Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Heräsin kirjoittamaan

Anonyymi-ap

Minä muistin missä helveti**"* siellä Suomen kolhoosista moni elää. Kuinka vaikea on todellisuuden ja syötetyn poliittisen valheen ja psyykkauksen välillä elää siellä Suomen kolhoosista.

Minunkin kaveri meni täällä sekaisin, kun se ryhtyi viemään vaimoaan suomeen. Sillä meni kaikki todellisuuden pohja, kuin pieru saharaan ja se ryhtyi elämään jossakin kuvitteellisessa maailmassa.

Katsokaa jos ette ymmärrä tälläkin palstalla yksi laittoi otsikon, että mikä on maailman paras kansa.
Siinä lauseessa ei ole mitään pintaa mistä saa mitään otetta ja katsokaa kuinka sekaisin pitää ihmisen olla joka laittaa tuollaisen aloituksen.

Minä muistan monta kertaa aikaisemmin, kun tulin Aasiasta Suomeen, niin kuinka rakasta se oli jo lentokentällä, kun olisi tullut johonkin sellaiseen ihmeelliseen maailmaan. Minulle tuli pakko päästä aina pois ja muuten minä en edes olisi terveenä säilynyt. Minä olen lasten kanssa ollut Aasiassa usein ja jännää oli huomata, että ei mennyt, kuin pari viikkoa ja niidenkin päät oli käännetty ja eivät enää edes itse tienneet missä olivat olleet.

Se on hirveetä se Suomi paska mikä siellä vyöryy päälle ja sen Suomi paskan kanssa ihmisten pitäisi elää. Maitopurkista ja leipä paketista saa lukea rotua ja toisessa persoonassa elämisestä ja kuinka sinun pitää vaihtaa oma nimesi johonkin yleisnimeen suomalainen.

Sitten kun se hyväksikäytön Suomi paska mikä siellä vyöryy päälle ja elää siellä sellainen valheen mukaan.
Minä en kestäisi sitä enää hetkeäkään. Se on ihan vastaava propaganda, kuin pohjois-koreassa Kim Ungina olemista. Minä muistin, kun heräsin juuri.
Se on aivan helvetti**** se eläminen siellä suomalaisena... Monella varmasti on samoja kokemuksia ja kuinka Aasia ja Thaimaa on minut myös herättänyt.

Se on käsittämätön kokemus, kun te heräätte ja näette sen, kun matkustatte.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitää vielä sen verran kommentoida, että ei tämän asian huomaaminen ole tietenkään automaattista. Siihen pitää olla pieni mielenkiinto. Minulla on myös kristillisten arvojen tausta ja mietin aina silloin tällöin Raamattua.
      Huomaan aina silloin tällöin, kun Raamatun sanonnat ja kirjoitukset kolahtavat kohdilleen. En ole kirkossa enkä lahkoissa. Moni vetäytyy lahkoihin ja sulkeutuvat maailmalta juuri tämän vuoksi.

      Teillä ei varmaankaan valtiona olemisella raamatun kirjoitukset aukene. Siihen on perussyy jo se, että lähtökohtana on yksilö ja sielun oppi. Suomalaista ei oikein voida käsitellä kristinuskon perusteella. Niin, valtio on se Raamatun peto myös.

      Sehän on jo luonnollisesti selvää, koska siinä luokitellaan ihmiset eri arvoihin ja nimiin. Jos sinä sanot olevasi suomalainen, niin sinä olet ottanut pedon merkin. Jos
      Sinä vielä teet pahaa toisille sen nimen johdosta, niin sinä olet ottanut sen myös käteesi. Ei siinä mitään sen kummempaa ja salaista ole. Niin sitä voitte kysyä, että ketkä on sisaria ja veljiä.

      Thaimaassa ja Aasiassa on monia uskontoja.
      Miten niihin sitten pitäisi asennoitua. Nämä kaikki ihmiset on oppineet uskontonsa vanhemmilta. Jeesus itse ilmaisee, että hänellä on myös lampaita toisessa karsinassa. Näitä ihmisiä puntaroidaan myös samoilla
      Arvoilla. Jos se on pyhitetty epäjumalalle, niin älkää syökö. Mutta jos ette sitä tiedä, niin syökää ja näin meitä tähän ohjeistetaan. On tiettyjä asioita mitä kristityn ei pidä tehdä.

      Kyllä se tähän asti on hyvin toiminut ja yhteisymmärryksessä. Kulttuuri on pahinta propagandaa millä työstetään erilaisuutta. Voin taata ja allekirjoittaa, että teillä kenelläkään ei ole samanlainen äiti ja isä ja sitä mukaa samanlainen perhe-elämä. Tässä on hyvä esimerkki miten näette tämän asian mitä kirjoitan ja miten tulkitsen. Ne on valtion valehtelijan ja panettelija puheita.

      Varokaa sitä joulun viettoa... Paras jos tulette sieltä pois.
      Se on jumalan pilkkaa jos sitä vietetään Jeesuksen syntymäpäivänä. Siinä on se pedon luku myös "666".
      Se luku varoittaa teitä ja siksi se on kerrottu.

      • Anonyymi

        Tää kaveri on vielä saaripasastakin hullumpi.


      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🔞 ­­N­y­m­­­f­­o­­m­­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17664649b

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Mikä on totuus Buddhalaisesta uskonnosta.
      Minulla on hyvä kysymys, että millainen heillä on iänkaikkinen elämä. Numba ja sen kaverit elää hengessä siellä tänäkin päivänä, vaikka ovat Suomen valtiossa.

      Minun käsitykseni mukaan kukaan lapsi ei ole vastuussa hänen vanhempiensa teoista, sillä se on valtion valhe.
      Kun kerran Jeesus on syntynyt esikoisena ja sanoi, että kuka on hänen isänsä ja äitinsä ja sisarensa ja veljensä.
      Tämäkin puhuu sen puolesta, että meissä on henki ja sillä on myös nimi, jonka tunnemme.

      Minun mielestäni meidän henkemme kasvaa iän ja elinpäivien myötä ja viisastumme herrassa. Mielenkiintoista olisi, että onko paratiisi sitten Pattayan tai hua hinin kaltainen ja millainen elämä se olisi iänkaikkisuudessa.

      Tulisiko Numbasta laskiaisen kaltainen vai virili poikamies. Ikuisuus on pitkä aika käsite. Minusta tuntuu, että moni meistä pitkittyisi ja masentuisi ikuisuuteen.

      Siksi ajattelin, että se muoto missä elämme on kyllä varmasti hengessä.... Ihan, kuin Numba Suomessa.
      Miten Buddhalsiset jatkaa ikuisuuteen?

      Minusta paratiisin ja ikuisesti elämisen muoto on meiltä kaikilta suljettu... Ehkä emme sitä ymmärtäisikään, kuten emme ymmärrä mihin avaruus päättyy ja mistä kaikki tuli ja alkoi.

      Ajatelkaa avaruuden kokoja ja vaikka vesimolekyylin
      Kokoa sateella ja tulen palamisnopeutta ja kokoa.
      Jos olisit muurahainen ja sytyttäisit tulen ja sen pienintä muotoa... Päivän pähkinä.

      • Anonyymi

        Tällä on selvästi niin pahoja ongelmia itsensä kanssa, että toivoittavasti on pysynyt suomessa kelan hellässä hoivassa, yksin ulkomailla lähes varatonna johtaa vielä jonain paivänä vakaviin ongelmiin, ja en minä sitä Tapsalle toivo, mutta nämä jutut on mennyt överiksi.
        By NumBall HHN 62v.


    • Anonyymi

      Mene ihmeessä takaisin nukkumaan niin palstan kirjoitukset paranee. Jos et saa heti unta niin ota kusiryyppy.

    • Anonyymi

      Onko Numba Buddhalainen ja pörrää välistä kärpäsenä tai kanan ja synty munasta?

      Monella on Buddha amuletteja ja mikä sen onnen siinä antaa se amuletti vai metalliseos?

      • Anonyymi

        Kyllä se on kuitenkin niin, että se kana oli ensin Hua Hinissä ja sitten tuli Numba ja hedelmöitti kanan.
        Ilman Numbaa ei olisi munaa ...

        Tyhmiä ikuisuus kysymyksiä.
        Numba luotiin hengestä ja samoin kana ja sitten ne alkoi munimaan oikein urakalla.

        Siinä meni sekin evoluutio teoria.
        Meinaatteko, että ensin oli norsu ja muni kanan.


    • Anonyymi

      Thaimaassa on kuulemma kallis sähö, mutta miten se voi maksaa vain murto-osan Suomen nykyhinnoista ?

      • Anonyymi

        noin 500 kwh maksaa noin 60-75 euroa kuukaudessa, sähkön hinta on vuodessa noussut kaksi kertaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2364
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      53
      2064
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1883
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1658
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1582
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1456
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1420
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1402
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1390
    Aihe