Espanjalaista kurkkua tuodaan Suomeen, mutta liiterin kassahenkilö taikoo sen Suomalaiseksi. OLKAA TARKKANA SIELLÄ,AINA SAMA JUTTU..
LIDL ISKI JÄLLEEN
5
470
Vastaukset
- Anonyymi
Lidlissä on se puute ettei itse voi punnita hedelmiään ym. ,enpä usko silti että kassat tahallaan väärin tekee. Saksan kauppa myy lidl vaatteita, kuka hitto mainostaa ilmaiseksi tätä ahnetta kauppaketjua. Ympäri Suomen Lidl kauppoja, voisivat antaa vaikka ns.lidl pipon ilmaiseksi asiakkaille....jotain edes.
- Anonyymi
Siis,näin Joulun alla pipo lidlin kautta päähän....olis kiv ylläri. Se kauppaketjun nimi pienellä heijasteella pipon reunalle. Herroille tiedoksi,ylemmälle portaalle .
- Anonyymi
Ja hanskat ja talvitakki ja nullit ja lämpöhousut ja pilkkihaalarit ja moottorikelkka
- Anonyymi
Hehheh....no,olisko liikaa näin isolta kauppaketjulta muistaa asiakkaitaan edes pipolla. .....tai jotain
- Anonyymi
Lidl muisti syntymäpäiväni suklaA LYVYLLÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682847
- 2022135
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.592121- 711786
- 941684
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91571- 841288
- 811100
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2061070- 951059