Mikä kohta vartalossa

Tämä saattaa olla nyt vähän semmonen 🔥arka aihe, mutta jos ei vejettäs hernettä nenään 😉 Mihin kohtaan/kohtiin vartalossa huomiosi helpoiten kiinnittyy? Mä olen huomannut aika usein kattovani reisien seutua, vaikka silmiin tykkään tietysti myös kattella 😁

30

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos ei silmiä lasketa vartalonosaksi tai se on liian ilmiselvä vastaus niin sitten vastaan hartiat :)

      • 😁 Molemmat vastaukset ois hyväksytty.


    • Silmät on sielun peili, mutta jos jollain on pitkät sääret, niin on kyllä 🔥

    • Heippa. Kyllä se reisi/peppu osasto tähän tyttöön iskee... Ja viettelevä kävelytyyli.. 🤩♥️

    • Anonyymi

      Riippuu naisesta. Yleensä kuitenkin ekaks kasvonpiirteet, silmät, vyötärön kaari ja koko siluetti. No rinnatkin jos on korostuneesti esillä:p

      • Kävi näköjään lakasukone taas siivoomassa tähän tulleen "tarkennuksen", mutta ehdinpä tuon nähä. Ei tuossa mitään pahaa ole, saahan sitä kattella 😉 Ja juu, kysyjän vika kun tuommosta kysymysmerkkiä tänne latas 😁


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kävi näköjään lakasukone taas siivoomassa tähän tulleen "tarkennuksen", mutta ehdinpä tuon nähä. Ei tuossa mitään pahaa ole, saahan sitä kattella 😉 Ja juu, kysyjän vika kun tuommosta kysymysmerkkiä tänne latas 😁

        Lakasukone 😂
        Mäkin kerkesin nähdä! On kyllä todella virkaintoinen lakaisukone täällä etenkin kun ottaa huomioon mitä kaikkea saattaa muilla palstoilla olla 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lakasukone 😂
        Mäkin kerkesin nähdä! On kyllä todella virkaintoinen lakaisukone täällä etenkin kun ottaa huomioon mitä kaikkea saattaa muilla palstoilla olla 🤔

        Jep. Ei ole eka kerta kun "palstan lakasukone" tulee siistimään tekstiäni.:p


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Ei ole eka kerta kun "palstan lakasukone" tulee siistimään tekstiäni.:p

        Sua varten on varmaan palkattu tänne ihan ikuoma moppi 😁


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Sua varten on varmaan palkattu tänne ihan ikuoma moppi 😁

        Epäilen vahvasti että näin on.:p


    • Kasvot, peppu, lantio ja reidet. Mä viehätyn kovasti selkeän naisellisista muodoista, kurveista ja kaarevista muodoista. En mahda sille mitään, vaikka joku huonoa tykkäisikin.

      Vähän ikävää on kesällä rannalla, kun joku pahaa aavistamaton pyllistelee mulle päin nirunaruissaan ja muodot sattuu miellyttää silmää, niin jään tuijottamaan.

      • 😁 Nämä sun vastaukset on oikiastaan aina yhtä konstailemattomia. Mulla ei ehkä niin tuo paljas pinta kiinnitä katsetta, mutta jos niitä reisiä verhoaa sopivassa määrin piukat leggingsit, farkut tai parhaassa tapauksessa nahkapöksyt, niin sitten on silmät tiukassa paikassa 😁


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        😁 Nämä sun vastaukset on oikiastaan aina yhtä konstailemattomia. Mulla ei ehkä niin tuo paljas pinta kiinnitä katsetta, mutta jos niitä reisiä verhoaa sopivassa määrin piukat leggingsit, farkut tai parhaassa tapauksessa nahkapöksyt, niin sitten on silmät tiukassa paikassa 😁

        No siis vaatetettunakin nuo muodot pistää silmään ja valitettavasti oon niin maalainen, etten älyä olla niitä ihailematta ja popsimatta silmilläni. Taidan olla vahvan seksuaalinen mitä tulee visuaaliseen miellyttävyyteen. 😅


      • G-LoveR kirjoitti:

        No siis vaatetettunakin nuo muodot pistää silmään ja valitettavasti oon niin maalainen, etten älyä olla niitä ihailematta ja popsimatta silmilläni. Taidan olla vahvan seksuaalinen mitä tulee visuaaliseen miellyttävyyteen. 😅

        Joku siinä pyllyn hytkymisessäkin on sellaista, että tekee mieli iskeä hampaat peffaan kiinni, kädet nyt vähintään.

        https://youtu.be/PPSC2yKfK2M

        Liian ujot ei passaa katsoa. Hyvää yötä. 😉


    • Catfish617

      Nahkapöksyt ja korkkarit ihan lyömätön yhdistelmä🔥🔥Suudeltavat huuletkin hot, mutta monella on semmoset onkimadot, siis ei pahalla, mutta ei kuitenkaan semmoset ankkahuuletkaan ole nätit.

      • 😅 Hups, hups "nahkapöksyt ja korkkarit". Mieluummin luomuohkaset kuin aineilla paisutellut 💋 ja sama pätee mun mielestä muihinkin kohtiin. Sitten jos on omasta takaa vähän sitä turpeeta tai pyöreetä, niin plussaa vaan. Pikkusen alko tehhä mieli niitä suudeltavia huulia ☺️


    • Ehdottomasti kasvoihin kiinnittyy huomioni, jos on kiinnittyäkseen, vasta sen jälkeen kaikkeen muuhun .. koko olemukseen. Kaula on myös yks aistillinen paikka, niska myös.

      • Anonyymi

        Ei ainakaan ole kovin eroottinen semmonen emännän kyömyniska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ainakaan ole kovin eroottinen semmonen emännän kyömyniska.

        Eikä myöskään sellaista hevosnaamaa muistuttava tai ulkonevat silmät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikä myöskään sellaista hevosnaamaa muistuttava tai ulkonevat silmät.

        Hevoset on söpöjä


      • Anonyymi
        Catfish617 kirjoitti:

        Hevoset on söpöjä

        Hevoset ovat söpöjä kyllä, mutta ihmisen naamassa hevosta muistuttavat piirteet eivät ole niinkään söpöjä XD


    • Anonyymi

      Suu ja silmät, koko kasvot ja niiden ilmeet. Onko avoin luokseen kutsuva ja hymyilevä, ystävällinen. Hiukset, sitä parempi mitä paksummat ja mieluiten melko pitkät. Vartaloa mun ei tule katseltua, ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Ei aihe mikään arka ole, mutta eipä ole juuri sanottavaa. Kasvot, ryhti, olemus yleensä. En katso vartalosta yhtä erityistä kohtaa. Kasvot kertovat enemmän kuin muu keho.

    • Anonyymi

      Tissit tietysti🤣

      • No niinpä tiätysti😁


      • Isot vai pienet?


      • Anonyymi
        Catfish617 kirjoitti:

        Isot vai pienet?

        Isommat on paremmat😋


    • Anonyymi

      Mä kurkkaan korvienväliin, mikäli näkyy esteettä läpi ni en tiiraa lähemmin.

      • Anonyymi

        Tiiäkkö

        Neroja ei ookkaa

        Jokainen saa haluamansa tekemällä paljon töitä

        Täytyy uskoa itteensä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiiäkkö

        Neroja ei ookkaa

        Jokainen saa haluamansa tekemällä paljon töitä

        Täytyy uskoa itteensä

        Kuka tässä nerosta on puhunu, lähinnä tarkotin et jotain siellä välissä pitäs olla.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4403
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4000
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2701
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      20
      1641
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1561
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe