarkistaa ja todeta, ettei mun terskassa ole mitään omituista. Luulin, että se täytyy pian amputoida! Älä yhtään pidä itseäsi marttyyrinä siinä, kun aivan saman minäkin kokenut kaikinpuolin Perkele.

        Löysin isäni VHS-videokasetin, joka oli aikuisviihdettä ja näin miehen terskan. Voitko kuvitella mikä huojennus, kun kaksi vuotta olin jo kitunut ajatuksella, että mun pippelissä on jotain vikaa. Se oli TÄYSIN samannäköinen. Se vapauttava tunne oli niin autuasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai mää jotenkin nyt tajuan, mutta syyttäisin kyllä vanhempiasi. Sore, mutta näin tunnen.

        Niinhän se on että vanhemmat ovat lepsuja eivätkä tajua omaa vastuutaan omasta lapsestaan joka on alaikäinen, ja usein näiden teinien vanhemmat ovat niitä jotka
        ”:rentoutuvat” pyhien ajan viinan kanssa joten ei näytä monellakaan olevan tiedossa että lapsi on heidän vastuullaan niin kauan kun on aikuisten kirjoihin laitettu.
        Sitten kun lapsi joutuu rötöksistä kiinni niin syytellään yhteiskuntaa sun muita virastoja eikä nähdä omaa osuutta lapsen huonoon käytökseen , joten 15 vuotiaan ei edes tarvoitsisi olla puoli yötä pihalla edes , sillä sen ikäisellä ei näytä olevan konsekvensi ajatusta edes , vaan törmää pää edellä kiellettyihin asioihin .
        Lasten paikka on olla yöt kotona eikä kulkea kaupungilla olutreppu selässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on teininä heikkoja ja itsekin pelkäsin isoja poikia ja juoksin karkuunkin heitä. Pidätkö itseäsi jonain erikoistapauksena ja jos pidät, niin perustele.

        Ai pidänkö itseäni erikoistapauksena ?
        Niin missä mielessä ?
        Voisitko sinä perustella kysymyksesi.
        Kirjoitinhan olleeni nuorena heikko.

        Ja se, millaista elämäni on ollut, ei millään tavalla oikeuta minua pitämään itseäni jotenkin erikoisena tai erikoistapauksena. Tarkoittaen, ettei ole ainakaan helppoa ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se on että vanhemmat ovat lepsuja eivätkä tajua omaa vastuutaan omasta lapsestaan joka on alaikäinen, ja usein näiden teinien vanhemmat ovat niitä jotka
        ”:rentoutuvat” pyhien ajan viinan kanssa joten ei näytä monellakaan olevan tiedossa että lapsi on heidän vastuullaan niin kauan kun on aikuisten kirjoihin laitettu.
        Sitten kun lapsi joutuu rötöksistä kiinni niin syytellään yhteiskuntaa sun muita virastoja eikä nähdä omaa osuutta lapsen huonoon käytökseen , joten 15 vuotiaan ei edes tarvoitsisi olla puoli yötä pihalla edes , sillä sen ikäisellä ei näytä olevan konsekvensi ajatusta edes , vaan törmää pää edellä kiellettyihin asioihin .
        Lasten paikka on olla yöt kotona eikä kulkea kaupungilla olutreppu selässä

        Minä, joka kirjoitin, että kaikki alkoi jo 15-vuotiaana, ja kerroin, etten vanhempiani syyttele, voin sanoa suoraan, että mun vanhemmat ei olleet lainkaan lepsuja.
        Salaa minä touhusin alkoholin kanssa, mitä touhusin. Kiinni jos olisin jo varhain jäänyt niin selkään olisin saanut, ja varmaan loppuelämän kotiarestia.

        Toisekseen, voi yllättää, vanhemmat ei meillä käyttäneet alkoholia juuri lainkaan, hyvin harvoin ja vähän. Siis sitä en kotoa oppinut.

        Vielä kolmanneksi, vaikka remusin nuorena, niin rötöksiä en tehnyt. Aina on ollut oikeudentaju olemassa, mitä saa tehdä ja mitä ei. Ja sekin muuten kotoa opittua.

        Huom. Silloin kun olin 15-vuotias, ja jos kaupungilla jäi jollekin alkoholin hallussapidosta tai humalassa olemisesta kiinni, niin kysyivät vain, haluatko, että ilmoitetaan kotiin.
        Enkä tietenkään halunnut. Alkoholit kyllä kaadettiin maahan, niitä ei sit enää saanut pitää.
        On tavat ja käytännöt aika paljon muuttuneet vuosikymmenien aikana.


    • Anonyymi

      Aivan käsittämätöntä stressaamista esiintyy juurikin teininä.Itsekin luulin, että mun peniksessä on jotain vikaa, kun se oli reunoiltaan sininen ja muuten purppurainen. Arvaa, kehtasinko kellekään kertoa? En todellakaan. Aikuisviihdeteollisuus paljasti, että siinä ei ole mitään vikaa.

      • Anonyymi

        Helppohan se on nyt aikuisena nauraa teini-aikojensa stressille, mutta silloin ei kyllä naurattanut. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helppohan se on nyt aikuisena nauraa teini-aikojensa stressille, mutta silloin ei kyllä naurattanut. :D

        Juuri näin.
        Jos jo teininä tietäisi kaiken, mitä tietää aikuisena, jäisi monet stressit väliin.
        Vaikka hieno ominaisuushan se on, että osaa itselleen nauraa, vaikkakin vasta jälkeenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin.
        Jos jo teininä tietäisi kaiken, mitä tietää aikuisena, jäisi monet stressit väliin.
        Vaikka hieno ominaisuushan se on, että osaa itselleen nauraa, vaikkakin vasta jälkeenpäin.

        Nykyteineillä on niin helppoa, kun on Internetti. Hitto meikä kärsi siitä terskan reunojen sinisestä väristä. Luulin, että se oli kuoliossa mutta voit arvata, kehtaako teini kertia kennelekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyteineillä on niin helppoa, kun on Internetti. Hitto meikä kärsi siitä terskan reunojen sinisestä väristä. Luulin, että se oli kuoliossa mutta voit arvata, kehtaako teini kertia kennelekään.

        Pornoelokuva vapautti mut kaikeasta tuskasta, kun siinä mies pisteli samannäköisellä terskalla naista pimppiin. Meikä oli NIIN vapautunut, ettei tosikaan. Toivottavasti jotain 15v lukisi tämän avautumiseni. Olin niin ahdistunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pornoelokuva vapautti mut kaikeasta tuskasta, kun siinä mies pisteli samannäköisellä terskalla naista pimppiin. Meikä oli NIIN vapautunut, ettei tosikaan. Toivottavasti jotain 15v lukisi tämän avautumiseni. Olin niin ahdistunut.

        Minä en ymmärrä moista ahdistusta. Teininä on aivan sairaasti kavereita. Vertailkaa pippeleitänne ja todetkaa, että kaikilla on käynnissä rajut muutokset varsinkin siellä alapäässä. En käsitä, miksi Kylmis kärsi yksinään 2 vuotta, ennenkuin löysi isänsä VHS-pornokasetin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ymmärrä moista ahdistusta. Teininä on aivan sairaasti kavereita. Vertailkaa pippeleitänne ja todetkaa, että kaikilla on käynnissä rajut muutokset varsinkin siellä alapäässä. En käsitä, miksi Kylmis kärsi yksinään 2 vuotta, ennenkuin löysi isänsä VHS-pornokasetin?

        Kyllä mää ymmärrän Kylmiksen tuskat paljon paremmin, kuin aloitusviestin tekijän ongelmat. Ei jumakauta, minkälaisista asioista ihmiset stressaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mää ymmärrän Kylmiksen tuskat paljon paremmin, kuin aloitusviestin tekijän ongelmat. Ei jumakauta, minkälaisista asioista ihmiset stressaa!

        Paskat ymmärrä mitään. ahdistus on subjektiivinen kokemus. Kun ihmisellä on asiat tarpeeksi hyvin, niin pienetkin asiat voivat alkaa vaivaamaan vallattomasti.

        -Kuolema Kylmäkädelle Ry


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ymmärrä moista ahdistusta. Teininä on aivan sairaasti kavereita. Vertailkaa pippeleitänne ja todetkaa, että kaikilla on käynnissä rajut muutokset varsinkin siellä alapäässä. En käsitä, miksi Kylmis kärsi yksinään 2 vuotta, ennenkuin löysi isänsä VHS-pornokasetin?

        Nykyteineillä on enemmänkin ongelmana se, että kaikkea vertaillaan liikaa.
        Itsetunnot kärsii siitä, kun jollain on jokin paremmin kuin itsellä, tai jokin on hienompaa toisella kuin itsellä, tai toinen on paremman näköinen.

        Mutta joo, on vertailusta joskus hyötyäkin, kun sen vaan ajattelee rakentavalla tavalla, eikä ota siitä mitään murheita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mää ymmärrän Kylmiksen tuskat paljon paremmin, kuin aloitusviestin tekijän ongelmat. Ei jumakauta, minkälaisista asioista ihmiset stressaa!

        Toiset stressaa vähemmästäkin, jotkut taas kestää paljon enemmän.
        Täytyy ymmärtää, että ollaan erilaisia, jumakauta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskat ymmärrä mitään. ahdistus on subjektiivinen kokemus. Kun ihmisellä on asiat tarpeeksi hyvin, niin pienetkin asiat voivat alkaa vaivaamaan vallattomasti.

        -Kuolema Kylmäkädelle Ry

        Toi on kyllä niin totta.
        Jos aina kaikki on hyvin, tai menee hyvin, niin pienetkin vastoinkäymiset voi tuntua tosi isoilta.
        Jos taas aina ns. törmää seinään, niin siihen jotenkin vaan tottuu eikä ne vaikuta välttämättä niin rankasti.

        Mikä lie mekanismi ihmisessä tuon ahdistuksenkin säätää, kun se on jokaiselle niin erilainen, joilla sitä sattuu olemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on kyllä niin totta.
        Jos aina kaikki on hyvin, tai menee hyvin, niin pienetkin vastoinkäymiset voi tuntua tosi isoilta.
        Jos taas aina ns. törmää seinään, niin siihen jotenkin vaan tottuu eikä ne vaikuta välttämättä niin rankasti.

        Mikä lie mekanismi ihmisessä tuon ahdistuksenkin säätää, kun se on jokaiselle niin erilainen, joilla sitä sattuu olemaan.

        Muistan, kun pikku lapsena seurasin Dynastiaa ja Dallas-sarjaa. Eliitillä oli ongelmansa ja ne oli hiton isoja töysin turhaan. Olin ihan WTF vaikka oli mullakin lapsena asiat melko hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan, kun pikku lapsena seurasin Dynastiaa ja Dallas-sarjaa. Eliitillä oli ongelmansa ja ne oli hiton isoja töysin turhaan. Olin ihan WTF vaikka oli mullakin lapsena asiat melko hyvin.

        Vittuku olen päissään kuin pelikaani, kun vasta pääsin sairaalasta, mutta tajuat pointin. Kaikki on niin hemmetin suhteellista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyteineillä on enemmänkin ongelmana se, että kaikkea vertaillaan liikaa.
        Itsetunnot kärsii siitä, kun jollain on jokin paremmin kuin itsellä, tai jokin on hienompaa toisella kuin itsellä, tai toinen on paremman näköinen.

        Mutta joo, on vertailusta joskus hyötyäkin, kun sen vaan ajattelee rakentavalla tavalla, eikä ota siitä mitään murheita.

        Jos kaverilla ei olisi hienoa uutta 5G-puhelinta, siitä olisi täysin mahdotonta edes haaveilla, kun sellaisen olemassa olosta ei edes tietäisi. Niin ja tuskin kytät lähtee parin kaljan takia jonkun teinin perään, ellei sitten ole TODELLA hiljainen ilta rikoksien suhteen.


    • Anonyymi

      Vuosia sitten olin samassa tilanteessa. Jouduin vuosiksi niuvaniemeen enkä ole enää sopeutunut yhteiskuntaan millään tavalla. Varoitettu on.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe