Täällä 1.
Älkää laittako vain numeroa, lyhyet viestit poistetaan
Montako palstalla kirjoittaa nykyisellään, otetaan luku
12
162
Vastaukset
- AnonyymiMitä tällä tiedolla teet?? T. Tilastotieteilijä - AnonyymiKiinnostaa tietenkin siksi, että kannattaako täällä käyttää aikaansa. Näyttää hiljaiselta. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kiinnostaa tietenkin siksi, että kannattaako täällä käyttää aikaansa. Näyttää hiljaiselta. Vakkareita neljä, muita satunnaisia ehkä kolme neljä. Yhteensä alle kymmenen. 

- AnonyymiJoku ongelmatapaus poistattaa vastaukset. - AnonyymiTäällä pyörii joku nipo palstapoliisi pinna kireällä ja poistattaa kiihkolla kaikkein kiinnostavimmat jutut. 
- Anonyymi kirjoitti:- Täällä pyörii joku nipo palstapoliisi pinna kireällä ja poistattaa kiihkolla kaikkein kiinnostavimmat jutut. - Se on A.I. lakasukone, joka lakasee sieltä täältä. 
- AnonyymiEn_osaaEn_tunne kirjoitti:Se on A.I. lakasukone, joka lakasee sieltä täältä. Ei ole, joku poistattaa selvästi. 
- Anonyymi kirjoitti:- Ei ole, joku poistattaa selvästi. - Nii, en tiiä jos joku tuota ilmoita-nappia tykkää kiihkoissaan painella ja sitä kautta sitten lähtee. Multa on lähteny joskus koko pykätty ketju, vaan palauttivat kiltisti kyllä kun annoin palautetta. 
- En_osaaEn_tunne kirjoitti:- Nii, en tiiä jos joku tuota ilmoita-nappia tykkää kiihkoissaan painella ja sitä kautta sitten lähtee. Multa on lähteny joskus koko pykätty ketju, vaan palauttivat kiltisti kyllä kun annoin palautetta. - Ja välillä ei tuu tekstit ollenkaan näkyviin. 
- satama100 kirjoitti:- Ja välillä ei tuu tekstit ollenkaan näkyviin. - 😐Mua tykkää huuvella harva se päivä botiksi ja sillon ei meinaa tekstit lähteä. 
- En_osaaEn_tunne kirjoitti:- 😐Mua tykkää huuvella harva se päivä botiksi ja sillon ei meinaa tekstit lähteä. - Aaaa ei mulle sellaista, mutta omituisesti menee kyl. Ja välillä heittää pihalle ykskaks. 
- Anonyymi kirjoitti:- Ei ole, joku poistattaa selvästi. - Niimpä ja välillä ei tule tekstit ollenkaan näkyviin, whaat🤔 

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424885
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183646
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693443
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012798
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862670
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302620
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161673
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161536
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2001407
- 1521311