Mitä ihmettä Verkkokauppa?

Anonyymi-ap

Mitä ihmettä Verkkokaupan osakkeella on menossaan. Ei lähde sitten ei millään nousuun ja valahtanut alle 3€. Mikä mättää vai imeekö investoinnit osaketta alas?

Onko Verkkokaupasta tulossa murheellinen näytelmä?

24

247

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mustapekka käteen.
      Moni ei tunnu ymmärtävän että pörssissä hävinneet maksavat voittajien voitot.
      Moni on mennyt siihen retkuun kun puhutaan että pörssissä voittaa aina ja vuosituotto on yli 10%.
      Ainoa mitä yritys tuottaa on osingot jos niitä halutaan/pystytään maksamaan ja maine (illuusio jatkuvasta noususta).
      Kaikki voitot tulevat siis häviäjiltä.
      Tai ei nyt kaikki, esim caverionin osakkeita ostetaan nyt yritysoston takia, niin no en tiedä onko tuo yritysostaja sitten se häviäjä mutta heillä on jokin strateginen suunnitelma.

      • Anonyymi

        Vai mitenkä se on?


    • Anonyymi

      Tällä hetkellä ostajat tinkivät turhista hankinnoista, kun kaikki rahat menevät asumiseen, veroihin ja elämiseen.
      Verkkokaupalla ei juurikaan ihmisten hyvinvointiin liittyviä välttämättömiä tuotteita ole juurikaan valikoimissa.
      Joulu varmastikin parantaa kassavirtaa, mutta sen jälkeen taas leijaillaan alaspäin ellei ihmeitä tapahdu.
      Katsellaan uudelleen vuoden-parin kuluttua.

      • Anonyymi

        Elikkä nyt luodaan ne perustukset tuleville voitoille.
        Ne jotka ovat maksaneet liikaa osakkeista ja ovat rahaongelmissa jotuvat myymään ne tappiolla.
        Ne jotka ostavat osakkeet nyt halvalla niin voivat saada tulevaisuudessa voittoa.
        Toisen tappio = toisen voitto, tuossa pelkistettynä porssikaupan idea.

        En vastusta pörssikauppaa ja pörssissä pelaamista mutta kaikkien pitää vain tajuta riskit ja miten pörssi toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elikkä nyt luodaan ne perustukset tuleville voitoille.
        Ne jotka ovat maksaneet liikaa osakkeista ja ovat rahaongelmissa jotuvat myymään ne tappiolla.
        Ne jotka ostavat osakkeet nyt halvalla niin voivat saada tulevaisuudessa voittoa.
        Toisen tappio = toisen voitto, tuossa pelkistettynä porssikaupan idea.

        En vastusta pörssikauppaa ja pörssissä pelaamista mutta kaikkien pitää vain tajuta riskit ja miten pörssi toimii.

        Ei kenenkään ole pakko myydä. Tappio realisoituu vasta kun tappiolla myy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elikkä nyt luodaan ne perustukset tuleville voitoille.
        Ne jotka ovat maksaneet liikaa osakkeista ja ovat rahaongelmissa jotuvat myymään ne tappiolla.
        Ne jotka ostavat osakkeet nyt halvalla niin voivat saada tulevaisuudessa voittoa.
        Toisen tappio = toisen voitto, tuossa pelkistettynä porssikaupan idea.

        En vastusta pörssikauppaa ja pörssissä pelaamista mutta kaikkien pitää vain tajuta riskit ja miten pörssi toimii.

        "mutta kaikkien pitää vain tajuta riskit ja miten pörssi toimii."

        Miten niin pitää? Mikä pakko?


      • Anonyymi

        Ehkä on myös nyt huomattu että todennäköisesti kallein.


      • Anonyymi

        Samalla kuitenkin Gigantti ja Power tekevät parempaa tulosta. Verkkokaupalla omien sanojensa mukaan on laajempi valikoima kaikkea. mikä tosin ei pidä paikkansa kaikissa tuotekategorioissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elikkä nyt luodaan ne perustukset tuleville voitoille.
        Ne jotka ovat maksaneet liikaa osakkeista ja ovat rahaongelmissa jotuvat myymään ne tappiolla.
        Ne jotka ostavat osakkeet nyt halvalla niin voivat saada tulevaisuudessa voittoa.
        Toisen tappio = toisen voitto, tuossa pelkistettynä porssikaupan idea.

        En vastusta pörssikauppaa ja pörssissä pelaamista mutta kaikkien pitää vain tajuta riskit ja miten pörssi toimii.

        Onneksi en ole. Voin rauhassa odotella josko jokupäivä vielä Verkkokaupan osake kipuaa yli ostohinnan.


    • Anonyymi

      Verkkokaupan mainonta ainakin on jotain niin huonoa. Vois pikkuhiljaa vaihtaa tän nykyisen mainoksista vastaavan tahon.

      Lisää tuotteita valikoimaan? Blaa blaa blaa. Tyhjänpäiväisiä mainoksia. Väitän että nykyiset verkkokaupan mainokset ovat enemmänkin kuluerä, kuin lisää myyntiä tuottava. Siis enemmän menee kuluja mainontaan, mitä siitä saadaan myyntiä kassaan.

      Verkkokaupan viestinnässäkin olisi parantamisen varaa tai ainakin voisi alkaa vastata totuutta. Eniten kaikkea mukamas myynnissä no eipä päde monissakaan kategorioissa.

      • Anonyymi

        Todennäköisesti halvin ärsyttää ainakin minua. Kun ei ole halvin juuri koskaan.


    • Anonyymi

      Arvopaperi lehdessä ennustettiin, että Verkkokauppa lähtisi hurjaan nousuun 2023 aikana. Sijoittaneena, toivottavasti ennustus tapahtuu.

      • Anonyymi

        Hmm... Miksi nousisi. Verkkokauppa kallis ja takuuhuolto ei pelaa. Eivät osaa asiakaspalvelua. Muutaman kympin kina takuuasioissa tarkoittaa paljon negatiivista markkinointia ja menetettyjä euroja.


    • Anonyymi

      Yritys kasvaa isoksi ja unohtaa asiakkaat. Näin tuossa on käynyt.

      • Anonyymi

        Mutta edelleen pienempi kuin Gigantti ja Power.


    • Anonyymi

      Komppaan edellä ollutta. Verkkokaupan mainonta on jotain, mikä ei kyllä palvele tarkoitustaan. Senhän näkee jo myyntiluvuistakin. Mainosfirma vain vaihtoon ja parempaa mainontaa ja brändiä rakentamaan.

    • Anonyymi

      Onhan tuo Verkkokaupan strategia erikoinen. Kivijalkamyymälät ovat kaukana aina automatkailun päässä. Gigantteja ja Powereita on sekä automatkanpäässä että ihmistä lähellä.

      Verkkokauppa pelaa kaksilla korteilla kivijalka ja verkko. Samoin Power ja Gigantti, mutta menestyvät paremmin. Syy on yksinkertainen nämä kaksi näkyvät jokapäivä monessa kaupungissa katukuvissa tai kauppakeskuksien asiakkaille. Verkkokaupat ovat piilossa.

      Valitettavasti tämä johtaa osakkeen laskuun.

    • Anonyymi

      Noniin! Nyt alkaa näyttämään paremmalta. Nettisivut laitetaan remonttiin
      https://www.verkkokauppa.com/fi/kampanjat/ale

      Toivottavasti myös mainostoimisto/mainosvastaaja kuka ikinä noita onnettomia mainoksia verkkokaupalle tekee vaihtuisi myös.

      Verkkokauppa ei ole osannut omaa ydintuotettaan nettikauppaa kovin hyvin markkinoida. Kivijalkamarkkinoillahan verkkokauppa on hävinnyt jo kilpailun Powerille ja Gigantille, jotka ovat ihmistä lähellä ei syrjässä vain muutaman myymälän voimin.

    • Anonyymi

      Toivottavasti järkiintyy ja lopettaa tehottoman mainoskamppanjan kokonan ja uusi brändi ja markkinointi strategiansa.

    • Anonyymi

      Oisko nyt vihdoin käänne positiiviseen? Toivottavasti, mutta realistisesti katsottuna ei paljoa ole hurraahuutoja Porkan johdolla tullut.

      Missä on selkeä strategiamuutos eikä vain Amazon kimppaa.
      Onneton brändimainonta ja verkkokaupat sijaitsee edelleen jumalan selän takana, jos pitäs hakea joku tuote äkkiä kaupasta. No kehutaanhan mainoksessa et tunnissa tullee sun kotiovelle ja maksat siitä extraa.

      • Anonyymi

        Ja pitää olla passissa kokoajan paikallaan kun Verkkiksen toimitus tulee, jos tulee.


    • Anonyymi

      Miksi Ruotsissa sivuston nimeksi verk.com eikä vaikkapa viralliseksi lempinimeksi Verkkokaupalle vakiintunut verkkis, jota itsekin käyttävät.

      • Anonyymi

        Tällaisia pieniä typeryyksiä juuri Verkkokaupan johto tekee. Pieni typeryys, jolla iso vaikutus brändiin ja sen myymiseen.


    • Anonyymi

      Verkkokauppa kyntää kuin Maajussi. Jokavuosi työtä työtä ja työtä, mutta kunnon tulosta työlleen ei saa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mies, näen sinua hetken

      ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      19
      3983
    2. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

      Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      223
      3724
    3. Riikka Purra on ihana, jämpti

      Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      99
      2681
    4. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

      Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      25
      2630
    5. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

      Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      20
      2562
    6. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

      Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      35
      2351
    7. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

      Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      2296
    8. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

      Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      13
      2286
    9. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

      Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      9
      2079
    10. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

      Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      61
      1801
    Aihe