Karvanpoistovoide

Anonyymi-ap

Olen mies ja tiedustelen mielipiteitä karvanpoistovoiteesta.
Olen jo ostanut sitä ja ajattelin kokeilla sitä alapään karvojen poistoon.
Onko monilla kokemuksia ja kannattaako kokeilla

8

1486

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Katso ensin paketista, saako sitä käyttää intiimialueelle.

• Olen käyttänyt lukemattomia kertoja,vaikka lukeekin, ettei genitaalialueille.
      Voidetta pidän yleensä n.10min,sen jälkeen rauhoittavaa rasvaa.
      Äsken sokeroin alakerran,vaikutus paljon pidempi.

• Anonyymi

Vaikka sinun tapauksessa tuo rauhoittava rasva toimii, niin se EI ole yleispätevä ohje.

Kannattaa lukea tarkkaan karvanpoistopurkin mukana tulleet ohjeet ja toimia niiden mukaan.

Pahimmillaan "rauhoittava voide" voi tehdä todella pahaa jälkeä iholle pitkäksi aikaa koska kyse on kuitenkin kemikaaleista joiden yhteisvaikutusta ei ole tutkittu. Rauhoittava voide ei ole niinkään se vaarallinen osa, vaan se on nimenomaan karvanpoistoaine joka täytyy huuhtoa erittäin tarkkaan pois käytön jälkeen!

Karvanpoistoaine on todella tujua kamaa, ja se herkistää ihon myös koska se tuhoaa karvatupen rasvapatin ja siitä syystä karva myös pehmenee ja irtoaa helposti. Sen lisäksi se pyyhkäisee helposti ihon kuorikerroksenkin puhtaaksi, varsinkin kun siihen lisätään vielä "kaapija" jolla karvat pyyhitään pois. Karvanpoistoaine voi siis aiheuttaa myös sen että paikalle ei jää karvatuppeja, eli karva ei enää kasva.

Siitä syystä suosittelen ehdottomasti että ohjeiden mukaan mennään ja sitä ennen ainetta kokeillaan johonkin sellaiseen paikkaan mistä se ei näy ja vasta kun iho on rauhoittunut ja se on erittäin huolellisesti huuhdeltu puhtaaksi, voi alueelle laittaa jotakin muuta rasvaa.

Muutoin nuo aineet sopivat miesten genitaalialueille vaikka niitä ei olisi erityisesti mainostettu sopivan genitaalialueille. Miehen penis on karvaisilta kohdiltaan kuitenkin "ihoa" ja ainetta ei pääse kovin helposti perseeseen tai terskan herkälle iholle.

Sen sijaan naisten, tai miesten jos perseen haluaa karvattomaksi, kannattaa, eikä edes kannata, vaan TÄYTYY käyttää seksiliikkeissä myytäviä karvanpoistoaineita intiimialueille! Karvanpoistoaine tulee varmasti vahingoittamaan limakalvoja ja terskan herkkää ihoa jos sitä sinne sotkee!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka sinun tapauksessa tuo rauhoittava rasva toimii, niin se EI ole yleispätevä ohje.

Kannattaa lukea tarkkaan karvanpoistopurkin mukana tulleet ohjeet ja toimia niiden mukaan.

Pahimmillaan "rauhoittava voide" voi tehdä todella pahaa jälkeä iholle pitkäksi aikaa koska kyse on kuitenkin kemikaaleista joiden yhteisvaikutusta ei ole tutkittu. Rauhoittava voide ei ole niinkään se vaarallinen osa, vaan se on nimenomaan karvanpoistoaine joka täytyy huuhtoa erittäin tarkkaan pois käytön jälkeen!

Karvanpoistoaine on todella tujua kamaa, ja se herkistää ihon myös koska se tuhoaa karvatupen rasvapatin ja siitä syystä karva myös pehmenee ja irtoaa helposti. Sen lisäksi se pyyhkäisee helposti ihon kuorikerroksenkin puhtaaksi, varsinkin kun siihen lisätään vielä "kaapija" jolla karvat pyyhitään pois. Karvanpoistoaine voi siis aiheuttaa myös sen että paikalle ei jää karvatuppeja, eli karva ei enää kasva.

Siitä syystä suosittelen ehdottomasti että ohjeiden mukaan mennään ja sitä ennen ainetta kokeillaan johonkin sellaiseen paikkaan mistä se ei näy ja vasta kun iho on rauhoittunut ja se on erittäin huolellisesti huuhdeltu puhtaaksi, voi alueelle laittaa jotakin muuta rasvaa.

Muutoin nuo aineet sopivat miesten genitaalialueille vaikka niitä ei olisi erityisesti mainostettu sopivan genitaalialueille. Miehen penis on karvaisilta kohdiltaan kuitenkin "ihoa" ja ainetta ei pääse kovin helposti perseeseen tai terskan herkälle iholle.

Sen sijaan naisten, tai miesten jos perseen haluaa karvattomaksi, kannattaa, eikä edes kannata, vaan TÄYTYY käyttää seksiliikkeissä myytäviä karvanpoistoaineita intiimialueille! Karvanpoistoaine tulee varmasti vahingoittamaan limakalvoja ja terskan herkkää ihoa jos sitä sinne sotkee!

Mulla mitään limakalvoja palleissa ja kullin varressa ole,eikä sitä voidetta nyt tarvi terskaan hölvätä,kun ei kasva karvojakaan.
        Olen käyttänyt useasti ja käyttän edelleen....
        Ajakaa vaikka ruohonleikkurilla,tulee kerralla tasaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla mitään limakalvoja palleissa ja kullin varressa ole,eikä sitä voidetta nyt tarvi terskaan hölvätä,kun ei kasva karvojakaan.
        Olen käyttänyt useasti ja käyttän edelleen....
        Ajakaa vaikka ruohonleikkurilla,tulee kerralla tasaista.

Näin on marjat!

• Anonyymi

Moi. Vuosien kokemuksella suosittelen ihan vaan laadukasta höylää ja hyvää vaahtoa. Olen aikoinani kokeillut myös veet- vaahtoa mutta ei se ollut hintansa väärti. Höyläämällä saa upean sileän ihon, hiukan vaatii treeniä mutta kyllä son sen väärti. Häpykumpu, heppi ja nyytit, nätin posliinit jo vuosia.
      -Pasi-

• Anonyymi

Mulla se ei toimi hyvin, mutta miehellä toimii. Mieheltä otan sillä aina välillä karvat alhaalta. Ei ainakaan sillä oo tullut mitään haittaa.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      193
      3900
    2. Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen

Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o
      Maailman menoa
      60
      3282
    3. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      229
      2682
    4. Kesäaika on normaaliaika...

...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul
      Maailman menoa
      261
      2290
    5. Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa

taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta
      Maailman menoa
      80
      1949
    6. Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.

Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.
      Maailman menoa
      25
      1576
    7. Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?

Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva
      Ähtäri
      38
      1511
    8. Ähtärin päättäjät

Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b
      Ähtäri
      53
      1377
    9. Tulen hulluksi hänestä

Hän on vanha ja varattu. Mutta olen ihan hulluna häneen. Haluan hänet omakseni. Haluan olla hänen kanssaan ajasta ikuisu
      Ikävä
      70
      1248
    10. Ensimmäinen kuukausi palkatatta

Siis ei jumankauta näitä kokoomuksen ehdoituksia. Nytkin joku Otto Meri ehdoittaa, että ensimmäinen kuukausi pitäisi ty
      Kansallinen Kokoomus
      100
      1100
    Aihe