Kaksi päivää ilman pisaraakaan

Anonyymi-ap

Kohtalotovereita etsimässä ajattelin jakaa että nyt loppui turha tissuttelu. Tässä on mennyt pari kuukautta niin että lähes joka päivä olen juonut edes vähän. Töistä olen selvinnyt vaikka en aina ole ollut ihan selvin päin… Yksi yö meni sitten kotona yksin alkoholimyrkytyksessä ja olo oli sen mukainen seuraavana päivänä. Siitä sitten totesin että muutos on tultava. Edes ottaisi kohtuudella vain seurassa / ruokajuomana…

19

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei onnistu ottaminen kohtuudella ja vain hyvässä seurassa, poikki vaan kerralla tissuttelu. Itse syksyn ajan kalenteriin merkannut ottamiset, ei vaan ole kerrat vähentyneet vaikka tarkoitus oli. Nyt turvonneena ja väsyneenä yritän aloittaa tauon kun voipi terveys pettää muuten.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍒 ­­­N­­y­­­m­­­f­­­o­­m­­­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#176646644

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Itse en käytä alkoholia ,en tupakoi.Sukulaiseni kuoli tissutteluun oma kotinsa 55v.Kun jotui myös syömään kipulääkkeitä. Ajan myötä se on vaaralinen kokotaili ihmiselle Kipulääkeet ja kaljan tisuttelu,vie hautaan. Sama se on naisilla kuin miehillä psyykelääkkeet, viini ,kalja ja tupakka. Kun lopetat juomisen.Pyydä terveysasema lähete A-kilinikka.Saat rinnalle b-vitamini piikit,ei tule viina kramppeja ymm.Johon voi kuolla. Sattaa olla A-kilinikan tuki pisteisin päsee ilman lähete?Kun ne on usein siellä missä sossukin on?

      • Anonyymi

        Mulla on lisäksi illalla rauhoittava psyykenlääke nukkumiseen… olen alipainoinen ~30v nainen
        Nyt koitan myös panostaa enemmän syömiseen..,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on lisäksi illalla rauhoittava psyykenlääke nukkumiseen… olen alipainoinen ~30v nainen
        Nyt koitan myös panostaa enemmän syömiseen..,

        Ikävä kertoa että olet sekakäyttäjä.
        Alkoholi ja rauhoittava psyykenlääke (benzodiazebiini) ovat yhdessä pirullisista koukuista kaikkein pirullisin.
        Tuntuu absurdilta lukea että kuvittelet vielä voivasi ottaa joskus "hyvässä seurassa sopivasti ruokajuomana". Se on juuri se alkoholistin märkä päiväuni.
        Tsemppiä en toivota koska sinä kuitenkin tulkitset sen luvaksi jatkaa juomista, ja toivottaisin onnea, mutta kun tiedän että onnella et tässä pelissä pärjää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on lisäksi illalla rauhoittava psyykenlääke nukkumiseen… olen alipainoinen ~30v nainen
        Nyt koitan myös panostaa enemmän syömiseen..,

        On hyvä olla raittiina


    • Anonyymi

      Jatka samaan malliin. Hyvin pärjää ilmankin. Jos on taipumus juopotella, ei kannata ottaa riskiä tipallakaan ettei taas ala uudestaan juopottelu.

      • Anonyymi

        Luin ketjun. Lääkkeet ja alkoholi ovat tappava yhdistelmä. Ei missään tapauksessa pidä sekaisin käyttää, voi keskushermosto lamaantua tai mitä jos menee aivan sekaisin pillerihimalasta ja tekee jotakin hirveää eikä edes muista siitä mitään?


      • Anonyymi

        Kiitos kannustuksesta :) pitkät kolme päivää pärjätty ja tänään tarjottiin alkoholitonta olutta ruokajuomaksi, mikä riitti vaikka mieli olisi tehnyt vielä oikeaa.


    • Anonyymi

      Kerran viikkoon 8 sinistä Pirkka 3 olutta otan. Ei tule ongelmia!

    • Anonyymi

      Missä on aloittajan päivitys?
      Ettei vaan...

    • Anonyymi

      Jos on vuosia ryypännyt ja melkein
      päivittäin ja nyt on pystynyt olemaan
      juomatta kaksi päivää on se kova sana
      Niin kova juttu että pitää ottaa kuuluisan
      astronautti Armstrongin sanat että
      tämä on pieni askel ihmiselle mutta suuri
      askel........ niin kyllä kaksi päivää ottamatta
      on kova sana

    • Anonyymi

      Yksi kaveri oli ravintolassa ryypännyt,
      tapellut,heitetty ulos ja lopulta meinasi jäädä bussin alle.Ei muista tapahtumista mitään vaan
      kaiken on kuullut mukana olleilta kavereilta.
      Todella onnea matkassa.
      Arpa kohtalon....

    • Anonyymi

      Kyllä alkoholiton olut näköjään teki tehtävänsä, ja nyt maistuu taas.

    • Anonyymi

      Kun on ollut raittiina pitkään ja sitten
      maistaa lasin konjakkia niin se maistuu
      pahalle ja tulee outo olo ja huimausta
      Tulipa kokeiltua ja ei enään alkoholia
      Koska mitä järkeä on ottaa yksi lasi
      kun voi olla ilman ja maistuu pahalle

    • Anonyymi

      Huh,mikä saavutus.
      Allekirjoittanut on ollut ilman "pirun kusta" ( alkoholia ) 66 vuotta.

    • Anonyymi

      Voiko viinaa ottaa rauhoittavien kanssa
      Silloin olisi kännissä rauhallinen
      eikä olisi levoton ja menossa koko ajan

      • Anonyymi

        Lääkärit ovat kirjoitelleet alkoholisteille benzoreseptejä useiden kymmenien vuosien ajan lääkintöhallituksen ohjeistuksen mukaisesti. Vielä tänä päivänäkin osa terveydenhoitohenkilökunnasta on sitä mieltä, että benzoilla voidaan ihan hyvin hoitaa alkoholiongelmaa.
        Mutta todellisuudessa, ennemmin kannattaa vaikka juosta junan alle, sillä sekakäyttäjän todellisuus on ihan muuta kuin terveysalan ammattilaisten kuvitelmat. Siitä tulee hyvin nopeasti maanpäällinen helvetti.

        Eli, jos haluat elää ihmisarvoista elämää niin älä ota!


    • Anonyymi

      Kaksi päivää ja sitten ei

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe