Mikä asia olisi turn off toisen olemuksessa?

Anonyymi-ap

Mulle olis epäsiisti habitus, rastatukka ja liikaa tatskoja.

49

746

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Epäsiisteys tai johonkin alakulttuuriin viittaava pukeutuminen, hiusmalli jne.

      • Anonyymi

        Sama. Myös sateenkaarirekvisiittaa yllä on turn off. Eniten miellyttää luonnollinen tai kevyesti laitettu perussiisti olemus. Klassiset vaatteet, tyyppiä yksivärinen neule hame/housut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama. Myös sateenkaarirekvisiittaa yllä on turn off. Eniten miellyttää luonnollinen tai kevyesti laitettu perussiisti olemus. Klassiset vaatteet, tyyppiä yksivärinen neule hame/housut.

        Liiat härpäkkeet on ärsyttäviä tai joku räikeä tyyli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama. Myös sateenkaarirekvisiittaa yllä on turn off. Eniten miellyttää luonnollinen tai kevyesti laitettu perussiisti olemus. Klassiset vaatteet, tyyppiä yksivärinen neule hame/housut.

        Entäpä kun nainen ei käytä ollenkaan naistenvaatetusta eikä meikkiä? Kuten minä en.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Entäpä kun nainen ei käytä ollenkaan naistenvaatetusta eikä meikkiä? Kuten minä en.

        Makuasioita. Mun silmään sopii edellä mainittu parhaiten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Makuasioita. Mun silmään sopii edellä mainittu parhaiten.

        Aivan. 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liiat härpäkkeet on ärsyttäviä tai joku räikeä tyyli.

        Ovat joo, tulee sekava vaikutelma. Yhtenäinen tyyli on kivemman näköistä.


    • Epäsiisteys, huono hygienia, jos tulis treffeille croksit jalassa( suomalaisten kansalliskengät) löysät kollarit ja tunika, juoksisin karkuun ja kovaa. Shokki värjätty tukka tai tympeä ilme kasvoilla on luotaan työntävä meikäläiselle.

      • Anonyymi

        Tullaanko treffeille kollareissa ja epäsiistinä? Olisihan se tyrmäävää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tullaanko treffeille kollareissa ja epäsiistinä? Olisihan se tyrmäävää.

        Mä voisin tullakin collareissa treffeille, mutten ekoille ellei ne tapahdu jonkun liikunnan parissa. Epäsiistinä en ellei ole auto hajonnut ja sitä varten yltäpäältä liannut itseni yrittäessäni korjata. Sää olosuhteet tms. sattuman sotkemana.


    • Anonyymi

      Jos ei anna hyväillä aunusta sormella.

    • Huono hygienia, päihtyneisyys ja öyhöttävä käytös, fanaattinen jonkun asian julistaminen.

      • Mua ei niinkään kenenkään vaatetus ja hiukset kiinnosta, niin siksi mainitsin enemmän käytöspuolta, kun kuorta.


    • Täys turn off on, kun ihmisen kasvoilta näkyy kilometrien päähän liiallinen itserakkaus ja itsensä pitäminen paremmannäköisenä mitä on. Totally yäk 😖

      • No sekin on kyllä luotaantyöntävää liiallinen itserakkaus, tosin tykkään että sopivassa suhteessa itsevarma käytös.


      • Anonyymi
        Catfish617 kirjoitti:

        No sekin on kyllä luotaantyöntävää liiallinen itserakkaus, tosin tykkään että sopivassa suhteessa itsevarma käytös.

        Normaali itsevarmuus on parempi kuin huono itsetunto, jonka kaataa toisten niskaan.


    • Anonyymi

      Mulle ei ole sattunut treffejä yhdenkään epäsiistin kanssa. Kukaan ei myöskään ole ilmaantunut kotivaatteissa. Ei taida olla kovin tavallista?

    • Jos hygienia on retuperällä, hampaat pesemättä, tukka takussa ja suihkussa käyty ehkä edellisellä viikolla. Puuttuvat käytöstavat.

    • Anonyymi

      Tatuoinnit, rastat, lävistykset ... totaalinen turn off

    • Anonyymi

      Liian lyhyet sormet, onko niistä mihinkään.

      • Sehän riippuu sormien omistajasta 😂


      • Pituudella ei ole merkitystä vaan miten niitä sormia käyttää😉


      • Anonyymi

        Mikä olisi riittävä pituus?


      • Kyllä ne ainakin itseen toimii. Omat lyhyet sormet. Lisäpätkän ostoon, jos ei pituus riitä.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Kyllä ne ainakin itseen toimii. Omat lyhyet sormet. Lisäpätkän ostoon, jos ei pituus riitä.

        Taisit tykätä omasta kommentistasi.


      • G-LoveR
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisit tykätä omasta kommentistasi.

        Ei ole tapana sormettaa omia viestejä, vaikka itseäni kyllä toisinaan. 😜


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ei ole tapana sormettaa omia viestejä, vaikka itseäni kyllä toisinaan. 😜

        Leikki leikkinä, mutta ne tyngät pois heti! Vaikkakaan sua kannata käskeä. 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Leikki leikkinä, mutta ne tyngät pois heti! Vaikkakaan sua kannata käskeä. 😅

        Kuis nyt niin, ettei kannata käskeä? Ootko havainnut jästipäisyyttä? 😜


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Kuis nyt niin, ettei kannata käskeä? Ootko havainnut jästipäisyyttä? 😜

        Vihjaatko sä nyt, että kato peiliin? Pää on umpiluuta ja jalat väliin puuta. Mut kuitenkin siihen väliin mahtuu monenlaista. 😇


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vihjaatko sä nyt, että kato peiliin? Pää on umpiluuta ja jalat väliin puuta. Mut kuitenkin siihen väliin mahtuu monenlaista. 😇

        Ehen suinkaan kehtaisi moista vihjailla. 🙊


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ehen suinkaan kehtaisi moista vihjailla. 🙊

        Johan sä nyt vitsin murjasit. 😅 Höpö ja höpö, senkin irvileuka. Metkut on jymmarrettu, eikä pantu edes oregano.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Johan sä nyt vitsin murjasit. 😅 Höpö ja höpö, senkin irvileuka. Metkut on jymmarrettu, eikä pantu edes oregano.

        Mutta ihan pitsa tuli lätystä kumminkin. 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihjaatko sä nyt, että kato peiliin? Pää on umpiluuta ja jalat väliin puuta. Mut kuitenkin siihen väliin mahtuu monenlaista. 😇

        Ihan selvyyden vuoks, se väli on kelohonkaa. 😅


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Mutta ihan pitsa tuli lätystä kumminkin. 😅

        No joo, en kuitenkaan kuorruttanu käsikarvoilla!


      • Anonyymi kirjoitti:

        No joo, en kuitenkaan kuorruttanu käsikarvoilla!

        Thänks.
        😇
        🙏


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Thänks.
        😇
        🙏

        Ole hyvä vaan, jollet nyt paras halua olla. Vaatimattomuushan se kaunistaa. Ja ne hyvät tavat kuuleman mukaan myös. Ei ne hassumpia ohjeita oo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ole hyvä vaan, jollet nyt paras halua olla. Vaatimattomuushan se kaunistaa. Ja ne hyvät tavat kuuleman mukaan myös. Ei ne hassumpia ohjeita oo.

        No ei minusta parasta saa tekemälläkään, sen verran on vikaa kaikkialla. 😂💥

        Ja hyvät tavatkin unohtuu, kun seura tympäsee omilla huonoilla tavoillaan. 😆


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        No ei minusta parasta saa tekemälläkään, sen verran on vikaa kaikkialla. 😂💥

        Ja hyvät tavatkin unohtuu, kun seura tympäsee omilla huonoilla tavoillaan. 😆

        Tuskin löytyy täältä, tai muualtaltakaan sitä "viatonta" yksilöä. Eipä löydy kunnei sellasta ole. En oo viaton ja just siitä syystä joudun liikahtamaan, syyllinen jääkaapin tyhjyyteen. Shit.


      • Anonyymi

        Tota kun mulla on pitkä kieli , niin onko se hyvä


    • Anonyymi

      Mulle turn off on pulleat purjeet ja mahtava peräsin

      • Sulle on, muille ei 😉


    • Anonyymi

      Pallomaha, epäsiisteys, epävarma itsestään ja käytöstapojen puute.

    • Anonyymi

      Tätimäisyys, lävistykset naamassa, rastat, epäsiisteys, ylipaino, se ettei katso silmiin, keskustelutaitojen puute, flegmaattinen asenne, liika vakavuus, dominointiyritykset

    • Anonyymi

      itsensä jatkuva pönkittäminen muita haukkumalla, itsensä jatkuva kehuminen, negatiivisuus, kateus, mustasukkaisuus, liika epävarmuus, puhumattomuus, liika flegmaattisuus.

    • Anonyymi

      Ylipaino, epäsiisteys, flegmaattisuus, katkeruus.

    • Anonyymi

      Tatskat, kanarianlinnun kirjavat hiukset, epäsiisti olemus ylipäätään

    • Anonyymi

      Tupakointi yhdistettynä ylipainoon tai liikaan pyöreyteen ja ylimieliseen asenteeseen.

      • Anonyymi

        Lisää nariseva tai opettajamainen puhetyyli ja silmälasit. Saamme lesbotädin prototyypin.


    • Anonyymi

      Työtön ja ylipainoinen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7658
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2842
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2422
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2155
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1819
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1563
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1426
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1424
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1349
    Aihe