Henkisyys, selvännäkijät apuja tälle nuorelle?!

Anonyymi-ap

Hei...
En ole aiemmin tänne mitään kirjoittanut
Ihan ensiksi, jos et ole kiinnostunut henkisyydestä etkä usko "huuhaa" - asioihin niin voit mennä pois. Meillä jokaisella on omat näkemyksemme maailmasta ja minä itse uskon tälläisiin asiohin.
En löydä mistään ilmaista apua.. Kaikki maksaa eikä minulla ole mitään korttia/tiliä (mitä lie) millä maksaa...enkä uskalla kysellä omilta vanhemmilta tai lähipiiriltä.
Olen todella herkkä nuori.. aistin ihmisten energiat ja hajut, äänet jne satuttaa, ja tuntuu kehossa vahvasti tärinänä.
Näen aika usein värikkäitä palloja, ja ihmisten ympärillä joskus väri "sumuja"... Olen muutamia kertoja nähnyt eläinten ja kasvienkin ympärillä samanlaista sumua, eri väreissä.
Olen nähnyt myös ennen nukahtamista sellaisia välähdyksiä hyvin yksinkertaisista kuvioista, jotka olen nyt myöhemmkn maalannut. En tiedä niistä mitään tai, että onko niillä edes mitään merkitystä.. Kunhan maalasin, kun tuntui tärkeältä.
En kerro toistaiseksi kuviosta tarkemmin.. Ne on minulle tosi henkilökohtaisia enkä mielelläni tänne kaikkien luettavaksi kuvailisi. Voin EHKÄ tarvittaessa niin tehdä.
Joskus on myös lauseita, jotka tulee mieleen ja kirjoitan ne ylös.. Yleensä ne on runon muodossa.

Onko täällä YHTÄKÄÄN SELVÄNNÄKIJÄÄ TAI VASTAAVAA, JOKA VOISI KERTOA MINULLE MISTÄ ON KYSE?
Joko olen täysi kaheli, joka uskoo mihin sattuu tai muuta...
Itse käytän paljon aikaa lukemiseen, piirtämiseen ja maalaamiseen.. Olen aika luova, ja se on hyvin tärkeä osa minua.
Teosofia, kristosofia, Ervasti, Hannulla, Blavatsky on tuttuja, ja pidän heidän ajattelu tavastaan... Pyrin elämään sellaista elämää kuin hekin.
Kiitos avusta, jos sellaista tulen saamaan...🙏🏻

2

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mielenkiintoista. Sinulla on selvästikin lahja. Ehkä sinulle selviää tulevaisuudessa, miten sitä voisi käyttää kanssaihmisten hyödyksi. Itse en nimeäisi kaikkea kokemaani, sillä on vaara, että kokemus joutuu väärän otsikon alle ja katoaa harhateille.

      Asiani on sinulle, että olet mielestäni väärässä kategoriassa kirjoituksinesi. Tämä on kai enemmin uskossa oleville kristityille. Tuolla olen havainnut usein selvännäkijöitä ja ennustelijoita:https://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/uskonnot-ja-uskomukset/rajatieto Kopioi vaikka tämä aloituksesi sinne ja odota alkaako jotain tapahtumaan. Kannattaa myös rekisteröidä nimimerkki tai joku voi esiintyä sinuna.

      • Anonyymi

        🙏🏻🙏🏻
        Vaihdoin aihealueen jo pari tuntia sitten, kun tajusin saman asian minkä minulle kerroit.. Kiitos siitä silti🙏🏻
        Harkitsen rekisteröitymistä, mutten ole vielä aivan varma asiasta..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      434
      3133
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      108
      2522
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      376
      2394
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2045
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1867
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1287
    7. 167
      1273
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1121
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      977
    Aihe