Mahtaako toteutua... aika isot tappiot vissiin tän kesän festeiltä. Ei muuten oo hokki events paljoa tiedotellut... kannattais varmaan niin antas vähän luotettavampaa kuvaa...
Lammen loiskeet 2023
28
3023
Vastaukset
- Anonyymi
Vastahan tuo oli monisivuinen mainos Koti-Kajaanissa Lammen Loiskeista .
- Anonyymi
Suihin!
- Anonyymi
Tuletko ottamaan?
- Anonyymi
Hokki on tottunut häviämään. Varsinkin tänä talvena. Kainarin otsikoiden perusteella.
- Anonyymi
Muistatteko kavaltaja Ryypön?
- Anonyymi
Ei, mitä se kavalsi?
- Anonyymi
Sysipaskat esiintyjät.
- Anonyymi
Vuoden 2021 ja 22 oon ollu lammenloiskeissa ja musta esiintyjän ollu superhyviä! 2022 oli mm. Gettomasa ja Pariisin kevät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuoden 2021 ja 22 oon ollu lammenloiskeissa ja musta esiintyjän ollu superhyviä! 2022 oli mm. Gettomasa ja Pariisin kevät.
molemmat täyttä paskaa
- Anonyymi
Paljon menee VIHREETÄ SÄHKÖÖ KEPU MAKSAA KANNATUS - 7%
- Anonyymi
Kajaanilaisfestareiden kaava; järjestäjät hehkuttaa etukäteen tapahtumaa lehtipuffeissa mutta kukaan ei vaivaudu kommentoimaan miten tapahtuma lopulta onnistui.
- Anonyymi
Jälkimarkkinointi olisi tärkeää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jälkimarkkinointi olisi tärkeää.
Jälkimarkkinointia ei osata hoitaa kun ei edes ymmärretä sen tärkeyttä. Kaikista tapahtumista jää sitten sama paskan maku että vituiks meni tämäkin.
- Anonyymi
Onhan ainakin somessa ollut kuvia ja juttuja viime kesän tapahtumista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan ainakin somessa ollut kuvia ja juttuja viime kesän tapahtumista.
Kuvia esiintyjistä ja juttua miten mahtava meininki kun tapahtuma tekee rumasti tappiota. Uskottavaa?
- Anonyymi
Joku veti välistä korruptio
- Anonyymi
Tilalle järjestetään lemmenloiskeet.
- Anonyymi
Kepulaisten juhlia
- Anonyymi
Joka juhlissa samat tylsät ja hajuttomat esiintyjät- paskoa
- Anonyymi
Miksi itket?
- Anonyymi
Varokaa tytöt, siellä on vaarallinen esiintyjä?
- Anonyymi
Eikös nuo loiskeet ole joskus myöhemmin ja eri paikassa,, sekä eri nimellä ?
- Anonyymi
Melkoisia "tähtiä" esiintyy. Melkein kaikki on on tehnyt jonkin laatuisia "urotekoja".
- Anonyymi
Onko se sinulta jotenkin pois?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se sinulta jotenkin pois?
On se, koska minäkin haluaisin olla ihailtu stara , mut kun olen vaan tällainen kateellinen tuppimulkku, niin se vituttaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se, koska minäkin haluaisin olla ihailtu stara , mut kun olen vaan tällainen kateellinen tuppimulkku, niin se vituttaa
Ota Patesta mallia 👍
- Anonyymi
Hyvin oli nuoriso saanut paikat hajalle. Pihaportit viskelty ratakadulta rautatielle asti ja amiksen kohdalla linja-autopysäkin lasit pistetty paskaksi,että koko pyörätie täynnä lasinsirpaleita mitähän muuta räppinuoriso särkenyt elämänsä voimissaan??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026