Miten voisin osata rakastaa

Anonyymi-ap

Kun en rakasta sitä kuka minä olen.

30

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On tutkittu että sydänsurutsäryt voi oikeasti rikkoa sydäntä. Silti haluan elää mieluummin rikkinäisen sydämmen kanssa kun vaihtaa, koska se on minun.

      • Anonyymi

        Olen kokenut sydänsuruja. Välillä se tuntui fyysiseltä kivulta sydämen kohdalla. En ole varma mutta olen kuitenkin kuullut että sydämessä olisi jopa aivosoluja tai jotain vastaavaa. Rakkauden löytäminen on vaikeaa ja kun itsetunto on heikko ja itseinho on läsnä, niin se on iso kynnys että siinä rakkaudessa onnistuisi. Henkinen kuntoutuminen alkaisi pikkuhiljaa siitä kun saisi olla rakkaansa kanssa 💕.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kokenut sydänsuruja. Välillä se tuntui fyysiseltä kivulta sydämen kohdalla. En ole varma mutta olen kuitenkin kuullut että sydämessä olisi jopa aivosoluja tai jotain vastaavaa. Rakkauden löytäminen on vaikeaa ja kun itsetunto on heikko ja itseinho on läsnä, niin se on iso kynnys että siinä rakkaudessa onnistuisi. Henkinen kuntoutuminen alkaisi pikkuhiljaa siitä kun saisi olla rakkaansa kanssa 💕.

        Onnellisia on ne jotka löytää oikeasti parantavan rakkauden. Muistakaa pitää kiinni siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnellisia on ne jotka löytää oikeasti parantavan rakkauden. Muistakaa pitää kiinni siitä.

        Eipä se taida olla se rakkaus mikä parantaa vaan se tunne kun joku rakastaa kaikesta huolimatta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä se taida olla se rakkaus mikä parantaa vaan se tunne kun joku rakastaa kaikesta huolimatta

        Kyllä rakkaus parantaa, oli sen lähde mikä tahansa. Rakkaus on tunne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kokenut sydänsuruja. Välillä se tuntui fyysiseltä kivulta sydämen kohdalla. En ole varma mutta olen kuitenkin kuullut että sydämessä olisi jopa aivosoluja tai jotain vastaavaa. Rakkauden löytäminen on vaikeaa ja kun itsetunto on heikko ja itseinho on läsnä, niin se on iso kynnys että siinä rakkaudessa onnistuisi. Henkinen kuntoutuminen alkaisi pikkuhiljaa siitä kun saisi olla rakkaansa kanssa 💕.

        Tuskinpa oot kokenut mitään paskaa. Enkä tarvi teidän neuvoja kun tiedän kaiken.


    • Anonyymi

      Siksi sinun täytyykin ensin oppia rakastamaan itseäsi. Se tapahtuu mm. käsittelemällä menneisyydessäsi henkistä kipua tuottaneet asiat, hyväksymällä ne asiat, joihin et voi vaikuttaa ja yrittäen muuttaa niitä asioita itsessäsi ja/tai elämässäsi, joihin voit vaikuttaa. Kohtele itseäsi niin kuin toivot muiden kohtelevan sinua. Yritä myös keskittyä ensin niihin asioihin, joista pidät itsessäsi ja elämässäsi. Nauti niistä ja vahvista niitä,. Siirry sen jälkeen asioihin, jotka tuntuvat vaikeammilta, iloiten kuitenkin edelleen hyvistä asioista. Ja jokaisen elämässä on hyviä asioita. Joskus niitä on vain vaikea nähdä vastoinkäymisten keskellä. Voimia sinulle ja muille samanlaisten tuntemusten kanssa kamppaileville!

      • Anonyymi

        Yksinäisyys tai tunne siitä sen rikkoi. Yksinäisyys ei ole sitä että on yksin, se on sitä kun ympärillä on ihmisiä ja silti on yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinäisyys tai tunne siitä sen rikkoi. Yksinäisyys ei ole sitä että on yksin, se on sitä kun ympärillä on ihmisiä ja silti on yksin.

        Mainitsit oleellisen asian, kun sanoit "tunne siitä...". Kyse on ulkopuolisuuden tunnelukosta, joka on syntynyt lapsuudessasi. Suosittelen, että tutustut aiheeseen ja siihen miten tuon tunnelukon saa avattua. Luule, että se auttaa sinua. Olen itse kärsinyt tuosta samasta tunnelukosta aiemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainitsit oleellisen asian, kun sanoit "tunne siitä...". Kyse on ulkopuolisuuden tunnelukosta, joka on syntynyt lapsuudessasi. Suosittelen, että tutustut aiheeseen ja siihen miten tuon tunnelukon saa avattua. Luule, että se auttaa sinua. Olen itse kärsinyt tuosta samasta tunnelukosta aiemmin.

        En sanoisi että on syntynyt lapsuudessa vaan olen syntynyt tälläisenä. Herkkyys ihmisten tunteisiin aiheuttaa ulkopuolista oloa ja olen tuntenut näitä siitä asti kun elämääni muistan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sanoisi että on syntynyt lapsuudessa vaan olen syntynyt tälläisenä. Herkkyys ihmisten tunteisiin aiheuttaa ulkopuolista oloa ja olen tuntenut näitä siitä asti kun elämääni muistan.

        ja myös tästä voin päätellä että olen elänyt suurimman osan ajastani ihmisten kanssa jotka eivät hyväksyneet minua tälläisenä.


      • Anonyymi

        Aiku se laittaa ny viisauksia.
        Buaahhhhh 😁😁😁😁😁😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainitsit oleellisen asian, kun sanoit "tunne siitä...". Kyse on ulkopuolisuuden tunnelukosta, joka on syntynyt lapsuudessasi. Suosittelen, että tutustut aiheeseen ja siihen miten tuon tunnelukon saa avattua. Luule, että se auttaa sinua. Olen itse kärsinyt tuosta samasta tunnelukosta aiemmin.

        Kas kas, minäki jo 60 vuotta.
        Mikään ei ole auttanut..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiku se laittaa ny viisauksia.
        Buaahhhhh 😁😁😁😁😁😁😁

        Mietippä, vapaaehtoistyössä sinä teet töitä ihan omasta tahdosta, mutta taas palkkatyö on orjuutta ja pakko. Pikkasen on kierotunut mielikuva. Eli ihminen saa paremman olon siitä ettei saa eurookaan työstään kun taas 8,5e/h liiton matalin. ja sehän on totta. Vapaaehtoistyötä kykenee tekemään joku jo valmiiksi rahakas tai omaa elättäjän. Kun taas 8,5e/h tunti tekee sitä siks että saa maksettua vuokran ja syödä kuukauden makaroonia.


    • Anonyymi

      Saattas olla mahdotonta

    • Anonyymi

      Ootte sairaita. Se yks kenen takia tulin tänne on ollut koko ajan tän kaiken mahdollistaja. Nyt vika on minussa kun annan jatkua.

      • Anonyymi

        En halua olla tollasia mitä te ootte. Teidän elämästä puuttuu kaikki hyvä. Olette kostajia ja ettekö tajua ettei teillä oo sellaseen oikeutta.


      • Anonyymi

        Olin joku vitun egon buustaus. Jouduin syytöksiin missä en ollut edes tehnyt mitään.


    • Anonyymi

      Niin ja se mitä opin, en ikinä huoli ketään kellä on rahaa. Mieluummin työtönkin.

    • Anonyymi

      Jokaiselle löytyy kun haluaa oikein paljon
      On kiltti päällä.

      • Anonyymi

        Aa kiva tietää.


      • Anonyymi

        Voiko noin tyhmää olla olemassa?


    • Anonyymi

      Kun saat rakkautta, opit arvostamaan itseäsi. Tee vaikka vapaaehtoistyötä ja saat sitä kautta tunteen että olet tarpeellinen. Jos olet työtön.

      • Anonyymi

        Hyväntekeväisyys on rikos ihmisyyttä vastaan ja tekopyhää.


      • Anonyymi

        Lääkärit ilman rajoja lähtee liikkeelle vaan kun on saanut kerättyä varoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkärit ilman rajoja lähtee liikkeelle vaan kun on saanut kerättyä varoja.

        lääkärit ilman varoja.


      • Anonyymi

        Perutaan. Lähden nimittäin mielelläni vapaaehtoiseen työhön. Alkava tunti 100e/h. Siitä eteenpäin 200e/h 300e/h jne. Riippuu sinusta millaisen laskun haluat kun tulen ihan omasta vapaasta tahdosta töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkärit ilman rajoja lähtee liikkeelle vaan kun on saanut kerättyä varoja.

        Nii-i.


      • Anonyymi

        Mitä watun rakkautta?
        Paska sana ja mielikuvitusta.
        Siinä kaikki.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe