Hei...
En ole aiemmin tänne mitään kirjoittanut
Ihan ensiksi, jos et ole kiinnostunut henkisyydestä etkä usko "huuhaa" - asioihin niin voit mennä pois. Meillä jokaisella on omat näkemyksemme maailmasta ja minä itse uskon tälläisiin asiohin.
En löydä mistään ilmaista apua.. Kaikki maksaa eikä minulla ole mitään korttia/tiliä (mitä lie) millä maksaa...enkä uskalla kysellä omilta vanhemmilta tai lähipiiriltä.
Olen todella herkkä nuori.. aistin ihmisten energiat ja hajut, äänet jne satuttaa, ja tuntuu kehossa vahvasti tärinänä.
Näen aika usein värikkäitä palloja, ja ihmisten ympärillä joskus väri "sumuja"... Olen muutamia kertoja nähnyt eläinten ja kasvienkin ympärillä samanlaista sumua, eri väreissä.
Olen nähnyt myös ennen nukahtamista sellaisia välähdyksiä hyvin yksinkertaisista kuvioista, jotka olen nyt myöhemmkn maalannut. En tiedä niistä mitään tai, että onko niillä edes mitään merkitystä.. Kunhan maalasin, kun tuntui tärkeältä.
En kerro toistaiseksi kuviosta tarkemmin.. Ne on minulle tosi henkilökohtaisia enkä mielelläni tänne kaikkien luettavaksi kuvailisi. Voin EHKÄ tarvittaessa niin tehdä.
Joskus on myös lauseita, jotka tulee mieleen ja kirjoitan ne ylös.. Yleensä ne on runon muodossa.
Onko täällä YHTÄKÄÄN SELVÄNNÄKIJÄÄ TAI VASTAAVAA, JOKA VOISI KERTOA MINULLE MISTÄ ON KYSE?
Joko olen täysi kaheli, joka uskoo mihin sattuu tai muuta...
Itse käytän paljon aikaa lukemiseen, piirtämiseen ja maalaamiseen.. Olen aika luova, ja se on hyvin tärkeä osa minua.
Teosofia, kristosofia, Ervasti, Hannulla, Blavatsky on tuttuja, ja pidän heidän ajattelu tavastaan... Pyrin elämään sellaista elämää kuin hekin.
Kiitos avusta, jos sellaista tulen saamaan...🙏🏻
P.S.. Olen laittanut tämä viestin jo 3 kertaa eri aihealueilla... Elikkä jos olet nähnyt tämän jo.. Niin tiedoksi en kopsaa kenenkään vaan aivan sama ihminen olen..
Eräs anonyymi ihminen suositteli näitä aihealueita.
Selvännäkijät, apuja?
3
163
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan ensiksi: Et ole kaheli. Tuosta kuvioiden ja värien näkemisestä silmien sulkemisen jälkeen on aiemminkin kirjoitettu. En tiedä, onko sitä sen enenpää tutkittu ns. tieteellisesti. Henkilökohtaisesti näen myös värejä ja kuvioita ennen nukahtamista, eikä minulla ole aavistustakaan, miksi ? Kun katson televisiota eri paikoista ja tapahtumista eri puolilla maailmaa, aistin tuoksut tai hajut paikoista,joita tv näyttää. Välillä se on aika häiritsevää. Kukaan, jolle kerron siitä, ei usko. En ole luova samalla tavalla kuin sinä; en osaa piirtää tai soittaa, mutta aistin herkästi muista ihmisistä asioita. Näen enneunia ja katson tulevaa kysyjille. Uskon, että olet saanut tietyn lahjan kokea asioita eritavalla kuin useimmat muut. Samoin uskon myös omalla kohdallani käyneen. Voit myös pyytää rukouksessa tämän kyvyn poistamista, jos koet sen häiritsevän elämääsi. Itselleni tuli eräässä elämänvaiheessa pelko nukkumaanmenosta, ja pyysin, etten näkisi enää enneunia. Vuosikausia ne olivatkin poissa, mutta palasivat sittemmin. Uskon, että kaltaisillamme on tarkoitus raottaa verhoa ja saada muut näkemään sinne verhon taakse ja ymmärtämään, että kaikella on tarkoitus ja meistä jokaisella on tietty tehtävä täällä maallisessa elämässä ja Jumala yksin tietää, mikä se on. Kiitä lahjastasi, äläkä murehdi. Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet. Kaikesta muusta Yläkerta pitää huolen.
- Anonyymi
🙏🏻🙏🏻🙏🏻
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17662042F
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573175Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242719Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541817- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820