Sua jännittää.

Anonyymi-ap

Aikas lailla. Anna mennä vain. Sä osaat kyllä ja kelpaat sellaisena kuin olet. Mä toivon, että onnistut ja saat haluamasi.

64

1286

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vanha kettu ja neuvoja jakelet. Otankin sut!

• Anonyymi

No jos olet hän, se voi onnistua.

• Anonyymi

A Dream

• Anonyymi

Niin varmaan, mutten aio kenenkään toivon mukaisesti elellä.

• Anonyymi

Seisoa pönötätkö vänkäämässä joka asiasta. Ei ihmissuhteet kestä, jos ei kykene kompromisseihin.

• Anonyymi

Teet niinkuin parhaaksi näet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seisoa pönötätkö vänkäämässä joka asiasta. Ei ihmissuhteet kestä, jos ei kykene kompromisseihin.

Ei niitä ihmissuhteita täällä hoideta, eikä yksityisasioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niitä ihmissuhteita täällä hoideta, eikä yksityisasioita.

Se taas on jokaisen oma valinta

• Anonyymi

Ei mua jännitä. Lähinnä tylsistynyt olen. Mä tykkään aloitteikkaista miehistä. En aroista.

• Anonyymi

Tähän jatkaakseni yksi lääkärismies oli aika reipas tapaus! 😂 Komea kuin mikä ja kova flirttaamaan.....
        Sen mä ajoin tiehensä koska oli ilmiselvä pelimies.🤔

• Anonyymi

Eli sua kiinnostaa lähinnä se alkuhuuma. Eikö kannata mennä pelimiehillä jos asia on niin. Mitä oikein etsit. Tuskin pysyvää suhdetta. Ne arkistuu aina ja flirtit ja aloitteet jää vähemmälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän jatkaakseni yksi lääkärismies oli aika reipas tapaus! 😂 Komea kuin mikä ja kova flirttaamaan.....
        Sen mä ajoin tiehensä koska oli ilmiselvä pelimies.🤔

Joku voi olla rohkea ja flirtti tuhansille muille naisille..kunnes tulee se yksi...

• Anonyymi

Hyvä ja kannustava viesti!!!!! Kannustaminen lisää rohkeutta ja saa tuntemaan itsensä vahvaksi. Toimii hetkessä, ja tapahtumissa missä ollaan sankoin joukoin liikkeellä. Mutta kahdenkesken, tunteiden ollessa pinnalla on toimittava päättäväisesti tai tilanne kuivuu kokoon ja kotimatkalle jää apea tunnelma. Ei ole helppo lähestyä kohdetta josta pitää, täytyy olla varovainen ja kohtelias vaikka tunteet huutaa muuta. Auttaisiko itselle suoritettu aivopesu? Mikä siitä tekee niin hankalaa, jos molemmat pitävät toisistaan, pitkän suudelman jälkeen kaikki on toisin, luonnollinen yhteys on löydetty muutaman hapuilevan minuutin päästä, ja pienien sanojen etsimisien jälkeen, valaisee rohkeuden tuoma hymy tilan. Itseluottamusta se vaatii, vaikka herkkä tila saa sen epävarmaksi, mutta joskus on ylitettävä muurit ja muut esteet haluamansa asian tähden. Aina kannattaa muistaa että olemme kaikki inhimillisiä ihmisiä, kaikkia peloittaa tilanteet joissa on epävarmuutta ja itsensä tunteet pelissä, mutta yhdessä se hetki voi olla kummallekkin helpotus ja ehkä hyvinkin rakas.
      https://youtu.be/QEb93om4Df4

• Anonyymi

Kyllä se pelottaa kohdata tunteidensa kohde. Happi siinä loppuu ja sydän lyö tuhatta ja sataa. Voisin kuvitella, että kun uskaltaa, voi aina lopulta olla tyytyväinen itseensä. On uskaltanut tehdä asialle jotakin. Mä pidän peukkuja ja toivon, että uskaltaa. Toivon myös hyvää lopputulosta ja onnen hetkiä. Olipa se kohde, kuka vain.

• Anonyymi

Ehkä joskus vielä löytyy joku jonka kanssa saa uskaltaa, vielä ei ole löytynyt, mutta mistä voi tietää mitä edessä on?
        Toivottavasti muillekkin löytyy joku ihana. 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä joskus vielä löytyy joku jonka kanssa saa uskaltaa, vielä ei ole löytynyt, mutta mistä voi tietää mitä edessä on?

Näinpä. Toivottavasti löydät omasi, jonka kanssa saat uskaltaa 😘.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä sitä voi mistään tietää voi aavistella sen mukaan kuinka on elämänsä elänyt ja millaisia ihmisiä on lähelleen kerännyt si kun on yksin ni se on vaikeaa ulkopuolisille edes yrittää arvata millaisesta ihmisestä on kyse

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se pelottaa kohdata tunteidensa kohde. Happi siinä loppuu ja sydän lyö tuhatta ja sataa. Voisin kuvitella, että kun uskaltaa, voi aina lopulta olla tyytyväinen itseensä. On uskaltanut tehdä asialle jotakin. Mä pidän peukkuja ja toivon, että uskaltaa. Toivon myös hyvää lopputulosta ja onnen hetkiä. Olipa se kohde, kuka vain.

Ilmeisesti ei kuitenkaan alkuperäisen luonnon valitsemakaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä sitä voi mistään tietää voi aavistella sen mukaan kuinka on elämänsä elänyt ja millaisia ihmisiä on lähelleen kerännyt si kun on yksin ni se on vaikeaa ulkopuolisille edes yrittää arvata millaisesta ihmisestä on kyse

Kyllä sen tietää jos joku kolahtaa. Mielummin yksin kun väärässä seurassa.

• Anonyymi

🙈🙈🙈

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🙈🙈🙈

Mikä tässä kohta tässä miehen vuodatuksessa arvon neitiin ns kolahti🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

” Auttaisiko itselle suoritettu aivopesu? ” Varmaankin tämä kohta kokemusasiantuntijuutta on nimittäin hah hah Ha

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Montakin asiaa (neiti??)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Montakin asiaa (neiti??)

Mää putosin, mutta jatkakaa toki. 👍🏻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Montakin asiaa (neiti??)

Prööt

• Anonyymi

Tuo paikallisen R kioskin tapaus oli luultavasti yksinäinen😅 niin halusi jutella, mutta en nyt kyllä häntä halua.

• Anonyymi

Siinähän olisi voinut kuulla koko elämänkerran 15 minuutissa:) toisaalta kyllä ymmärrän syrjäseutujen ihmisiä koska yksinäisyys ja pimeys painaa päälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinähän olisi voinut kuulla koko elämänkerran 15 minuutissa:) toisaalta kyllä ymmärrän syrjäseutujen ihmisiä koska yksinäisyys ja pimeys painaa päälle.

Miks musta joskus tuntuu et mun valot vilkkuu ja seiniin koputetaan? Alkavaa skitsofreniaa?

• Anonyymi

Etkä saisikaan

• Anonyymi

Kyllähän mä sen tiedän, että mä vielä sut saan. :)

• Anonyymi

Jos ja vain jos olet hän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ja vain jos olet hän.

Janne?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Janne?

Ei sillä ole mitään väliä. Se ihminen saa kiksit näistä. Nauttii, kun saa vedättää. Mut hei, meille kaikille on joku jossain ja kun se ihminen tulee elämään, palsta on taakse jäänyttä elämää. Toivon sitä myös hänelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sillä ole mitään väliä. Se ihminen saa kiksit näistä. Nauttii, kun saa vedättää. Mut hei, meille kaikille on joku jossain ja kun se ihminen tulee elämään, palsta on taakse jäänyttä elämää. Toivon sitä myös hänelle.

Ketä on vedätetty? Ja millä tavalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on se ihminen joka saa kiksejä kirjoituksista sitä vastoin kai nuo huumeet yleisty josai kohti kun oli kai vaikea niitä kiksejä muutoin saada tiedä häntä si mu moni elämä niillä on vuosien saatossa menny pilalle mitä sivusta seurannu

• Anonyymi

piikit sä annoit valuu vaan

• Anonyymi

Voi kiitos. Ei kannata hirveesti luottaa nopeuteen, mutta kyllä se tässä seuraavan viiden vuoden aikana lähtee sujumaan. 🦔

• Anonyymi

Näihin kuviin ja tunnelmiin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jospa menis kuitenkin vähän nopeammin. Henkistä vahinkoa on ikävä kyllä vielä turhan paljon, joten arvio voi olla ihan hitusen pessimistinen. 🦔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jospa menis kuitenkin vähän nopeammin. Henkistä vahinkoa on ikävä kyllä vielä turhan paljon, joten arvio voi olla ihan hitusen pessimistinen. 🦔

Miksi henkistä vahinkoa? Eksät painaa mieltä? Semmöista se on. Aina ne tunteet on läpi lusittava. Mutta kun kyyneleet valuu lumeen, lumi sulaa siitä ensimmäisenä ja ensimmäiset kukat ilmaantuvat samalle paikalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä syklisiin muunnelmiin

• Anonyymi

Hyvä vaan että joku välillä kannustaa muita ihmisiä.

• Anonyymi

Kyllä mä kannustan. Kaikkia, joista pidän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mä kannustan. Kaikkia, joista pidän.

Kuulostaa hyvältä. Ilkeilyä on tarpeeksi. Ihmisiä voi oikeasti pelottaa/jännittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä. Ilkeilyä on tarpeeksi. Ihmisiä voi oikeasti pelottaa/jännittää.

Olen samaa mieltä. Kannustaminen kannattaa aina. Siinä saa hyvän mielen, kun toinen onnistuu tai edes yrittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Kannustaminen kannattaa aina. Siinä saa hyvän mielen, kun toinen onnistuu tai edes yrittää.

Sitä voi helposti ajatella että se on varmaan parempi niin ettei edes yritä. Tuki silloin tärkeää. Jaettu ilo jos kannustajakin saa hyvän mielen.

• Anonyymi

Busines massages only.

• Anonyymi

Et sitten yhtään meinannut vastaan tulla?

• Anonyymi

Oisin kyllä tullut, mutta en usko, että minua jännität.

• Anonyymi

Vain hänelle miehelle jännitys ei muille.

• Anonyymi

myöskin pitkäaikaisemman intervallin aarnasimasuille

• Anonyymi

Veto päälläkö aivan

• Anonyymi

Hyvää yötä, sinulle aloittajalle.

• Anonyymi

Karteutta nolla erityisen hyvä olla

• Anonyymi

Mua ainakaan jännitä mikään mielenkiinnolla odotan mitä työterveyslääkäri koittaa seuraavaksi keksiä epäilyttää ettäkö hänen ymmärryksensä riittäisi edes siihen ettäkö pystyisi sanomaan itseään edes terveydenhuoltoalan ammattilaiseksi

• Anonyymi

Terveyshuolia? Paljon voimia sinne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terveyshuolia? Paljon voimia sinne.

Mistä arvelet johtuvan silloin huulet terveiksi pohtuvat

• Anonyymi

Inhottava viesti. Mutta mitäpä te ymmärtäisitte kun tähän mennessä teidän aikaansaamat tulokset on kammottavat

• Anonyymi

Päivämme eivät oleetkaan kudottu lankaan, näimme jo aivan puhtaan kankaan.

• Anonyymi

Kyllä mä näin ajattelen.

• Anonyymi

Ei jännitä

• Anonyymi

Kiitos internetmies, että minäkin riitän!

• Anonyymi

Täällä ollaan

• Anonyymi

No nii. Eikös me kaikki.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Syöksit minut syvälle masennukseen

Olit se suurin syy suruuni, jos olen rehellinen. Mutta ethän voinut tietää. Et voinut tietää, että poljit rikkimennyttä. Mielestäni et ollut rehelline
      Ikävä
      271
      2398
    2. Yhä useammat miehet jäävät ilman seksikumppania

Seksuaalinen yksinäisyys on myös yhteiskunnallinen ongelma: https://www.hs.fi/mielipide/art-2000009348479.html?share=e7236ee8014c17d4d350174fb6afe007
      Sinkut
      332
      1491
    3. Entä jos me törmätään mies

Sattumalta joskus?
      Ikävä
      52
      1339
    4. Horoskooppi: Skorpionilla maltti on valttia, rapu kohtaa muutoksia, leijonalle apua epävarmuuteen...

Uskotko horoskooppeihin? Lue tästä päivän horoskooppi ja katso, pitääkö se paikkaansa... Klikkaa: https://www.suomi24.fi/viihde/horoskooppi-skorpion
      Viihde ja kulttuuri
      16
      1269
    5. Ökymenoa Monacossa! Valtteri Bottas esittelee harvoin julkisuudessa nähdyn Tiffany-rakkaansa tv:ssä

No nyt on ökyä… F1-kuski Valtteri Bottas kutsui Maria Veitolan yökylään luksuskohteena ja rikkaiden asuinpaikkana tunnettuun Monacoon. Tiedossa mm.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1243
    6. PERUSSUOMALAISET HALPA-HALLILLA

On varmaa tietoa, että huomenna lauantaina on Haapaveden Halpa-Hallin edessä klo 10 alkaen tavattavissa perussuomalaisten eduskuntavaaliehdokkaita läh
      Haapavesi
      274
      1121
    7. Neljä lasta! Minttu Murphy-Kaulanen rehellisenä uusperheestä Sampon kanssa: "Me ei olla pidetty..."

Lapset on lahja. Tsemppiä suurperhe-elämään Minttu ja Sampo! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/nelja-lasta-minttu-murphy-kaulanen-rehellisena-
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1007
    8. Martina ei viihdy kotona!

Montako päivää ehti Martina olla kotona ennen kuin oli taas menossa. Tällä kertaa sentään koira mukanaan mutta loput perheestä jäi taas muiden hoidet
      Kotimaiset julkkisjuorut
      324
      996
    9. Muistatko kun sähläsin

Edessäsi nainen? Hienomotoriikkakin sakkasi katseestasi ♥️
      Ikävä
      47
      827
    10. Mitä jos...

Lähdetään autoajelulle joskus. Puhutaan aamuyöhön ja katsotaan voisimmeko olla joskus "me". Sopisiko tämä miehelle? PS. Minä ajan, koska sinä ajaisit
      Ikävä
      60
      807
    Aihe