Mikä kohta vartalossa

Tämä saattaa olla nyt vähän semmonen 🔥arka aihe, mutta jos ei vejettäs hernettä nenään 😉 Mihin kohtaan/kohtiin vartalossa huomiosi helpoiten kiinnittyy? Mä olen huomannut aika usein kattovani reisien seutua, vaikka silmiin tykkään tietysti myös kattella 😁

45

1288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos ei silmiä lasketa vartalonosaksi tai se on liian ilmiselvä vastaus niin sitten vastaan hartiat :)

      • 😁 Molemmat vastaukset ois hyväksytty.


    • Silmät on sielun peili, mutta jos jollain on pitkät sääret, niin on kyllä 🔥

    • Heippa. Kyllä se reisi/peppu osasto tähän tyttöön iskee... Ja viettelevä kävelytyyli.. 🤩♥️

    • Anonyymi

      Riippuu naisesta. Yleensä kuitenkin ekaks kasvonpiirteet, silmät, vyötärön kaari ja koko siluetti. No rinnatkin jos on korostuneesti esillä:p

      • Kävi näköjään lakasukone taas siivoomassa tähän tulleen "tarkennuksen", mutta ehdinpä tuon nähä. Ei tuossa mitään pahaa ole, saahan sitä kattella 😉 Ja juu, kysyjän vika kun tuommosta kysymysmerkkiä tänne latas 😁


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kävi näköjään lakasukone taas siivoomassa tähän tulleen "tarkennuksen", mutta ehdinpä tuon nähä. Ei tuossa mitään pahaa ole, saahan sitä kattella 😉 Ja juu, kysyjän vika kun tuommosta kysymysmerkkiä tänne latas 😁

        Lakasukone 😂
        Mäkin kerkesin nähdä! On kyllä todella virkaintoinen lakaisukone täällä etenkin kun ottaa huomioon mitä kaikkea saattaa muilla palstoilla olla 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lakasukone 😂
        Mäkin kerkesin nähdä! On kyllä todella virkaintoinen lakaisukone täällä etenkin kun ottaa huomioon mitä kaikkea saattaa muilla palstoilla olla 🤔

        Jep. Ei ole eka kerta kun "palstan lakasukone" tulee siistimään tekstiäni.:p


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Ei ole eka kerta kun "palstan lakasukone" tulee siistimään tekstiäni.:p

        Sua varten on varmaan palkattu tänne ihan ikuoma moppi 😁


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Sua varten on varmaan palkattu tänne ihan ikuoma moppi 😁

        Epäilen vahvasti että näin on.:p


    • Kasvot, peppu, lantio ja reidet. Mä viehätyn kovasti selkeän naisellisista muodoista, kurveista ja kaarevista muodoista. En mahda sille mitään, vaikka joku huonoa tykkäisikin.

      Vähän ikävää on kesällä rannalla, kun joku pahaa aavistamaton pyllistelee mulle päin nirunaruissaan ja muodot sattuu miellyttää silmää, niin jään tuijottamaan.

      • 😁 Nämä sun vastaukset on oikiastaan aina yhtä konstailemattomia. Mulla ei ehkä niin tuo paljas pinta kiinnitä katsetta, mutta jos niitä reisiä verhoaa sopivassa määrin piukat leggingsit, farkut tai parhaassa tapauksessa nahkapöksyt, niin sitten on silmät tiukassa paikassa 😁


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        😁 Nämä sun vastaukset on oikiastaan aina yhtä konstailemattomia. Mulla ei ehkä niin tuo paljas pinta kiinnitä katsetta, mutta jos niitä reisiä verhoaa sopivassa määrin piukat leggingsit, farkut tai parhaassa tapauksessa nahkapöksyt, niin sitten on silmät tiukassa paikassa 😁

        No siis vaatetettunakin nuo muodot pistää silmään ja valitettavasti oon niin maalainen, etten älyä olla niitä ihailematta ja popsimatta silmilläni. Taidan olla vahvan seksuaalinen mitä tulee visuaaliseen miellyttävyyteen. 😅


      • G-LoveR kirjoitti:

        No siis vaatetettunakin nuo muodot pistää silmään ja valitettavasti oon niin maalainen, etten älyä olla niitä ihailematta ja popsimatta silmilläni. Taidan olla vahvan seksuaalinen mitä tulee visuaaliseen miellyttävyyteen. 😅

        Joku siinä pyllyn hytkymisessäkin on sellaista, että tekee mieli iskeä hampaat peffaan kiinni, kädet nyt vähintään.

        https://youtu.be/PPSC2yKfK2M

        Liian ujot ei passaa katsoa. Hyvää yötä. 😉


    • Nahkapöksyt ja korkkarit ihan lyömätön yhdistelmä🔥🔥Suudeltavat huuletkin hot, mutta monella on semmoset onkimadot, siis ei pahalla, mutta ei kuitenkaan semmoset ankkahuuletkaan ole nätit.

      • 😅 Hups, hups "nahkapöksyt ja korkkarit". Mieluummin luomuohkaset kuin aineilla paisutellut 💋 ja sama pätee mun mielestä muihinkin kohtiin. Sitten jos on omasta takaa vähän sitä turpeeta tai pyöreetä, niin plussaa vaan. Pikkusen alko tehhä mieli niitä suudeltavia huulia ☺️


    • Ehdottomasti kasvoihin kiinnittyy huomioni, jos on kiinnittyäkseen, vasta sen jälkeen kaikkeen muuhun .. koko olemukseen. Kaula on myös yks aistillinen paikka, niska myös.

      • Anonyymi

        Ei ainakaan ole kovin eroottinen semmonen emännän kyömyniska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ainakaan ole kovin eroottinen semmonen emännän kyömyniska.

        Eikä myöskään sellaista hevosnaamaa muistuttava tai ulkonevat silmät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikä myöskään sellaista hevosnaamaa muistuttava tai ulkonevat silmät.

        Hevoset on söpöjä


      • Anonyymi
        Catfish617 kirjoitti:

        Hevoset on söpöjä

        Hevoset ovat söpöjä kyllä, mutta ihmisen naamassa hevosta muistuttavat piirteet eivät ole niinkään söpöjä XD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hevoset ovat söpöjä kyllä, mutta ihmisen naamassa hevosta muistuttavat piirteet eivät ole niinkään söpöjä XD

        Itse taas en tykkää tuollaisesta ihmisten kuvailusta. Omat piirteet eivät kuvailuun sovi, mutta jos joku kuvailee noin toisia, kiinnostus loppuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse taas en tykkää tuollaisesta ihmisten kuvailusta. Omat piirteet eivät kuvailuun sovi, mutta jos joku kuvailee noin toisia, kiinnostus loppuu.

        samaa mieltä. kamalaa kuvailua toisista😔


    • Anonyymi

      Suu ja silmät, koko kasvot ja niiden ilmeet. Onko avoin luokseen kutsuva ja hymyilevä, ystävällinen. Hiukset, sitä parempi mitä paksummat ja mieluiten melko pitkät. Vartaloa mun ei tule katseltua, ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Ei aihe mikään arka ole, mutta eipä ole juuri sanottavaa. Kasvot, ryhti, olemus yleensä. En katso vartalosta yhtä erityistä kohtaa. Kasvot kertovat enemmän kuin muu keho.

    • Anonyymi

      Tissit tietysti🤣

      • No niinpä tiätysti😁


      • Isot vai pienet?


      • Anonyymi
        Catfish617 kirjoitti:

        Isot vai pienet?

        Isommat on paremmat😋


    • Anonyymi

      Mä kurkkaan korvienväliin, mikäli näkyy esteettä läpi ni en tiiraa lähemmin.

      • Anonyymi

        Tiiäkkö

        Neroja ei ookkaa

        Jokainen saa haluamansa tekemällä paljon töitä

        Täytyy uskoa itteensä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiiäkkö

        Neroja ei ookkaa

        Jokainen saa haluamansa tekemällä paljon töitä

        Täytyy uskoa itteensä

        Kuka tässä nerosta on puhunu, lähinnä tarkotin et jotain siellä välissä pitäs olla.


    • Anonyymi

      Siltsa varpaat ja kynnet. Ah.

    • Anonyymi

      Miksi suurin osa lesboista ei katsele Euroviisuja⁉️Sitä aina näin vuosittain Euroviisujen aikaan ihmettelee⁉️Heterotkin menee heittämällä ohi‼️

    • Sitä on saatu oikeen urakalla taas muun muassa tähän ketjuun asiatonta huutelua (viestien alut näky, vaikka ne onkin poistettu). Tyylistä päätellen pääsääntöisesti saman tyypin tekosia, kun en usko, jotta kovin monelle kuitenkaan tuommonen tyyli on, joka on vallan tyylitön.

      • Anonyymi

        Näky vähän muutakin kuin alut. Hyvä että varotteli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näky vähän muutakin kuin alut. Hyvä että varotteli.

        Niin, bling blingeistä, jotka mun haaroissa mukamas roikkuu 😅 No, ihan vapaasti saa mua ukoksi luulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näky vähän muutakin kuin alut. Hyvä että varotteli.

        Äiti sano et jos se näki vaa alut mut se silti tietää et se on munakas ahdistelija nii sen on pakko olla sillo munakas ahistelija. miten se muuten tietää jos se näki vaa alut. mut äiti tietää aina paljon asioita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Äiti sano et jos se näki vaa alut mut se silti tietää et se on munakas ahdistelija nii sen on pakko olla sillo munakas ahistelija. miten se muuten tietää jos se näki vaa alut. mut äiti tietää aina paljon asioita.

        No niinpä niin ja sellasta sitten tällä kertaa. Mitähän seuraavaksi keksit 😉😁 No miepä vastaan sulle (ja sun äidillesi) vaikka nämä tämmösetki on jo aiemmin nähty.

        Jos het alussa aletaan huutamaan ukoksi, niin ei tartte lukea pitemmälle ja kun tarpeeksi (yli tarpeiden) tulee toistoa, niin sitä yleensä jo aika tavalla tietää mitä on tulossa. Täällä palstoilla enää harvemmin asiallisia kommentteja tulee, eikä täällä moni (enää) viihdy.
        Äitien neuvot (elämänohjeet) on yleensä hyviä, mutta olen mä kuullut äitien suusta joskus huonojakin. Jotkut ei tunnu ohjeistavan jälkikasvuaan paljonkaan tai ollenkaan. Somesta ja siihen liittyvistä jutuista on todella tärkeä kertoa ja varoitellakin ja onneksi tuota työtä tehdään nykyään myös kouluissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äiti sano et jos se näki vaa alut mut se silti tietää et se on munakas ahdistelija nii sen on pakko olla sillo munakas ahistelija. miten se muuten tietää jos se näki vaa alut. mut äiti tietää aina paljon asioita.

        Munakas tai omeletti mutta erittäin hämärä on. Nyt kannattaa uskoa äitiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Munakas tai omeletti mutta erittäin hämärä on. Nyt kannattaa uskoa äitiä.

        Hämäräksi täällä kannattaakin jäädä, sen verran on pimeetä porukkaa monesti paikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äiti sano et jos se näki vaa alut mut se silti tietää et se on munakas ahdistelija nii sen on pakko olla sillo munakas ahistelija. miten se muuten tietää jos se näki vaa alut. mut äiti tietää aina paljon asioita.

        Onko kaikki muumit laaksossa???


    • Anonyymi

      Silmien/kasvojen jälkeen näkyy kyllä pakosti kokonaisuus. Ryhdikkäät hartiat, pienehköt rinnat,sopusuhtainen lantio ja peppu kiinnittää kyllä huomion. Ei mahda mitään 😍

    • Anonyymi

      Silmät ja säännölliset kasvojenpiirteet, solakka vartalo, vyötärö-lantio-suhde, iho, miellyttävä kokonaisuus, tyylikäs naisellisuus noin yleensä

    • Anonyymi

      Lantio ja reidet ❤️

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe