Antaisitko tapailun alussa joululahjan?

Anonyymi-ap

Viitisen kertaa tavattu.

32

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En hankkisi, mielestäni liian aikaista ja yliampuvaa.

    • Anonyymi

      Lahjat ei oikein kuulu tapailuun, sitten annetaan jos ja kun seurustellaan.

      • Anonyymi

        Tästä samaa mieltä.


      • Anonyymi

        Näin juuri munkin mielestä.


    • Ruusun voisin viijä jo ekoille viimeistään toisille rehveille. Ihan vaan romanttisena eleenä, mä olen sellanen romantikko. 🌹

    • Ruusun voisin viedä ekoilla treffeillä, mutta liian aikaista antaa muutaman tapailun jälkeen mitään lahjaa.

      • Anonyymi

        En veisi ruusua, ellei ilmassa ole jo valmiiksi molemminpuolista kiinnostusta. Silloin tietysti eri asia ja ruusu sopii hyvin.


    • Kyllä mä jotain pientä voisin antaa, mikäs tuossa, ihan vain kauniina eleenä ja ajatuksella, ettei tuo lahjan vastaanottaja ole minulle merkityksetön. Tietenkään ei mitään yliampuvaa, se ei ehkä tekisi sitä vaikutusta, mikä olisi tarkoitus.

      • Samalla linjalla 👍🏼


      • Anonyymi

        Esim suklaa rasia on usein tervetullut lahja oltiin yhdessä tai ei.


    • Anonyymi

      En tietenkään antaisi lahjaa, mutta odottaisin että minulle annetaan. Virhearvio, jos ei ymmärretä: olen joka lahjan arvoinen.

      • Anonyymi

        Hahah hyvä huomio!


      • Anonyymi

        Helpompi antaa kuin vastaanottaa.


    • Anonyymi

      Kiusallinen tilanne jos toisella olisi lahja ja itsellä ei. Hämmästyisin muutenkin jos noin äkkiä odotettaisiin lahjojen vaihtoa.

    • Anonyymi

      En haluaisi saada lahjoja treffikumppanilta. Sama koskee tarjoiluja. Kokisin kiusalliseksi. Sitten vasta kun ollaan pari.

      • Anonyymi

        Samoilla linjoilla. Kiinnostustani ei voi vahvistaa lahjoilla. Tilannetajuista on olla ostamatta tapailukumppanille lahjoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoilla linjoilla. Kiinnostustani ei voi vahvistaa lahjoilla. Tilannetajuista on olla ostamatta tapailukumppanille lahjoja.

        Olisin lähinnä huvittunut jos joku toisi ekoille treffeille ruusun:p


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisin lähinnä huvittunut jos joku toisi ekoille treffeille ruusun:p

        Minusta se olis kaunis ele


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta se olis kaunis ele

        Yliampuva ja siirappinen. Onneksi niin ei ole käynytkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yliampuva ja siirappinen. Onneksi niin ei ole käynytkään.

        Juuri ihanan siirappinen ❤🌹 minulle kelpaisi 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri ihanan siirappinen ❤🌹 minulle kelpaisi 😊

        Vieläkö olisi ihana ajatus kun huomaisit että kukkia kantava deittisi ei olekaan yhtään tyyppiäsi livenä?
        Kiusallista isolla K:lla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö olisi ihana ajatus kun huomaisit että kukkia kantava deittisi ei olekaan yhtään tyyppiäsi livenä?
        Kiusallista isolla K:lla.

        Eiköhän se siinä tapauksessa olisi kiusallista ihan muista syistä kuin kukkasen vuoksi 😁
        Minua ei kukka haittaisi enkä osaa ajatella tätä asiaa noin vakavasti 😊
        Kiusalliset tilanteet sitä paitsi kasvattavat luonnetta sanoo vanha sanontakin. Jonka juuri keksin 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se siinä tapauksessa olisi kiusallista ihan muista syistä kuin kukkasen vuoksi 😁
        Minua ei kukka haittaisi enkä osaa ajatella tätä asiaa noin vakavasti 😊
        Kiusalliset tilanteet sitä paitsi kasvattavat luonnetta sanoo vanha sanontakin. Jonka juuri keksin 🤭

        Pointti ei ollutkaan kukka sinänsä vaan yliampuvat elkeet jotka voivat kertoa tilannetajun puutteesta. Ei toki mikään maailmanloppu.;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pointti ei ollutkaan kukka sinänsä vaan yliampuvat elkeet jotka voivat kertoa tilannetajun puutteesta. Ei toki mikään maailmanloppu.;)

        Yliampuvaa olisi hakea treffeille pidennetyllä limusiinilla (normaali mitta ok), ison kukkapuskan kanssa ja viedä michelin-ravintolaan.
        Joskin saattaisin hypätä kyytiin silti 🤔
        Girls gotta eat 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yliampuvaa olisi hakea treffeille pidennetyllä limusiinilla (normaali mitta ok), ison kukkapuskan kanssa ja viedä michelin-ravintolaan.
        Joskin saattaisin hypätä kyytiin silti 🤔
        Girls gotta eat 😉

        Haha. Toisilla tulee yliampuvuusraja vastaan helpommin. Tarkistaisin limusiinin takakontin eka, ett ketä muita naikkosia siellä on vangittuna;)


    • Anonyymi

      Eiköhän itsensä vieminen paikalle oo se mieluisin lahja. Olettamuksena, että haluaa tavata. Aineeton lahja, aineellisen sisällä. Ihminen.

    • Anonyymi

      Luulin, että lesboilla ei ole noita lahjakotkotuksia.

      • Anonyymi

        Tottakai lesboilla on samat tavat mitä muillakin, hyvässä ja pahassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai lesboilla on samat tavat mitä muillakin, hyvässä ja pahassa.

        Vähän niin kuin osa lesbopareista näyttää poimineen stereotyyppisiä asenteita heteroilta. Kuvaava tosielämän esimerkki:
        Eräs naispari tuli ruokakaupasta. Ostoksia oli paljon. Naisellisempi osapuoli käveli vieressä tyhjin käsin pyrstöään heilutellen toisen, maskuliinisemman kantaessa kaikki kauppakassit yksin, meno näytti työläältä ja huteralta. Nauratti joo pikkasen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän niin kuin osa lesbopareista näyttää poimineen stereotyyppisiä asenteita heteroilta. Kuvaava tosielämän esimerkki:
        Eräs naispari tuli ruokakaupasta. Ostoksia oli paljon. Naisellisempi osapuoli käveli vieressä tyhjin käsin pyrstöään heilutellen toisen, maskuliinisemman kantaessa kaikki kauppakassit yksin, meno näytti työläältä ja huteralta. Nauratti joo pikkasen.

        Joillakin voi olla noin. Mun suhteissa ei ole ollut noita stereotypioita. Yleiset tavat on toinen juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän niin kuin osa lesbopareista näyttää poimineen stereotyyppisiä asenteita heteroilta. Kuvaava tosielämän esimerkki:
        Eräs naispari tuli ruokakaupasta. Ostoksia oli paljon. Naisellisempi osapuoli käveli vieressä tyhjin käsin pyrstöään heilutellen toisen, maskuliinisemman kantaessa kaikki kauppakassit yksin, meno näytti työläältä ja huteralta. Nauratti joo pikkasen.

        Roolit oli enemmän vallalla joskus entisaikaan niin kuin muillakin ja oli painetta sellaiseen. Näkee vieläkin joskus vanhemmilla pareilla.


      • Anonyymi

        Lahjat kuuluvat sosiaaliseen käyttäytymiseen yhteisössä. Miksi lesbot eivät antaisi lahjoja? Ei lesboilla ole mitään eri tapoja vahvistaa siteitään kuin muillakaan. Tavallista elämää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 145
      4097
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      112
      3700
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2575
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      90
      1496
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    Aihe