Viitisen kertaa tavattu.
Antaisitko tapailun alussa joululahjan?
32
89
Vastaukset
- Anonyymi
En hankkisi, mielestäni liian aikaista ja yliampuvaa.
- Anonyymi
Lahjat ei oikein kuulu tapailuun, sitten annetaan jos ja kun seurustellaan.
- Anonyymi
Tästä samaa mieltä.
- Anonyymi
Näin juuri munkin mielestä.
Ruusun voisin viijä jo ekoille viimeistään toisille rehveille. Ihan vaan romanttisena eleenä, mä olen sellanen romantikko. 🌹
Ruusun voisin viedä ekoilla treffeillä, mutta liian aikaista antaa muutaman tapailun jälkeen mitään lahjaa.
- Anonyymi
En veisi ruusua, ellei ilmassa ole jo valmiiksi molemminpuolista kiinnostusta. Silloin tietysti eri asia ja ruusu sopii hyvin.
Kyllä mä jotain pientä voisin antaa, mikäs tuossa, ihan vain kauniina eleenä ja ajatuksella, ettei tuo lahjan vastaanottaja ole minulle merkityksetön. Tietenkään ei mitään yliampuvaa, se ei ehkä tekisi sitä vaikutusta, mikä olisi tarkoitus.
- Anonyymi
Esim suklaa rasia on usein tervetullut lahja oltiin yhdessä tai ei.
- Anonyymi
En tietenkään antaisi lahjaa, mutta odottaisin että minulle annetaan. Virhearvio, jos ei ymmärretä: olen joka lahjan arvoinen.
- Anonyymi
Hahah hyvä huomio!
- Anonyymi
Helpompi antaa kuin vastaanottaa.
- Anonyymi
Kiusallinen tilanne jos toisella olisi lahja ja itsellä ei. Hämmästyisin muutenkin jos noin äkkiä odotettaisiin lahjojen vaihtoa.
- Anonyymi
En haluaisi saada lahjoja treffikumppanilta. Sama koskee tarjoiluja. Kokisin kiusalliseksi. Sitten vasta kun ollaan pari.
- Anonyymi
Samoilla linjoilla. Kiinnostustani ei voi vahvistaa lahjoilla. Tilannetajuista on olla ostamatta tapailukumppanille lahjoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoilla linjoilla. Kiinnostustani ei voi vahvistaa lahjoilla. Tilannetajuista on olla ostamatta tapailukumppanille lahjoja.
Olisin lähinnä huvittunut jos joku toisi ekoille treffeille ruusun:p
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin lähinnä huvittunut jos joku toisi ekoille treffeille ruusun:p
Minusta se olis kaunis ele
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta se olis kaunis ele
Yliampuva ja siirappinen. Onneksi niin ei ole käynytkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yliampuva ja siirappinen. Onneksi niin ei ole käynytkään.
Juuri ihanan siirappinen ❤🌹 minulle kelpaisi 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri ihanan siirappinen ❤🌹 minulle kelpaisi 😊
Vieläkö olisi ihana ajatus kun huomaisit että kukkia kantava deittisi ei olekaan yhtään tyyppiäsi livenä?
Kiusallista isolla K:lla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö olisi ihana ajatus kun huomaisit että kukkia kantava deittisi ei olekaan yhtään tyyppiäsi livenä?
Kiusallista isolla K:lla.Eiköhän se siinä tapauksessa olisi kiusallista ihan muista syistä kuin kukkasen vuoksi 😁
Minua ei kukka haittaisi enkä osaa ajatella tätä asiaa noin vakavasti 😊
Kiusalliset tilanteet sitä paitsi kasvattavat luonnetta sanoo vanha sanontakin. Jonka juuri keksin 🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se siinä tapauksessa olisi kiusallista ihan muista syistä kuin kukkasen vuoksi 😁
Minua ei kukka haittaisi enkä osaa ajatella tätä asiaa noin vakavasti 😊
Kiusalliset tilanteet sitä paitsi kasvattavat luonnetta sanoo vanha sanontakin. Jonka juuri keksin 🤭Pointti ei ollutkaan kukka sinänsä vaan yliampuvat elkeet jotka voivat kertoa tilannetajun puutteesta. Ei toki mikään maailmanloppu.;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pointti ei ollutkaan kukka sinänsä vaan yliampuvat elkeet jotka voivat kertoa tilannetajun puutteesta. Ei toki mikään maailmanloppu.;)
Yliampuvaa olisi hakea treffeille pidennetyllä limusiinilla (normaali mitta ok), ison kukkapuskan kanssa ja viedä michelin-ravintolaan.
Joskin saattaisin hypätä kyytiin silti 🤔
Girls gotta eat 😉 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yliampuvaa olisi hakea treffeille pidennetyllä limusiinilla (normaali mitta ok), ison kukkapuskan kanssa ja viedä michelin-ravintolaan.
Joskin saattaisin hypätä kyytiin silti 🤔
Girls gotta eat 😉Haha. Toisilla tulee yliampuvuusraja vastaan helpommin. Tarkistaisin limusiinin takakontin eka, ett ketä muita naikkosia siellä on vangittuna;)
- Anonyymi
Eiköhän itsensä vieminen paikalle oo se mieluisin lahja. Olettamuksena, että haluaa tavata. Aineeton lahja, aineellisen sisällä. Ihminen.
- Anonyymi
Luulin, että lesboilla ei ole noita lahjakotkotuksia.
- Anonyymi
Tottakai lesboilla on samat tavat mitä muillakin, hyvässä ja pahassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai lesboilla on samat tavat mitä muillakin, hyvässä ja pahassa.
Vähän niin kuin osa lesbopareista näyttää poimineen stereotyyppisiä asenteita heteroilta. Kuvaava tosielämän esimerkki:
Eräs naispari tuli ruokakaupasta. Ostoksia oli paljon. Naisellisempi osapuoli käveli vieressä tyhjin käsin pyrstöään heilutellen toisen, maskuliinisemman kantaessa kaikki kauppakassit yksin, meno näytti työläältä ja huteralta. Nauratti joo pikkasen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän niin kuin osa lesbopareista näyttää poimineen stereotyyppisiä asenteita heteroilta. Kuvaava tosielämän esimerkki:
Eräs naispari tuli ruokakaupasta. Ostoksia oli paljon. Naisellisempi osapuoli käveli vieressä tyhjin käsin pyrstöään heilutellen toisen, maskuliinisemman kantaessa kaikki kauppakassit yksin, meno näytti työläältä ja huteralta. Nauratti joo pikkasen.Joillakin voi olla noin. Mun suhteissa ei ole ollut noita stereotypioita. Yleiset tavat on toinen juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräs naispari tuli ruokakaupasta. Ostoksia oli paljon. Naisellisempi osapuoli käveli vieressä tyhjin käsin pyrstöään heilutellen toisen, maskuliinisemman kantaessa kaikki kauppakassit yksin, meno näytti työläältä ja huteralta. Nauratti joo pikkasen.Roolit oli enemmän vallalla joskus entisaikaan niin kuin muillakin ja oli painetta sellaiseen. Näkee vieläkin joskus vanhemmilla pareilla.
- Anonyymi
Lahjat kuuluvat sosiaaliseen käyttäytymiseen yhteisössä. Miksi lesbot eivät antaisi lahjoja? Ei lesboilla ole mitään eri tapoja vahvistaa siteitään kuin muillakaan. Tavallista elämää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .984781Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403203Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503145Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4132264Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2361392Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761207
- 711151
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311118Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181028