En kerro tuntomerkkejä koska ajattelin olla salamyhkäinen.
Ajatteleeko hän minua katsoessaan kelloa ennen kuin sulkee silmänsä ja alkaa nukkumaan. Aamulla lähtiessään töihin. Joulukaupassa hajuvesi osastolla. Käydessään kahvilla ystäviensä kanssa. Katsoessaan ikkunasta ulos.
Nuorempi mies
Minulla on ikävä naista
24
232
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs nuorempi mies täällä mummojen ja pappojen palstalla nyyhkii. No woman no cry
- Anonyymi
True. Halusin kohdentaa viestini kun tuolla toisaalla on enemmän melua.
Kuinka mummojen ja pappojen päivä on sujunut, onko ollut ilon aiheita?
No mikset kysy hältä itseltään mitä ajattelee? Vaikeaa täällä sitä on tietää.
Ikävöitkö salamyhkäisyyden verhoa vain? Hauskaa peliä jonka itse lopetit vai kuinka?- Anonyymi
No minulla, mummolla, kun on aika tuore suhde, uskon että ajattelee. Mutta oletko varma että juuri näissä paikoissa. Kuvastavatko ilta, aamu hajuvesi, kahvi ja ulkoilma sinua. Jos kuvastavat niin tietenkin hän ajattelee sinua.
Uskon minun orastavan ehkä vähän jo rakastuneen miehen ajattelevan minua kun näkee sukset, korvaläpät, pörssisivun ja greipin. Tuo ikkunasta näkyvä ulkoilma on sinulla ja minulla yhteinen arvelu.
Eikös vaan romantiikka olekin ihanaa.- Anonyymi
Nyt täytyy sanoa että osuit naulan kantaan. Kyllä ne taitavat minua kuvastaa. Se nainen on täyttänyt pääni erikoisilla ajatuksilla. Miehekkäin hetki oli se kun tunsin olevani iso, laajeneva sydänpallo. Kyllä nauratti, mutta sillä voimalla hän on laittanu tähtitaivaan uuteen järjestykseen.
En usko että hän on täällä, ellei ole ohimennen kerran käynyt. En itsekään ole. Vuoden aikana olen kirjoittanut tänne jotain aina välillä. Meillä on yhteinen tekijä mitä olen suunnitellut pitkään. Aion toteuttaa sen ja toivon että sitä kautta tiemme yhdistyisivät.
Oli mukava lukea, että mistä sinä tulet hänen mieleensä.
- Anonyymi
Onneksi rakastumisesta yleensä selviää hengissä. Tappaa harvoin mutta johtaa varmuudella riitoihin.
- Anonyymi
plus 60v. On viellä nuori.Älä jää haaveiden varaan vaan ala elämän tosi elämää.
- Anonyymi
Ajattelen samoin iästä. Mukavaa on se, että se asia mitä olen alkanut toteuttaa jotta tiemme veisivät yhteen, tuo jo sellaisenaan minulle paljon iloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelen samoin iästä. Mukavaa on se, että se asia mitä olen alkanut toteuttaa jotta tiemme veisivät yhteen, tuo jo sellaisenaan minulle paljon iloa.
Kerrohan tarinasi toteutumista täällä ilman tunnisteita. Miten etenit ja miten kävi? Jos oletat että sinua ajattelee mikset voisi vain yksinkertaisesti ottaa yhteyttä? Miksi pitää olla erityiset suunnitelmat teiden kohtaamiseksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrohan tarinasi toteutumista täällä ilman tunnisteita. Miten etenit ja miten kävi? Jos oletat että sinua ajattelee mikset voisi vain yksinkertaisesti ottaa yhteyttä? Miksi pitää olla erityiset suunnitelmat teiden kohtaamiseksi?
Tapasin hänet hänen työpaikallaan. Olisi mukava tavata siviilielämässä. Hän on joko "vain" Jumalan viesti minulle tai sitten tässä on kyse jostain suuresta meidän välillämme.
Kirjoitin listan verran asioita siitä mihin rakastuin hänessä, mutta pidän toivoni ja jään odottamaan että saisin kertoa kaiken hänelle.
- Anonyymi
alottajalle :
tietenki hän ajattelee sinua ja toivoo että olisitpa nyt hänen kanssaan kahvilla lirkuttelemassa kaikkea ihanaa korvaan
täydestä menisi kuin väärä raha
ja elämä oli kuin linnunlaulua kauniina kesäpäivänä
merenrannalla
pikkku pikku pikineissä, sun kanssasi,,,
uuuuuhhh missä viivyt armaani,,,, - Anonyymi
No epäiletkös että jos täällä tuntomerkit kertoisit, tunnistettaisiin?
Ikävä palsta on pullollaan tuollaisia aloituksia.- Anonyymi
Siis palsta nimeltä Ikävä.
- Anonyymi
Kirjoitin aloitukseen huonosti. Tarkoitin tunnisteita joita ihmiset kertovat. En kertoisi varsinaisia tuntomerkkejä kenestäkään täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitin aloitukseen huonosti. Tarkoitin tunnisteita joita ihmiset kertovat. En kertoisi varsinaisia tuntomerkkejä kenestäkään täällä.
Jos et täällä juuri koskaan käy miksi valitsit tämän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis palsta nimeltä Ikävä.
semmonenki alotus on jossaki näillä palstoilla kuin että otsikko on
IKÄVÄ !
ei varmaan kaukana takanapäinkää, olikso seitkyt ikäisten paltsalla, tai kasikymppisten ketjussa, jokunen aika sitten, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
semmonenki alotus on jossaki näillä palstoilla kuin että otsikko on
IKÄVÄ !
ei varmaan kaukana takanapäinkää, olikso seitkyt ikäisten paltsalla, tai kasikymppisten ketjussa, jokunen aika sitten,Suhteet Tunteet Ikävä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et täällä juuri koskaan käy miksi valitsit tämän?
Tuntui siltä
Ap
- Anonyymi
alotajalle : ai jaaa vieläkö sinulla on naista ikävä,
etkö päivällä löytäny ku kaupungilla kävit,,, ?- Anonyymi
En ole käynyt tänään kaupungilla
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole käynyt tänään kaupungilla
Apno voi turkanen,,, otan osaa suruusi,, jos huomenna löydät,, toivotaan ainaki,,,
- Anonyymi
Hyvää joulua ihanalle naiselle 😍 jos hän vaikka sattuisi lukemaan tämän.
Ap- Anonyymi
En ole kiinnostunut sinusta enää. Löysin uuden ja paremman.
- Anonyymi
Minullakin on ikävä. ja kerron tuntomerkit.
I'm looking for a perfect girl,
one that I can adore,
she's got to be blond and dumb and beautiful
and own a liquer store.
Ei ole suuret haaveeni, sopivat naiset voivat ilmoittautua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391