Vai oottako eri mieltä?
Tekstejä en oo lukenu paljoa mut keskittynyt laulu ja soitin melodioihin pääosin. Kaikkein paras on justice for all levy jossa ilmenee progemetallipiirteitä. Koukeroista ja siinä todella kuuluu kaikkien soittajien ammattitaito. Rumpali Ulrich on turhankin haukuttu.
kasariluvun metallica on ylivoimaisesti kovin juttu, piste. amen.
8
589
Vastaukset
- Anonyymi
justice for all on helvetin hyvä albumi mutta vähän kyllä vituttaa metallica jätkien toiminta kun ne härppi jasonia noihin aikoihin esim: justice albumilla ei kuulu bassoa MIKSI? No siks kun nää jätkät päättivät sitten hiljentää nää bassoraidat lähes kuulumattomiin ja sepittiää selitykseksi että "basso oli jamesin kitaran soiton kanssa samassa tahdissa" helvetti ja mitä muutakaan ne teki Jasonille...joo ymmärrän että ku Cliff kuoli ja se vähä vitutti näitä jätkiä mut ei silti olisi tarvinnut kostaa siitä Jasonille.
- Anonyymi
Mut kyl se on totta en Larssia ollaan turhaan haukuttu
- Anonyymi
Lars on tosi paska, ite oon koulukiusaaja-drummer osaaja ja joka ilta runkutan Cliffin kuollut ruumis mielessäin. Eli True Metal Jamppaism, näin suomeksi.
- Anonyymi
Luovuudesta en ymmärrä * yhtään mitäön, mut diggaan Tuben rumpucovereista.
Mun mielestä Mike Portnoy ja Chuck Norris olis keksiny Metallican sovitukset paremmin ku Luuseri-Lars.
Osaan itekin aika monta Chuck Wankerin fillii, Check My Name. - Anonyymi
Ulrich on varmasti huonoin kuuluisan bändin rumpali ja se on todettu ammattipiireissä koko bändin historian ajan.
- Anonyymi
mut ulrichia on kehuttu ammattipiireissä että hän oli 80-luvulla taitava rumpali, mut sen jälkeen alamäki alkoi. Tuollainen tarkennus&huomautus viestiisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut ulrichia on kehuttu ammattipiireissä että hän oli 80-luvulla taitava rumpali, mut sen jälkeen alamäki alkoi. Tuollainen tarkennus&huomautus viestiisi.
muokkaan viestiäni että ammattipiireissä ne kait tarkootti sitä että ulrichhi oli levyllä 80-luvulla taitava eivätkä kait viitanneet hänen 80-luvun liverummutukseen , mut en 100% varma tästä. Kai se liverumpalinakin meni paljon huonompaan suuntaan kasarin jäläkheen mitä oon metallican live-esityksiä youtubetsa kuunnellut niin kyllå se kasarina soitti paremmin rumpuja livenä mut ei ole ollut koskaan paras liverumpali, mut se mitä hän teki kasarina levyillä niin oli taidetta, suurta taidetta, johon vain nerot pystyvät ja hän minusta poikkeuksellisen nerokkaalla ja rytmisesti erikoisella tavalla mullisti minun maailmaani miten soittaa rumpuja omalla tyylillä . Oma lajissaan hän oli kasarina! 90-luvulla ja sen jäläkeen hänestä tuli tosi tylsä rumpali
- Anonyymi
tiedän aika varmasti syyn miksi hänet (ulrich) otettiin kritiikin kohteeks niin monien toimesta (ammattipiirit&kriitikot&yleisö) sillä hänen rummutustapa oli sen verran erilaisempi ja moni olis halunnut kuunnella enemmän perusrummutusta mut perusrumpalia hänestä ei saa sitte tekemälläkään.
Väitteet että livenä hän ei pysy aina tahdissa ovat totta sillä oon kuunnellu hänen livesuorituksia ja suurimassa osassa ei oikein pysy tahdissa. Sitä en kiistä.
Nyt puhunkin enemmän hänen 80-luvun suorituksista levyillä jotka on nerokasta rummutusta! Hänen tyyli oli silloin niin poikkeuksellinen että suurin osa ei digannut siitä menosta eli moni koki että kun musamaailmaan tuli sellainen "outolintu" niin monia ei kiinnostanut hänen tapa toimia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346