Haluaisivatko mölykoirien koiranomistajat, mopohäirikköjen vanhemmat, asuinalueella melua järjestävät ihmiset avautua.
Kertoa, miltä oma mielenmaisema näyttää.
Tunnwtko eläväsi, olevasi muita ylempänä, pikku kunkku, tai isompikin sellainen?
Miksi haluat häiritä muita melulla
4
214
Vastaukset 4
- Anonyymi
Miehille, koirille, alle 15 v ei ole yhteiskunta asettanut samoja vaatimuksia kuin naisille, kunnioittaa muita. Ihmisen määritelmän mukasn ihmisellä on järki. Se auttaa ymmärtämään että kun harva nauttiimuiden melusta, on itsekin aina hiljaa. Onko siis pelkästään nainen ihminen, kun pelkästään yli 15 v naisille on vaatimuksia?
Ovatko monet naiset pahansuovasti onnellisia, kun oma mies, jälkeläiset tai rakit häiriköivät muita?
Mitä se kertoo patriarkaalisesta systeemistä, perheinstituutiosta? - Anonyymi
On naiset onnellisia, kun oma mies häiriköi melulla naapureita. Kova mies se onkin sellainen, jos vain itsekseen häiriköi esim. rumpuja paukuttamalla yöllä. Mutta usein on ollut monta miestä siinä kämpässä ja heillä on minua nimenomaan tarkoitus häiritä. Ovat uhanneet turpaan vetämisellä ja ovat viime aikoina huutaneet, että minä olisin pelkuri. Tietävät kyllä, että yksikään niistä miehistä ei pärjäisi tappelussa minua vastaan.
- Anonyymi
Palstalla ei taida kukaan käydä.
Ei vastauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1081456- 115946
- 47921
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku86845Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57757- 64612
- 42611
- 34587
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan191579- 48557