Kokeilkaahan samaa Muhammedin kanssa

Anonyymi-ap

TV:ssä oli eräs päivä ohjelma, joka kertoi valokuvataiteesta. Yksi kohteista oli totta kai Jeesus.

On siinä taiteiljoita, kun tekevät hullua kuvataidetta. Kyllä on tällainen kaukana taiteesta. Ei kunnon taidetta osata tehdä, niin turvaudutaan sairaisiin arvoihin. Tyypillistä huonoille taiteilijoille, jotka haluvat mainetta...hinnalla millä hyvänsä ja taidetyypillä millä hyvänsä.

Minulla on idea: TEHKÖÖN TUO NAINEN SAMANLAISIA KUVIA MUHAMMEDISTA. Se olisi hengenmeno alta aikayksikön... On siinä valokuvataiteiljioita, kun eivät uskalla söhäistä kepillä jäätä ja kuvata ironisesti Muhammedia.

No onneksi nuo irtailijat ovat kerran Jeesuksen tuomittavina ja joutuvat noista kuvistaan ja ironiastaan vastuuseen itse Jeesukselle. Ja kaikesta muustakin synnistä. Luoja on luonut saaatanaa varten Helvetin ja sinnehän tuokin nainen tuomitaan, ellei hän tee täydellistä parannusta synneistään ja mielenmuutosta ja turvaudu yksinomaan Jeesuksen Golgataan.

Jos tuo nainen joskus ymmärtää mitä hän on tehnyt, niin hän katuu julkisesti tekemiään Jeesuksen pilkkaa ja ivaa. Ja taatusti tuhoaa ja poltaa kuvansa.
Mutta lähes 100% varmuudella ei sitä ikinä tee. Eli Helvetti on sen naisen edessä. Säälittävä nainen...

MM 2022 jalkapallon yhteydessä väitetään tuleen surmatuksi mies, jolla oli paidassaan sateenkaarivärit. Hän oli homo. Saudi-Arabia on muslimimaa ja se ei hyväksy homoutta. Tuo valokuvaajanainen ivasi muslimien profeettaa Jeesusta. Saas nähdä ottaako muslimit tuon naisen silmätikukseen....

Haaste tuolle ivaajanaiselle: TEEHÄN MUHAMMEDISTA IRONIAA. Katsotaan kuinka käy. Muuten tuo nainen taisi itse olla ihan umpilesbo.

Jeesus ei kyllä ole ainoastaan profeetta. Jeesus on Jumalan Poika ja maailman Vapahtaja. Hän on Jumala ja Raamattu on suora kuvaus Hänestä. Hänen olevan Jumala, Luoja ja kuoli ristillä, otti synnit päälleen. Nousi kuolleista ja elää. Hän on nyt Taivaassa ja kerran on koko ihmisjoukko Hänen edessään tekemässä tiliä elämästään. Hän on tuomitsemassa ihmisiä ja enkelijoukkoja Helvettiin. Mutta vain ne, jotka ovat ottaneet Hänet pelastajakseen, tehneet synneistään parannuksen ja uskovat evenkeliumin pääsevät Taivaaseen.

Kaikki on vastuussa kerran kaikesta.

17

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ELÄMÄ ON AIVAN MUUTA MITÄ ISLAMIN VALTAUS TUIHOT

      googlaas

      >>> Lapille..wmv

      Kuulos suomi syötä tänne juoksevat

    • Anonyymi

      On se näitten väkivaltaisuus silmiin pistävää, koskas siihen vastataan niinkuin kuulusi

    • Anonyymi

      En oikein ymmärrä tällaista asioiden pyörittelyä ja arvailua tämän kohdan ympärillä. Uudesta testamentista löytyy aivan selvä selitys, miksi Abelin lahja oli Jumalalle arvokkaampi. Heprealaiskirje 11:4 ”Uskon vuoksi oli Abelin Jumalalle antama uhri Kainin uhria arvokkaampi. Koska Abel uskoi, hän sai vanhurskaudestaan todistuksen, kun Jumala otti vastaan hänen lahjansa, ja uskovana hän puhuu vielä kuoltuaankin.”

      Ainoastaan elävällä uskolla on elämää

      • Anonyymi

        Miksi on näin, mutta näin se vain on, elämä ei ole ihmisen käsissä.


    • Anonyymi

      ELÄMÄN HELVETÖIJÄT OVAT PÄÄSEMÄSSÄ TÄYTEEN VALTAANSA VALEIN JUJUTUKSIN

    • Anonyymi

      Vesa-Matti Loiri ~ Väinämöisen Laulu
      https://www.youtube.com/watch?v=rtIvmfYn7uo&pp=ygUUdsOkaW7DpG3DtmlzZW4gcGFsdXU=
      - Nyt on kalevalan päivä ( SE ON MEILLÄ SUOMALAISILLA AINA )

      SUOMEN ON KÄYTÄVÄ ELÄMÄN TAISTELUUN TAIVAAN VOIMIN

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onko Älläh niin heikko heppu että tarvitsee pomminheittäjiä puolustamaan itseään?

      • Anonyymi

        Kyllä Älläh on niin heikko ja tyhjä
        - jotta tuhoamalla nämä elävät ja sitten kääntävät tämän tuhoisuuden
        OIKEIN OILEUDEKSEEN


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Virsi 590 Rauha ei saavu jos me emme taivu
      https://www.youtube.com/watch?v=Q-YxSNv0TiE&pp=ygUJdmlyc2kgNTkw

      16.5.2024
      Raamatunteksti(t)
      8Sydämeni muistaa sinun sanasi:
      »Etsikää minun kasvojani.»
      Herra, minä tahdon etsiä sinua,
      9älä kätke minulta kasvojasi!
      Älä vihastu, älä torju palvelijaasi,
      sinä olet aina ollut minun apuni.
      Älä nytkään jätä minua, älä hylkää,
      sinä Jumalani, sinä auttajani!
      Psalmi 27:8-9KR92

      ELÄVIEN MAA
      10Vaikka isä ja äiti minut hylkäisivät,
      Herra pitää minusta huolen.
      11Herra, opeta minulle tiesi,
      johdata jalkani oikealle polulle,
      päästä minut vihamiehistäni.
      12Älä jätä minua heidän armoilleen!
      He ovat julmia syyttäjiä, vääriä todistajia.
      13Minä uskon, että saan yhä
      kokea Herran hyvyyttä
      elävien maassa.

      14Luota Herraan!
      Ole luja, pysy rohkeana.
      Luota Herraan!

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Virsi 590 Rauha ei saavu, jos emme
        https://virsikirja.fi/virsi-590-rauha-ei-saavu-jos-emme/

        Maailman lohduttomaan tilaan Lauesen näyttää muutoksen mahdollisuuden: ”Katsokaa Kristusta, Ihmisen Poikaa, / rauhamme luojaa ja sovittajaa.”

        Virren päättää jouluinen kuva seimeen syntyneestä lapsesta. Se kertoo, että maailmaan syntyi kerran Lapsi, jossa on totuus, rauha ja autuus.


    • Anonyymi

      Vesa-Matti Loiri - Se kuitenkin liikkuu

      Vähän enempi Loidia tänään

      MUTTEI ANNETA ISLAMIN SUOMESTAMME
      TAPPAA IKUISUUS TAJUAMME

      • Anonyymi

        Tähän voikin kysyä Mitä KAIN TEKI VELJELLEEN ABELILLE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän voikin kysyä Mitä KAIN TEKI VELJELLEEN ABELILLE

        Vuosittaisella elon korjuulla tätä ns. puidaan elikkä kenelle jää tyhjyys käteen
        ELON PYÖRITYKSESSÄ

        MUTTA MIKÄÄN EI OLE KORJAAMATON
        - ELÄMÄN SYNNYTYKSESSÄ YLLÄPIDOSSA


    • Anonyymi

      ALLAHIN OMAT misä elää teitin toivo

      PALJASTAKAAS ny-EES VÄHÄN RITUAALE-JANNE

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      111
      2423
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1107
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1064
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      995
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      991
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      904
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      873
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      861
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      39
      776
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      759
    Aihe