Ei taaskaan kansanedustajaa

Anonyymi-ap

Yhdestä perheestä kaksi ehdokasta. Kepu saa piiristä yhden edustajan läpi ja se on tyttö-Kalli. Persut ei saa äitiä läpi. Demareilta tyttö Kankaanpäästä menee. Huittisten kokkareet laittoi ehdokkaaksi vihreisiin kuuluvan naisen ei läpi. Kauniston Mikko ei varmaan enää jaksa eikä ainakaan läpi pääse vaikka nahkiainen eläköityy. Mitä kiertoa Rauman tummatyttö saa aikaan. Hip ja hei ei taaskaan omaa edustajaa.
Jukka uusiks ehdolle vielä vai jemmari Tuomas

15

1757

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos itsekkyys on pääsyvaatimus niin kokkareilla on täydellinen ehdokas.

• Anonyymi

Saa 150 ääntä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saa 150 ääntä?

Luultavasti vielä vähemmän. En äänestäisi koskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luultavasti vielä vähemmän. En äänestäisi koskaan.

Saa alle 100 ääntä. Eikö tää ole se sama mamma joka yrittää sulkea vampulan kirjaston

• Anonyymi

Nam. Nahkiainen ei tarvitse selkärankaa, rusto ajaa saman asian joustavammin.

• Anonyymi

Jukka Tuori yritti neljä kertaa peräkkäin eduskuntavaaleissa. Yhdelläkään kertaa ei ollut edes lähellä päästä läpi. Eikä ihme. Kun ei ole saanut hiventäkään järkeä niin tulos on sen mukainen.

• Anonyymi

Tuttu ja varma Keskusta virittelee taas hyvin toimivan tupailtajärjestelmänsä täyteen vaaliajan käyntiin. Se on sellaista todellista politiikkaa, joka oikeasti auttaa maaseutualueiden väestöä.

• Anonyymi

Arkadian mäellä on riittävästi omanedun tavoittelijoita, ei sinne huittislaisia kaivata. Oman kylän maine hulluuden keskittymänä saisi lisää vahvistusta.

• Anonyymi

Arkadianmäelle ei kannata mennä täältä. Kokemäenjoen ja Loimijoen yhtymäkohtaa parempaa ja turvallisempaa kodin paikkaa en tiedä mistään. Täällä syntynyt, täällä elämäni elän ja tänne aikanaan haluan kaatua ja maatua

Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      392
      1476
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      798
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      38
      737
    4. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      29
      684
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      52
      652
    6. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      635
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      383
      609
    8. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      543
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      88
      527
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      21
      474
    Aihe