Jälleen kerran huomasin että se vähäinenkin luottamus siskooni mennyttä. Koko syksyn yrittänyt tulla toimeen pakon edessä, kuolinpesän osakkaita kun molemmat ollaan. Vastuulleni jäänyt kuolinpesän omakotitalon lämmitys, isämme laskujen ja muiden papereiden selvittely perunkirjoitusta varten. No annoin siskolle tehtäväksi soitella perunkirjoittajalle mutta viikolla sain selville ettei mitään muuta yhteyttä ole sinne suuntaan ollut kuin siskon aviomiehen soitto ja ilmoitus että appensa eli siis isämme on kuollut. Nyt kaikki perunkirjoitukseen liittyvät muut asiat tulikin minun hoitoon ja voitte kuvitella miten kaikkinensa tässä surun, ikävän ja ajoittaisen ahdistuksen ohella oma jaksaminen koetuksella.
Luottamus menetetty..
Anonyymi-ap
5
185
Vastaukset
- Anonyymi
Lopeta ihmeessä juominen, se ei auta suruusi ja ahdistukseesi, päin vastoin pahentaa.
- Anonyymi
Juominen on sellaista pakenemista
todellisuudesta. - Anonyymi
On alkoholin käyttäjiä jotka ovat hiljaisia ja luotettavia
ja osaavat hoitaa asioita kunnolla.Työssä käyviä perheellisiä. - Anonyymi
Jos on omakotitalo kuolinpesässä ja kasi jakajaa. Miksi ette ottanut ulkopuolista pesänjakajaa?Eli virallista lakitoimistoa joka tekee perunkirjotukset ymm.Pesästähän ne varat olisi otettu. Kuin talo myyntiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465691Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki492955- 1832625
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102291- 272053
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121992törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151706- 1451305
- 131187
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611133