Joskus kun menen nukkumaan tai kun käyn yökusella ja takaisin nukkumaan, niin minua palelee aivan hirveästi. Peitto korviin ja ei kun hirveä tärinä palelemisesta. Sitten kun saan pari tuntia nukuttua ja herään, niin olen kauttaltani hiessä.
Mikä ihmeoire tämä on?
Taustatietoa:
Olen 79 v sinkkumies, makuuhuoneen lämpötila 22 C, kerrostalo joten viilentäminen ei onnistu pattereita säätämällä jos nyt joku sitä ehdottaisi. Diabetes 2 ja kolesteroli hivenen koholla; näihin lääkitys. Verikokeesssa puoli vuotta sitten ei erikoista. Takana 30 v nukkumista Imovanella, ottivat vuosi sitten pois kyselemättä. Melatoniinin vaikutus kyseenalaista. Nukun 3-6 tuntia yössä, tuon pitemmän ajan kahdessa osassa ja useinkin luen välillä pari tuntia kirjaa kun ei vain se uni tule.
Tiettävästi en kuorsaa. Hengityskatkoksista en tiedä kun ei ole ketään toteamassa.
Outo palelu
Anonyymi-ap
0
79
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448411
- 724846
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373530Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483156Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella512986Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262905- 402880
- 412166
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731827