Täällä 1.
Älkää laittako vain numeroa, lyhyet viestit poistetaan
Montako palstalla kirjoittaa nykyisellään, otetaan luku
12
222
Vastaukset 12
- Anonyymi
Mitä tällä tiedolla teet?? T. Tilastotieteilijä
- Anonyymi
Kiinnostaa tietenkin siksi, että kannattaako täällä käyttää aikaansa. Näyttää hiljaiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaa tietenkin siksi, että kannattaako täällä käyttää aikaansa. Näyttää hiljaiselta.
Vakkareita neljä, muita satunnaisia ehkä kolme neljä. Yhteensä alle kymmenen.
- Anonyymi
Joku ongelmatapaus poistattaa vastaukset.
- Anonyymi
Täällä pyörii joku nipo palstapoliisi pinna kireällä ja poistattaa kiihkolla kaikkein kiinnostavimmat jutut.
Anonyymi kirjoitti:
Täällä pyörii joku nipo palstapoliisi pinna kireällä ja poistattaa kiihkolla kaikkein kiinnostavimmat jutut.
Se on A.I. lakasukone, joka lakasee sieltä täältä.
- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Se on A.I. lakasukone, joka lakasee sieltä täältä.
Ei ole, joku poistattaa selvästi.
Anonyymi kirjoitti:
Nii, en tiiä jos joku tuota ilmoita-nappia tykkää kiihkoissaan painella ja sitä kautta sitten lähtee. Multa on lähteny joskus koko pykätty ketju, vaan palauttivat kiltisti kyllä kun annoin palautetta.
Nii, en tiiä jos joku tuota ilmoita-nappia tykkää kiihkoissaan painella ja sitä kautta sitten lähtee. Multa on lähteny joskus koko pykätty ketju, vaan palauttivat kiltisti kyllä kun annoin palautetta.
Ja välillä ei tuu tekstit ollenkaan näkyviin.
satama100 kirjoitti:
Ja välillä ei tuu tekstit ollenkaan näkyviin.
😐Mua tykkää huuvella harva se päivä botiksi ja sillon ei meinaa tekstit lähteä.
😐Mua tykkää huuvella harva se päivä botiksi ja sillon ei meinaa tekstit lähteä.
Aaaa ei mulle sellaista, mutta omituisesti menee kyl. Ja välillä heittää pihalle ykskaks.
Anonyymi kirjoitti:
Niimpä ja välillä ei tule tekstit ollenkaan näkyviin, whaat🤔
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää63779- 157763
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25760Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.100730Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93667Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193636- 22592
- 61572
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks34516On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78470- 39455
- 57445
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75437Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25427- 70423
- 54408
- 40407