Antaisitko tapailun alussa joululahjan?

Anonyymi-ap

Viitisen kertaa tavattu.

32

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En hankkisi, mielestäni liian aikaista ja yliampuvaa.

    • Anonyymi

      Lahjat ei oikein kuulu tapailuun, sitten annetaan jos ja kun seurustellaan.

      • Anonyymi

        Tästä samaa mieltä.


      • Anonyymi

        Näin juuri munkin mielestä.


    • Ruusun voisin viijä jo ekoille viimeistään toisille rehveille. Ihan vaan romanttisena eleenä, mä olen sellanen romantikko. 🌹

    • Ruusun voisin viedä ekoilla treffeillä, mutta liian aikaista antaa muutaman tapailun jälkeen mitään lahjaa.

      • Anonyymi

        En veisi ruusua, ellei ilmassa ole jo valmiiksi molemminpuolista kiinnostusta. Silloin tietysti eri asia ja ruusu sopii hyvin.


    • Kyllä mä jotain pientä voisin antaa, mikäs tuossa, ihan vain kauniina eleenä ja ajatuksella, ettei tuo lahjan vastaanottaja ole minulle merkityksetön. Tietenkään ei mitään yliampuvaa, se ei ehkä tekisi sitä vaikutusta, mikä olisi tarkoitus.

      • Samalla linjalla 👍🏼


      • Anonyymi

        Esim suklaa rasia on usein tervetullut lahja oltiin yhdessä tai ei.


    • Anonyymi

      En tietenkään antaisi lahjaa, mutta odottaisin että minulle annetaan. Virhearvio, jos ei ymmärretä: olen joka lahjan arvoinen.

      • Anonyymi

        Hahah hyvä huomio!


      • Anonyymi

        Helpompi antaa kuin vastaanottaa.


    • Anonyymi

      Kiusallinen tilanne jos toisella olisi lahja ja itsellä ei. Hämmästyisin muutenkin jos noin äkkiä odotettaisiin lahjojen vaihtoa.

    • Anonyymi

      En haluaisi saada lahjoja treffikumppanilta. Sama koskee tarjoiluja. Kokisin kiusalliseksi. Sitten vasta kun ollaan pari.

      • Anonyymi

        Samoilla linjoilla. Kiinnostustani ei voi vahvistaa lahjoilla. Tilannetajuista on olla ostamatta tapailukumppanille lahjoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoilla linjoilla. Kiinnostustani ei voi vahvistaa lahjoilla. Tilannetajuista on olla ostamatta tapailukumppanille lahjoja.

        Olisin lähinnä huvittunut jos joku toisi ekoille treffeille ruusun:p


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisin lähinnä huvittunut jos joku toisi ekoille treffeille ruusun:p

        Minusta se olis kaunis ele


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta se olis kaunis ele

        Yliampuva ja siirappinen. Onneksi niin ei ole käynytkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yliampuva ja siirappinen. Onneksi niin ei ole käynytkään.

        Juuri ihanan siirappinen ❤🌹 minulle kelpaisi 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri ihanan siirappinen ❤🌹 minulle kelpaisi 😊

        Vieläkö olisi ihana ajatus kun huomaisit että kukkia kantava deittisi ei olekaan yhtään tyyppiäsi livenä?
        Kiusallista isolla K:lla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö olisi ihana ajatus kun huomaisit että kukkia kantava deittisi ei olekaan yhtään tyyppiäsi livenä?
        Kiusallista isolla K:lla.

        Eiköhän se siinä tapauksessa olisi kiusallista ihan muista syistä kuin kukkasen vuoksi 😁
        Minua ei kukka haittaisi enkä osaa ajatella tätä asiaa noin vakavasti 😊
        Kiusalliset tilanteet sitä paitsi kasvattavat luonnetta sanoo vanha sanontakin. Jonka juuri keksin 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se siinä tapauksessa olisi kiusallista ihan muista syistä kuin kukkasen vuoksi 😁
        Minua ei kukka haittaisi enkä osaa ajatella tätä asiaa noin vakavasti 😊
        Kiusalliset tilanteet sitä paitsi kasvattavat luonnetta sanoo vanha sanontakin. Jonka juuri keksin 🤭

        Pointti ei ollutkaan kukka sinänsä vaan yliampuvat elkeet jotka voivat kertoa tilannetajun puutteesta. Ei toki mikään maailmanloppu.;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pointti ei ollutkaan kukka sinänsä vaan yliampuvat elkeet jotka voivat kertoa tilannetajun puutteesta. Ei toki mikään maailmanloppu.;)

        Yliampuvaa olisi hakea treffeille pidennetyllä limusiinilla (normaali mitta ok), ison kukkapuskan kanssa ja viedä michelin-ravintolaan.
        Joskin saattaisin hypätä kyytiin silti 🤔
        Girls gotta eat 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yliampuvaa olisi hakea treffeille pidennetyllä limusiinilla (normaali mitta ok), ison kukkapuskan kanssa ja viedä michelin-ravintolaan.
        Joskin saattaisin hypätä kyytiin silti 🤔
        Girls gotta eat 😉

        Haha. Toisilla tulee yliampuvuusraja vastaan helpommin. Tarkistaisin limusiinin takakontin eka, ett ketä muita naikkosia siellä on vangittuna;)


    • Anonyymi

      Eiköhän itsensä vieminen paikalle oo se mieluisin lahja. Olettamuksena, että haluaa tavata. Aineeton lahja, aineellisen sisällä. Ihminen.

    • Anonyymi

      Luulin, että lesboilla ei ole noita lahjakotkotuksia.

      • Anonyymi

        Tottakai lesboilla on samat tavat mitä muillakin, hyvässä ja pahassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai lesboilla on samat tavat mitä muillakin, hyvässä ja pahassa.

        Vähän niin kuin osa lesbopareista näyttää poimineen stereotyyppisiä asenteita heteroilta. Kuvaava tosielämän esimerkki:
        Eräs naispari tuli ruokakaupasta. Ostoksia oli paljon. Naisellisempi osapuoli käveli vieressä tyhjin käsin pyrstöään heilutellen toisen, maskuliinisemman kantaessa kaikki kauppakassit yksin, meno näytti työläältä ja huteralta. Nauratti joo pikkasen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän niin kuin osa lesbopareista näyttää poimineen stereotyyppisiä asenteita heteroilta. Kuvaava tosielämän esimerkki:
        Eräs naispari tuli ruokakaupasta. Ostoksia oli paljon. Naisellisempi osapuoli käveli vieressä tyhjin käsin pyrstöään heilutellen toisen, maskuliinisemman kantaessa kaikki kauppakassit yksin, meno näytti työläältä ja huteralta. Nauratti joo pikkasen.

        Joillakin voi olla noin. Mun suhteissa ei ole ollut noita stereotypioita. Yleiset tavat on toinen juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän niin kuin osa lesbopareista näyttää poimineen stereotyyppisiä asenteita heteroilta. Kuvaava tosielämän esimerkki:
        Eräs naispari tuli ruokakaupasta. Ostoksia oli paljon. Naisellisempi osapuoli käveli vieressä tyhjin käsin pyrstöään heilutellen toisen, maskuliinisemman kantaessa kaikki kauppakassit yksin, meno näytti työläältä ja huteralta. Nauratti joo pikkasen.

        Roolit oli enemmän vallalla joskus entisaikaan niin kuin muillakin ja oli painetta sellaiseen. Näkee vieläkin joskus vanhemmilla pareilla.


      • Anonyymi

        Lahjat kuuluvat sosiaaliseen käyttäytymiseen yhteisössä. Miksi lesbot eivät antaisi lahjoja? Ei lesboilla ole mitään eri tapoja vahvistaa siteitään kuin muillakaan. Tavallista elämää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe