Mitä ihmettä Verkkokaupan osakkeella on menossaan. Ei lähde sitten ei millään nousuun ja valahtanut alle 3€. Mikä mättää vai imeekö investoinnit osaketta alas?
Onko Verkkokaupasta tulossa murheellinen näytelmä?
Mitä ihmettä Verkkokauppa?
24
247
Vastaukset
- Anonyymi
Mustapekka käteen.
Moni ei tunnu ymmärtävän että pörssissä hävinneet maksavat voittajien voitot.
Moni on mennyt siihen retkuun kun puhutaan että pörssissä voittaa aina ja vuosituotto on yli 10%.
Ainoa mitä yritys tuottaa on osingot jos niitä halutaan/pystytään maksamaan ja maine (illuusio jatkuvasta noususta).
Kaikki voitot tulevat siis häviäjiltä.
Tai ei nyt kaikki, esim caverionin osakkeita ostetaan nyt yritysoston takia, niin no en tiedä onko tuo yritysostaja sitten se häviäjä mutta heillä on jokin strateginen suunnitelma.- Anonyymi
Vai mitenkä se on?
- Anonyymi
Tällä hetkellä ostajat tinkivät turhista hankinnoista, kun kaikki rahat menevät asumiseen, veroihin ja elämiseen.
Verkkokaupalla ei juurikaan ihmisten hyvinvointiin liittyviä välttämättömiä tuotteita ole juurikaan valikoimissa.
Joulu varmastikin parantaa kassavirtaa, mutta sen jälkeen taas leijaillaan alaspäin ellei ihmeitä tapahdu.
Katsellaan uudelleen vuoden-parin kuluttua.- Anonyymi
Elikkä nyt luodaan ne perustukset tuleville voitoille.
Ne jotka ovat maksaneet liikaa osakkeista ja ovat rahaongelmissa jotuvat myymään ne tappiolla.
Ne jotka ostavat osakkeet nyt halvalla niin voivat saada tulevaisuudessa voittoa.
Toisen tappio = toisen voitto, tuossa pelkistettynä porssikaupan idea.
En vastusta pörssikauppaa ja pörssissä pelaamista mutta kaikkien pitää vain tajuta riskit ja miten pörssi toimii. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elikkä nyt luodaan ne perustukset tuleville voitoille.
Ne jotka ovat maksaneet liikaa osakkeista ja ovat rahaongelmissa jotuvat myymään ne tappiolla.
Ne jotka ostavat osakkeet nyt halvalla niin voivat saada tulevaisuudessa voittoa.
Toisen tappio = toisen voitto, tuossa pelkistettynä porssikaupan idea.
En vastusta pörssikauppaa ja pörssissä pelaamista mutta kaikkien pitää vain tajuta riskit ja miten pörssi toimii.Ei kenenkään ole pakko myydä. Tappio realisoituu vasta kun tappiolla myy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elikkä nyt luodaan ne perustukset tuleville voitoille.
Ne jotka ovat maksaneet liikaa osakkeista ja ovat rahaongelmissa jotuvat myymään ne tappiolla.
Ne jotka ostavat osakkeet nyt halvalla niin voivat saada tulevaisuudessa voittoa.
Toisen tappio = toisen voitto, tuossa pelkistettynä porssikaupan idea.
En vastusta pörssikauppaa ja pörssissä pelaamista mutta kaikkien pitää vain tajuta riskit ja miten pörssi toimii."mutta kaikkien pitää vain tajuta riskit ja miten pörssi toimii."
Miten niin pitää? Mikä pakko? - Anonyymi
Ehkä on myös nyt huomattu että todennäköisesti kallein.
- Anonyymi
Samalla kuitenkin Gigantti ja Power tekevät parempaa tulosta. Verkkokaupalla omien sanojensa mukaan on laajempi valikoima kaikkea. mikä tosin ei pidä paikkansa kaikissa tuotekategorioissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elikkä nyt luodaan ne perustukset tuleville voitoille.
Ne jotka ovat maksaneet liikaa osakkeista ja ovat rahaongelmissa jotuvat myymään ne tappiolla.
Ne jotka ostavat osakkeet nyt halvalla niin voivat saada tulevaisuudessa voittoa.
Toisen tappio = toisen voitto, tuossa pelkistettynä porssikaupan idea.
En vastusta pörssikauppaa ja pörssissä pelaamista mutta kaikkien pitää vain tajuta riskit ja miten pörssi toimii.Onneksi en ole. Voin rauhassa odotella josko jokupäivä vielä Verkkokaupan osake kipuaa yli ostohinnan.
- Anonyymi
Verkkokaupan mainonta ainakin on jotain niin huonoa. Vois pikkuhiljaa vaihtaa tän nykyisen mainoksista vastaavan tahon.
Lisää tuotteita valikoimaan? Blaa blaa blaa. Tyhjänpäiväisiä mainoksia. Väitän että nykyiset verkkokaupan mainokset ovat enemmänkin kuluerä, kuin lisää myyntiä tuottava. Siis enemmän menee kuluja mainontaan, mitä siitä saadaan myyntiä kassaan.
Verkkokaupan viestinnässäkin olisi parantamisen varaa tai ainakin voisi alkaa vastata totuutta. Eniten kaikkea mukamas myynnissä no eipä päde monissakaan kategorioissa.- Anonyymi
Todennäköisesti halvin ärsyttää ainakin minua. Kun ei ole halvin juuri koskaan.
- Anonyymi
Arvopaperi lehdessä ennustettiin, että Verkkokauppa lähtisi hurjaan nousuun 2023 aikana. Sijoittaneena, toivottavasti ennustus tapahtuu.
- Anonyymi
Hmm... Miksi nousisi. Verkkokauppa kallis ja takuuhuolto ei pelaa. Eivät osaa asiakaspalvelua. Muutaman kympin kina takuuasioissa tarkoittaa paljon negatiivista markkinointia ja menetettyjä euroja.
- Anonyymi
Yritys kasvaa isoksi ja unohtaa asiakkaat. Näin tuossa on käynyt.
- Anonyymi
Mutta edelleen pienempi kuin Gigantti ja Power.
- Anonyymi
Komppaan edellä ollutta. Verkkokaupan mainonta on jotain, mikä ei kyllä palvele tarkoitustaan. Senhän näkee jo myyntiluvuistakin. Mainosfirma vain vaihtoon ja parempaa mainontaa ja brändiä rakentamaan.
- Anonyymi
Onhan tuo Verkkokaupan strategia erikoinen. Kivijalkamyymälät ovat kaukana aina automatkailun päässä. Gigantteja ja Powereita on sekä automatkanpäässä että ihmistä lähellä.
Verkkokauppa pelaa kaksilla korteilla kivijalka ja verkko. Samoin Power ja Gigantti, mutta menestyvät paremmin. Syy on yksinkertainen nämä kaksi näkyvät jokapäivä monessa kaupungissa katukuvissa tai kauppakeskuksien asiakkaille. Verkkokaupat ovat piilossa.
Valitettavasti tämä johtaa osakkeen laskuun. - Anonyymi
Noniin! Nyt alkaa näyttämään paremmalta. Nettisivut laitetaan remonttiin
https://www.verkkokauppa.com/fi/kampanjat/ale
Toivottavasti myös mainostoimisto/mainosvastaaja kuka ikinä noita onnettomia mainoksia verkkokaupalle tekee vaihtuisi myös.
Verkkokauppa ei ole osannut omaa ydintuotettaan nettikauppaa kovin hyvin markkinoida. Kivijalkamarkkinoillahan verkkokauppa on hävinnyt jo kilpailun Powerille ja Gigantille, jotka ovat ihmistä lähellä ei syrjässä vain muutaman myymälän voimin. - Anonyymi
Toivottavasti järkiintyy ja lopettaa tehottoman mainoskamppanjan kokonan ja uusi brändi ja markkinointi strategiansa.
- Anonyymi
Oisko nyt vihdoin käänne positiiviseen? Toivottavasti, mutta realistisesti katsottuna ei paljoa ole hurraahuutoja Porkan johdolla tullut.
Missä on selkeä strategiamuutos eikä vain Amazon kimppaa.
Onneton brändimainonta ja verkkokaupat sijaitsee edelleen jumalan selän takana, jos pitäs hakea joku tuote äkkiä kaupasta. No kehutaanhan mainoksessa et tunnissa tullee sun kotiovelle ja maksat siitä extraa.- Anonyymi
Ja pitää olla passissa kokoajan paikallaan kun Verkkiksen toimitus tulee, jos tulee.
- Anonyymi
Miksi Ruotsissa sivuston nimeksi verk.com eikä vaikkapa viralliseksi lempinimeksi Verkkokaupalle vakiintunut verkkis, jota itsekin käyttävät.
- Anonyymi
Tällaisia pieniä typeryyksiä juuri Verkkokaupan johto tekee. Pieni typeryys, jolla iso vaikutus brändiin ja sen myymiseen.
- Anonyymi
Verkkokauppa kyntää kuin Maajussi. Jokavuosi työtä työtä ja työtä, mutta kunnon tulosta työlleen ei saa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen193983Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki2233724Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä992681SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot252630Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman202562"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita352351Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling642296Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.132286Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss92079Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue611801