Minulla on ikävä naista

Anonyymi-ap

En kerro tuntomerkkejä koska ajattelin olla salamyhkäinen.

Ajatteleeko hän minua katsoessaan kelloa ennen kuin sulkee silmänsä ja alkaa nukkumaan. Aamulla lähtiessään töihin. Joulukaupassa hajuvesi osastolla. Käydessään kahvilla ystäviensä kanssa. Katsoessaan ikkunasta ulos.

Nuorempi mies

24

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitäs nuorempi mies täällä mummojen ja pappojen palstalla nyyhkii. No woman no cry

      • Anonyymi

        True. Halusin kohdentaa viestini kun tuolla toisaalla on enemmän melua.

        Kuinka mummojen ja pappojen päivä on sujunut, onko ollut ilon aiheita?


    • No mikset kysy hältä itseltään mitä ajattelee? Vaikeaa täällä sitä on tietää.
      Ikävöitkö salamyhkäisyyden verhoa vain? Hauskaa peliä jonka itse lopetit vai kuinka?

    • Anonyymi

      No minulla, mummolla, kun on aika tuore suhde, uskon että ajattelee. Mutta oletko varma että juuri näissä paikoissa. Kuvastavatko ilta, aamu hajuvesi, kahvi ja ulkoilma sinua. Jos kuvastavat niin tietenkin hän ajattelee sinua.
      Uskon minun orastavan ehkä vähän jo rakastuneen miehen ajattelevan minua kun näkee sukset, korvaläpät, pörssisivun ja greipin. Tuo ikkunasta näkyvä ulkoilma on sinulla ja minulla yhteinen arvelu.
      Eikös vaan romantiikka olekin ihanaa.

      • Anonyymi

        Nyt täytyy sanoa että osuit naulan kantaan. Kyllä ne taitavat minua kuvastaa. Se nainen on täyttänyt pääni erikoisilla ajatuksilla. Miehekkäin hetki oli se kun tunsin olevani iso, laajeneva sydänpallo. Kyllä nauratti, mutta sillä voimalla hän on laittanu tähtitaivaan uuteen järjestykseen.

        En usko että hän on täällä, ellei ole ohimennen kerran käynyt. En itsekään ole. Vuoden aikana olen kirjoittanut tänne jotain aina välillä. Meillä on yhteinen tekijä mitä olen suunnitellut pitkään. Aion toteuttaa sen ja toivon että sitä kautta tiemme yhdistyisivät.

        Oli mukava lukea, että mistä sinä tulet hänen mieleensä.


    • Anonyymi

      Onneksi rakastumisesta yleensä selviää hengissä. Tappaa harvoin mutta johtaa varmuudella riitoihin.

    • Anonyymi

      plus 60v. On viellä nuori.Älä jää haaveiden varaan vaan ala elämän tosi elämää.

      • Anonyymi

        Ajattelen samoin iästä. Mukavaa on se, että se asia mitä olen alkanut toteuttaa jotta tiemme veisivät yhteen, tuo jo sellaisenaan minulle paljon iloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelen samoin iästä. Mukavaa on se, että se asia mitä olen alkanut toteuttaa jotta tiemme veisivät yhteen, tuo jo sellaisenaan minulle paljon iloa.

        Kerrohan tarinasi toteutumista täällä ilman tunnisteita. Miten etenit ja miten kävi? Jos oletat että sinua ajattelee mikset voisi vain yksinkertaisesti ottaa yhteyttä? Miksi pitää olla erityiset suunnitelmat teiden kohtaamiseksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrohan tarinasi toteutumista täällä ilman tunnisteita. Miten etenit ja miten kävi? Jos oletat että sinua ajattelee mikset voisi vain yksinkertaisesti ottaa yhteyttä? Miksi pitää olla erityiset suunnitelmat teiden kohtaamiseksi?

        Tapasin hänet hänen työpaikallaan. Olisi mukava tavata siviilielämässä. Hän on joko "vain" Jumalan viesti minulle tai sitten tässä on kyse jostain suuresta meidän välillämme.

        Kirjoitin listan verran asioita siitä mihin rakastuin hänessä, mutta pidän toivoni ja jään odottamaan että saisin kertoa kaiken hänelle.


    • Anonyymi

      alottajalle :


      tietenki hän ajattelee sinua ja toivoo että olisitpa nyt hänen kanssaan kahvilla lirkuttelemassa kaikkea ihanaa korvaan

      täydestä menisi kuin väärä raha

      ja elämä oli kuin linnunlaulua kauniina kesäpäivänä
      merenrannalla
      pikkku pikku pikineissä, sun kanssasi,,,

      uuuuuhhh missä viivyt armaani,,,,

    • Anonyymi

      No epäiletkös että jos täällä tuntomerkit kertoisit, tunnistettaisiin?

      Ikävä palsta on pullollaan tuollaisia aloituksia.

      • Anonyymi

        Siis palsta nimeltä Ikävä.


      • Anonyymi

        Kirjoitin aloitukseen huonosti. Tarkoitin tunnisteita joita ihmiset kertovat. En kertoisi varsinaisia tuntomerkkejä kenestäkään täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitin aloitukseen huonosti. Tarkoitin tunnisteita joita ihmiset kertovat. En kertoisi varsinaisia tuntomerkkejä kenestäkään täällä.

        Jos et täällä juuri koskaan käy miksi valitsit tämän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis palsta nimeltä Ikävä.

        semmonenki alotus on jossaki näillä palstoilla kuin että otsikko on

        IKÄVÄ !

        ei varmaan kaukana takanapäinkää, olikso seitkyt ikäisten paltsalla, tai kasikymppisten ketjussa, jokunen aika sitten,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        semmonenki alotus on jossaki näillä palstoilla kuin että otsikko on

        IKÄVÄ !

        ei varmaan kaukana takanapäinkää, olikso seitkyt ikäisten paltsalla, tai kasikymppisten ketjussa, jokunen aika sitten,

        Suhteet Tunteet Ikävä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et täällä juuri koskaan käy miksi valitsit tämän?

        Tuntui siltä

        Ap


    • Anonyymi

      alotajalle : ai jaaa vieläkö sinulla on naista ikävä,
      etkö päivällä löytäny ku kaupungilla kävit,,, ?

      • Anonyymi

        En ole käynyt tänään kaupungilla

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole käynyt tänään kaupungilla

        Ap

        no voi turkanen,,, otan osaa suruusi,, jos huomenna löydät,, toivotaan ainaki,,,


    • Anonyymi

      Hyvää joulua ihanalle naiselle 😍 jos hän vaikka sattuisi lukemaan tämän.

      Ap

      • Anonyymi

        En ole kiinnostunut sinusta enää. Löysin uuden ja paremman.


    • Anonyymi

      Minullakin on ikävä. ja kerron tuntomerkit.

      I'm looking for a perfect girl,
      one that I can adore,
      she's got to be blond and dumb and beautiful
      and own a liquer store.

      Ei ole suuret haaveeni, sopivat naiset voivat ilmoittautua.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1696
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1325
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1220
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1196
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      143
      1183
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1076
    7. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1065
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      10
      1007
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      976
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      874
    Aihe