Annelia, tumma hiuksinen pieni ihminen. Keräsi pulloja, pyysi rahaa. En ole pitkään aikaan itse nähnyt.
Onko kukaan nähnyt
9
183
Vastaukset
- Anonyymi
Tainnut Anneli vaihtaa seurakuntaa.
- Anonyymi
Oliko mahdollisesti keräämässä pulloja kokkolan torilla, torin livekamerasta seurasin torin tapahtumia ja keväästä syksyyn siellä viikonloppuisin liikkui ainakin pari samaa naista polkupyörällä ja pullokassit tarakalla ja pyörän ohjaus sarvissa.
Nyt tuli talvi ja pulloja ei enää ole kuten kesällä. - Anonyymi
Paljon mahdollista. Pulloja kerää kyllä moni muukin. Annelille Hyvää joulua, jos luet tämän.
- Anonyymi
Haluatko seurustella sen kanssa kun kyselet
- Anonyymi
Heh, oltiin ala asteella samalla luokalla, tyttö kavereita oltiin silloin. Tuli vaan mieleen. Pyydän anteeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, oltiin ala asteella samalla luokalla, tyttö kavereita oltiin silloin. Tuli vaan mieleen. Pyydän anteeksi.
Ihan hyvä, että on ihmisiä, jotka ovat huolissaan, jos jotakuta ei ole enää näkynyt.
Jos kerää pulloja ja tölkkejä, niin ei varmaan kovin usein nyt liiku, kun talvella ei tölkkejä ja pulloja kovinkaan paljon löydä verrattuna kesään ja syksyyn, jolloin ihmiset viettävät aikaa ulkona kaupungilla ja jättävät tölkkejä ja pulloja jälkeensä.
Joskus olen pulloja ja tölkkejä keränyt, mutta jätin keräämisen, kun olen aamu-uninen ja on aivan turha lähteä enää klo 6 jälkeen liikkeelle, kun silloin oikeat pullonkerääjät ovat jo kaikki keräneet, enkä jaksa nousta ylös klo 04 aikoihin.
Ainostaan koulujen pihoilta, pienistä puistoista löytyi tölkkejä ja pyöräteiden viereltä, mutta keskustasta ja meripuistosta ei yhtään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvä, että on ihmisiä, jotka ovat huolissaan, jos jotakuta ei ole enää näkynyt.
Jos kerää pulloja ja tölkkejä, niin ei varmaan kovin usein nyt liiku, kun talvella ei tölkkejä ja pulloja kovinkaan paljon löydä verrattuna kesään ja syksyyn, jolloin ihmiset viettävät aikaa ulkona kaupungilla ja jättävät tölkkejä ja pulloja jälkeensä.
Joskus olen pulloja ja tölkkejä keränyt, mutta jätin keräämisen, kun olen aamu-uninen ja on aivan turha lähteä enää klo 6 jälkeen liikkeelle, kun silloin oikeat pullonkerääjät ovat jo kaikki keräneet, enkä jaksa nousta ylös klo 04 aikoihin.
Ainostaan koulujen pihoilta, pienistä puistoista löytyi tölkkejä ja pyöräteiden viereltä, mutta keskustasta ja meripuistosta ei yhtään.Ihan mukava huomata, että palstalta löytyy inhimillisiä ihmisiä.
- Anonyymi
Pepe on vain niin sosiaalinen ja läpeensä utelias. Tosin tälläiset Annelin tapaiset naiset häntä usein ilolla ja lämmöllä tervehtivät, että varmaan seurustelu kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54812Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764