Mahtaako toteutua... aika isot tappiot vissiin tän kesän festeiltä. Ei muuten oo hokki events paljoa tiedotellut... kannattais varmaan niin antas vähän luotettavampaa kuvaa...
Lammen loiskeet 2023
28
3038
Vastaukset
- Anonyymi
Vastahan tuo oli monisivuinen mainos Koti-Kajaanissa Lammen Loiskeista .
- Anonyymi
Suihin!
- Anonyymi
Tuletko ottamaan?
- Anonyymi
Hokki on tottunut häviämään. Varsinkin tänä talvena. Kainarin otsikoiden perusteella.
- Anonyymi
Muistatteko kavaltaja Ryypön?
- Anonyymi
Ei, mitä se kavalsi?
- Anonyymi
Sysipaskat esiintyjät.
- Anonyymi
Vuoden 2021 ja 22 oon ollu lammenloiskeissa ja musta esiintyjän ollu superhyviä! 2022 oli mm. Gettomasa ja Pariisin kevät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuoden 2021 ja 22 oon ollu lammenloiskeissa ja musta esiintyjän ollu superhyviä! 2022 oli mm. Gettomasa ja Pariisin kevät.
molemmat täyttä paskaa
- Anonyymi
Paljon menee VIHREETÄ SÄHKÖÖ KEPU MAKSAA KANNATUS - 7%
- Anonyymi
Kajaanilaisfestareiden kaava; järjestäjät hehkuttaa etukäteen tapahtumaa lehtipuffeissa mutta kukaan ei vaivaudu kommentoimaan miten tapahtuma lopulta onnistui.
- Anonyymi
Jälkimarkkinointi olisi tärkeää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jälkimarkkinointi olisi tärkeää.
Jälkimarkkinointia ei osata hoitaa kun ei edes ymmärretä sen tärkeyttä. Kaikista tapahtumista jää sitten sama paskan maku että vituiks meni tämäkin.
- Anonyymi
Onhan ainakin somessa ollut kuvia ja juttuja viime kesän tapahtumista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan ainakin somessa ollut kuvia ja juttuja viime kesän tapahtumista.
Kuvia esiintyjistä ja juttua miten mahtava meininki kun tapahtuma tekee rumasti tappiota. Uskottavaa?
- Anonyymi
Joku veti välistä korruptio
- Anonyymi
Tilalle järjestetään lemmenloiskeet.
- Anonyymi
Kepulaisten juhlia
- Anonyymi
Joka juhlissa samat tylsät ja hajuttomat esiintyjät- paskoa
- Anonyymi
Miksi itket?
- Anonyymi
Varokaa tytöt, siellä on vaarallinen esiintyjä?
- Anonyymi
Eikös nuo loiskeet ole joskus myöhemmin ja eri paikassa,, sekä eri nimellä ?
- Anonyymi
Melkoisia "tähtiä" esiintyy. Melkein kaikki on on tehnyt jonkin laatuisia "urotekoja".
- Anonyymi
Onko se sinulta jotenkin pois?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se sinulta jotenkin pois?
On se, koska minäkin haluaisin olla ihailtu stara , mut kun olen vaan tällainen kateellinen tuppimulkku, niin se vituttaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se, koska minäkin haluaisin olla ihailtu stara , mut kun olen vaan tällainen kateellinen tuppimulkku, niin se vituttaa
Ota Patesta mallia 👍
- Anonyymi
Hyvin oli nuoriso saanut paikat hajalle. Pihaportit viskelty ratakadulta rautatielle asti ja amiksen kohdalla linja-autopysäkin lasit pistetty paskaksi,että koko pyörätie täynnä lasinsirpaleita mitähän muuta räppinuoriso särkenyt elämänsä voimissaan??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917284- 353851
- 453450
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402582- 2132496
- 412392
- 1302303
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292199Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna191913Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241898