Joulu tarina 2

Anonyymi-ap

Tä poistettiin toisilta sivuilta niin laitan sen tänne.

10

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Perjantain töitten jälkeen kävelin s markettiin. Parkki paikalla oli nuori. Joku soitti kännykästä musiikkia joku joi energia juomaa. Normaalia perjantai touhua.. Kävelin kauppan. Kaikki myyjät olivat yhden kassan ympärillä ja puhuivat keskenään. Otin korin ja lappasin siihen ruoka tarvikkeita ja olutta. Kävelin kassalle myyjien puhe taukosi. Myyjä toimi ilmeetömästi ja maksoin ostokset. lappsin tavarat kangaskassiin jakävelin ulospäin. Myyjät rupesivat heti puhumaan keskenään. Ulkona nuoret tulivat luokseni ja kysyivät mitä myyjät sanoivat minulle. Ei mitään vastasin ja ihmettelin. Tä marketti lopetta ensiviikolla yksi nuorista sanoi. Tarvii sitten hake akaljat muulta vastasin. Ei kun toi kaulla lopetta ensiviikon jälkeen oikeasti yksi nuori sanoi. Kauppias lopettaa. Kauppias oli sopinuyt määräaikaisen sopimuksen ja keskusliike oli unohtanut sen. Kauppias lopetaa ja tä marketti suljetaan jos viikon sisällä löydy jatkajaa. Voi että manasin ja lähdin kävelee kotiin päin. Piiku matka mäkeä ylös ja pihalla naapuri pakkasi tavaroitaan pakettiautoon saa. Moikka sin ja kysyin heitätkö tavaroita kaatopaikalle. Ei kun muutan mökille hän vastasi. Muia muuttaa äitinsä luokse ja minä mökille. En enää vahingossakaan asu samankaton alla hetkeäkään hän sanoi. Moikkasin ja avasin ulko oven. Laitoin vaatteet naulakkon ja kengät telineeseen ja rupesi laitta ruokaa. Lihapullia tuoreesta paistin jauhelihasta. Paloittelin mukaan ciliä kun ovikellosoi. kävelin ovelle ja avasin isännöitsijä toi yhtiökokous kutsun. Sanoin hänelle että olen vain vuokralainen pienessä itsemurha yksiössä. Voi että ei kukaan ole hänelle ilmoittanut luulivat minua omistajaksi. nä kutsut pitää saada määräajassa perille hän sanoi. Mulla on vuokra sopimus siinä on sen asiajan nimi ja puhelin numero jonka kanssa teinsen sanoin ja hain vuokra sopimuksen. Soita sille totesin isännöitsijä soitti ja siellä vastattin. Moikkasin ja suljin oven. Jatkoin ruuan tekoa. Kun taas soi ovikello. kävelin harmissani ovelle. Siellä oli naapurin rouva. Kysyi oonko nähnyt hänen miestää. Likin tyhmää ja sanoin että oli pihalla tunti sitten ja hääräsi pkun kimpussa. Kyllä se sieltä kohta tulee rouva sanoin. suljin oven ja otin patterin pois ovikellosta. nyt sään olla rauhassa ja syödä. Keitin viellä spagettia. kun huomasin naapurin tyttären koputtavan terassin ovea ja avavan sen. 15 vuottta täyttä teini enesrgiaa. Olisko sinulla antaa minulle ruokaa hän kysyi. Vanhempani vaan tappelevat ja unohtavat että heillä on tytär. pyysin neitoa istumaan pöytää. Laitoin kulhollisen lihapullia ja spagetti kattilan pöydälle. Lisäsin viellä pari lautasta ja veitset ja haarukat. Mulla ei oo muuta juomaa kun vettä sanoin ja laitoin puolenlitran tuopiin vettä hanasta ja annoinsen neidolle. Neito laittoin lautaselleen lihapullia ja spagettia. Onko sunulla ketsuppia hän kysyi. ei vastasin ja niissä on ciliä ne voivat olla väkeviä lisäsin. Neito söi lihapullia ja kysyi olisiko minulla paikka jossa hän voi tehdä läksyjä. Kotona isä ja äiti tappelee kokoajan ei siellä voi tehdä. Sanoin että tee tällä pöydällä käyn ulkona tuun 21.30 takaisin katotaan sitten mitä tehdään. Jääkaapissa on 2 tölkkiä kolaa juo ne jos maistuu. Laitoin vaateet päälle ja lähdin kävelle kirjastoon

    • Anonyymi

      Avasin ulko oven ja kävelin aulaan nuoria istui aulan lattialla ja räpläsivät kännyköitään. Muutama silmäili kirjoja. Avasin kirjaston sisä oven kirjastokortilla ja menin lehtien luku tietokoneelle. Selasin englankielisiä retkeily lehtiä. Yhdessä numerossa oli eittely uusista retkeily välineistä. Artikkelissa kehuttiin uutuuksia. olivat artikkelin mukaan valinneet vain kyttökelpoisia uutuuksia. Olivat testanneet niitä käytännössä viikon vaelluksella. Kehuivat erityisesti uutta risukeitintä ja Erikoisen näköistä kirvestä. artikkelin mukaan kaikila pitäisi olla kyseiset välineet mukana jos lähtee vaellukselle. Ennen 21 poistuin ja käväsin M marketissa ostamassa pari kaljaa takin taskuun. Istuin penkille ja avasin tölkin. Huomasi kellon olevan jo yli 21 joten lähdin kotiin päin menin terassille ja huomasin neidon viellä tekvän läksyjään. Jäin tuoliin istumaan ja join toisen oluen. Pian neito tuli terassille. Saitto läksyt tehtyä kysyin ju juu tuli vastaus. Käyn katsomassa voinko nukkua kotona hän sanoi. Ota ne kolat jää kaapista mukaan sanoin. Jos vanhempasi tappelevat tuu takaisin niin keksitään jotakin. Neito otti kirjat ja kolat ja meni kotiinsa. Menin istumaan sohvalle ja otin jääkaapista oluen. Nyt saan olla rauhassa. puolikas laatikko sandellsia ja viikoloppu edessä mitä muuta voi kaivata. parin oluen juotuani menin nukkumaan.

    • Anonyymi

      Aamulla heräsin kun neito kopuuti terassin ovea. Avsun sen ja neito kysyi onko sinulla aamiaista. Meillä ei oo mitään ruokaa. Ei minullakaan ole sanoin mutta katso kaapista. on täällä vaikka mitä hän sanoi ja aloitti kokkauksen. Hän oli tehnyt jotain risottoa kanamunista riisistä ja tonnikalasta. ja tarjosi minullekkin. Tä on syötävää sanoin. Aamiaisen jälkeen sanoin hänelle että meidän pitää mennä kauppaan hakee ruokaa. Tule mukaan niin saat sinulle sopivaa. Neito sanoi käyvänsä kotona ja tulevansa pian takaisin. Laitoin vaatteet päälle ja pari kassia taskuun kun neito odotti terassilla. Kävelimme s markettin. Neito otti ostos kori laitoin ostoskoriini ostoksia. Pakaste altaan kohdalla hän kysyi voiko otta pakaste pitzzaa. Ota vaan sanoin hän laittoi koriin 3 pitzaa. Kävelimme kassalle ja laitoimme ostokset hihnallle. Neito laittoin ostokset kasseihin ja maksoin ne. Otin kassit kantoon kun hän puhui kaveriden kanssa kaupassa. pia takani kuului hei odota. Yksi myyjä tuli luokseni ja kysyi mitä teen Niinan kanssa kaupassa. Sanoin että mitä se hänelle kullu. Olen Niinan täti hän vastasi ja että panenko Niinaa. En pane sanoin Niinan vanhemmat eroavat tai niiden ainakin pitäisi ja tappelevat. Teen neidolle ruokaa ja annan rauhallisen paikan tehdä läksyja. En pane ja Niina on liian nuori minulle. Pian neito tuli viereeni. Tä on mun naapuri se huolehtii minusta kun sun sisko ja mun isä ei tee muutakun tappelevat. Niina ja myyjä jäivät juttelee Sanoin että tuu sit syömään. Lähdin kävelee kotiin ja jätin naiset keskustelee. Kävelin kotiin jalaitoin ruuat kaappiin ja rupesin tekemään makarooni laatikkoa. Laitoin sen lopussa uuniin kun ovikello soi siellä oli 2 naista esittelivät itsensä sosiaalivirkailijoiksi. Kutsuin sisään arvasin asian niin sanoin mennään terassilli puhumaan jos naapurit n kotona niin ne voivat otta osaa. Istutin heidät muovituoleiile ja itse otin kaapista taitettavan retkituolin. Toinen nainen kysyi Niinasta sanoin naisille että jättävät neidon rauhaan hän asuu kotonaan ja minä huolehdin siitä että hän saa ruokaa. Sen vanhemmat kyllä siitä rauhoittuvat. Neito on fiksu ja tekee koulu läksynsä eikä hengaa iltaisin ulkona. Kysykää koulusta miten neito pärjää. Lapsella täytyy olla vanhempi toinen sanoin. Minä ole huolehdin että saa ruokaa neito huolehtii itse muusta asiasta. Tantat sanoivat palavansa asiaan ensiviikolla. Teki mieli otta olutta mutta aavisti että tää ei ollut tässä. kello 12 soi ovikello siellä oli 2 polisia sanoivat että juotan alaikäisille kaljaa ja minun pitää lähteä laitokselle selvittä asiaa. Ei perkele sanoin ja kutsuin sisään. Mitä tämä on kysyin heille oli soitettu että juotan alaikäiselle tytölle kaljaa. En juota sanoin ja naapurin neito ei juo alkoholia se on niin viisas että meidän 3 yhtenlaskettu älykkyys luku on hänen älykyyttä pienempi. Kuka on teille sanonut että juotan sille alkoholia. Heille oli tullut soitto. Joku nimetön soittä ja muo vierään putkaan ei onnistu. Toinen poliseista kysyi voiko se tutkia asunnin. Siitä vaan meen terassille odottaa. toinen polisi tuli ulos minun kanssaan. Pian toinenkin polisi tului ulos. Pieni asunto hän sanoi jääkaapissa on kaljaa. Niin on minä juon ne. Niina ei koske alkohooliin. Sitten toinen polisi vastasi kännykkään. Midän pitää mennä lähellä on mellakka. Polisit lähtivät. Laitoin lautasia pöydälle kun Niina tuli terassin kautta. Järjestettiin pikamiekkari kaupalla sinne tuli polisitkin. Lähdin heti pois ja tuliviellä urheilukentän kautta että eivät nää minua jos toinen partio etsii minua. Sanoin että sosiaalitantat kävivät kyselemässä häntä. Tahtoivat huostanotta hänet. Lähetin ne pois mutta tulevat uudestaan käymään. Ei ne minua vie sanoin Niina minulla menee koulu hyvin enkä käytä päihteitä enkä hengaille myöhään ulkona. otin Makarooni laatikon uunista ja laitoin sen pöydälle. Laitoin itselleni ja neito itselleen. Sulla ei ole vieläkään ketsuppia hn sanoi. Ja söi. Ruuan jälkeen han sanoimenevänsä kotiin ja kirjoittavans Suomen kuvalehden yhdelle toimittajalle. Se on luvannut auttaa häntä. Mistä tunnet hänet kysyin. Ollaan keskusteltu tiede asioissa hän vastasi. Annoin neidolle vara avaimeni ja sanoin lähteväni pois hetkeksi.

    • Anonyymi

      Neito hävisi ja pakkasin reppuun tulenteko tarvikkeet ja teetä ja paketin bratvurstia. Lähdin kävelle luontopolkua pitkin laavulle. Siellä oli riitävästi porukka moikkasin ja jatkoin matkaani. Tiesin että 15 minutin matkan päässä oli vanhan reitin varrella laavu. Kävelin sinne ja ennen laavua keräsin sylisen risuja polun varrelta . Ei mikään huippu mutta minulle riitti. Aika oli tehnyt tehtävänsä. Osa hirsistä oli lahoja mutta pystyssä oli ja tuli paikka oli riittävä. laitoin risut nuotio paikkan ja kaadoin sytytysnestettä. Hyvin syttyi. Huomasin koiran tulevan polkua pitkin laavulle se istui viereeni. Laitoin veden kiehumaan ja bratvurstit ritilälle lämpenemään. Ihmettelin koiraa mutta se vaan istui. Otin vesi pannun tulelta ja laitoin siihen irto teetä. Huomasin naisen kävelevän polkua pitkin laavulle Moikkasin täällä ei paljon muita näy. Ei niin hän sanoi. Olen ensimmäinen hän vastasi. Onko nämä sinun maitasikysyin voin kyllä poistua. Ole rauhassa vaan hän sanoi. Sain nämä perinnöksi ja koirankin. Se kävi entisen omistajan kanssa täällä. Nyt se tulee aina tänne. Nainen istui viereeni. Mutta miten sinä tänne eksyit. Kerroin että metsälammen laavulla oli porukka ja oli kuullu tästä päätin yrittä jos tämä ei olekkaan tarua sanoi. Pitää vähän tulla rentoutuu. Naapurit eroavat ja munt on sotketttu siihen sanoin. Sosiaali tantat jahtävat heidän tytärtään. Mulla on teetä ja bratvurstia kelpaako. Bratvursti kelpaa koiralle ja minulle hän vastasi. Kaadoin teetä vihreeseen mukiin ja annoin sen neidolle ojensin pussin jossa oli palasokeria. Hän otti yhden ja laittoisen mukiin. Annoin yhden bratvurstin koiralle joka hotkasisen suuhunsa. Kerro lisää niistä sosiaalitantoista koska minäkin olen sellainen nainen sanoi. Viette neidon lasten kotiin ja minut putkaan sanoin. Mutta kerroin koko asian juurta jaksaen. Nainen sanoi että ovat ne tantat oikeassa lapsella pitää olla luotettava vanhempi. Onhan sillä sanoin minä. Et sinä ole luotettava hän sanoi. Annoi viellä toisen bratvurstin koiralle. Ja lähdimme kummatkin pois laavulta nainen lähti toisee suuntaan. Kävelin kotiin ja laitoin vaatteet ja kengät eteiseen. Kun Niina koputti terassin ovoon onko sinulla vielä ruokaa hän kysyi. On niitä lihapullia sanoin ota vaan kaikki. Neito otti lihapulla kulhon ja meni kotiinsa. Otin olut tölkin jääkapista ja istuin sohvalle. Avasin tv:n mutta ei sieltä tullu muuta kun politiikkaa. Aamulla heräsin kun joukko neuoria neitoja koputti terassin oveen. Olenko se Niinan otto isä he kysyivät. En ole sanoin. Jakirosin mielessäni. Niina ei päästä meitä sisälle. Mutta tulee kohta. Viisas neti sanoin .Nyt ei pääse kukaan sanoo että sen asunnossa pidetään bileitä. Ettekä minun luokse tule täällä kävi jo polissi ja sosiaalitantat. oottakaa rauhassa. Niina tuli ja Neidot lähtivät. Tuun syömään Niina sanoi.

    • Anonyymi

      Hetken mietityäni päätin lähteä laavulle. Kirjoitin lapun Niinalle Pizza päivä. Pakkasin reppuni ja laitoin muutaman oluen sinne. Lähdin kävelemään polkua pitkin enne metsälammen laavua kuulin että siellä oli porukkaa. Päätin kiertää sen ja jatkaa vanhaa luontopolkua pitkin. Keräsin matkalla saas syli täyteen risuja. Perille päästyäni laiton nuotion palamaan ja join olutta. Toisen oluen avattuani näin eilisen koiran tulevan laavulle. Laitoin bratvurstit lämpeämään. 20 minutin päästä tuli eilinen nainen jolla oli koiran talutus hihna kädessä ojensi sen minulle ja näytti MML : n kartasta mihin voin palauttaa koiran. Minulla ei ollut kiirettä söimme koirankanss kummatkin 2 bratvurstia ja join kaikki oluet. Ja lähdin kävelee naisen osoittomaan paikka kohti tarkistin välillä että olen oikeassa suunnassa. Saavuin hirsitalon pihalle. Jonka vieresä oli punainen entinen navetta rakennus. Koputin ulko oven ja avasin sen nainen tuli eteiseen vastaa kännykkään puhuen ja viitoi tulemaan sisälle. otin takin ja saappatpois ja seurasin häntä istuin piriitikaluston penkille. Nainen puhui kännkään vielä hetken. Otatko kahvia hän kysyi. En juo kahvia sanoin. Hän laitoi lasin pöydälle ja kaatoi sihen wiskyä. Jim Beamia. Maisetelin sitä hyvälle maistui. Sitten hän laittoi lautaset pöydälle ja laittoi padan pöydälle siinä on evakko paistia ja kattilassa peruna muusia. laitoin muusia ja evakkopaisia lautaselle ja maisoin ihan syötävää. Söin Ihan hyvää sanoin. Meidän täytyy tehdä jotain sanoi nainen. Muuten Niina otetaan huostaan sanoin Nainen. OOn muuten Hilkka hän lisässi. Esittelin myös itseni. Niina on kertonut asiasta toimittaja ystävilleen se ei aijo lähteä lasten kotiin sanoin. Jotain täytyy tehdä Hilkka lisäsi. Mennään juttelee Niinalle. Mennään mutta kävelten muuten se luulee että on menoa. Lähdimme kävelee kotiani kohti. Hilkka kertoi isästään jolta oli perinyt talon ja maat. Perille päästyäni koputin Niinan terassin ovea ja kerroin että minulla on mukana sosiaalitantta joka yrittä autta häntä ettei häntä huostaan oteta. Niina ja Hilkkaa jäivät juttelee ja minä menin kotiinni., 15 minutin päästä he tulivat terassinkautta sisälle. Meillä on muutama vaihtoehto. Joko Niina muuttaa minun luokse tai hän sanoi tai te kummatkin muutatte minunluokse. Niina ei muuta yksin. Katsoin kumpaakin hölmistyneenä. Ei onnistu sanoin te ootte sopinut tämän ei onnist. Muuten Niina iedään lasten kotiin. Ei käy sanoin. Kuinka paljon on aikaaa kysyin epätoivoisena. Huomen iltaan huomenna teidän pitää muutta sanoin Hilkka. Tä on väärin te ootte mua vastaan sanoi. Niina ei muuta jos sinäkin et muuta Hilkka toisti. Huomenn On huomenna. kuinkapaljon kello on ei mitään otin 2 kassia taskuuni sulkekaa ovi kun lähdette sanoin. Kävelin kohti kauppaa. Oven ulkopuolella oli nuorten tekemiä mainoksia rupea kauppiaaksi ja puhelin numeroita ja nettiosoitteita. En katsonut vaan kävelin suooraan lonkero hyllylle lappasi 14 lonkeroa kassiin jamenin kassalle maksin ja kävelin ulos. Avasin heti ensimmäisen tölki. Vai on jano sanoi ääni takana. Kotonani käynyt toinen poliisi sanoi oli sivilit päällä. Tä on sun vika sanoin uhkasivat otta nuoren neidon huostaan. Nyt sen takia joudun muutta hänen ja sosiaalitantan kanssa asumaan. Pilasit minun poikamies päivät. Polisi rupes nauraa. Haistattelin hänelle ja jatkoin matkaa. Pysähdyin ensimmäiselle puiston penkille matkalla ja avasin toisen lonkeron. Ei oikein mee päähän. Jatkoin kävelyä kotiin menin terassin kautta kotiin ja join viell pari lonkeroa. makasin sohvalla kun Niina tuli käymään. Hilkka tulee tunninpäästä hakee inun tavaroita hän sanoi. Tuutko sinkin mukaan. Sanoin että lupasin muutta vasta huomenna. Niina lähti ja minä kirosin. Maanataina työpäivä meni liian nopeasti 15.45 oli lähdettävä kotiin. Pakkasin vaatteita kassiin ja reppuun. Ja lähdin pikku hiljaa kävelle hänen luokseen. Avasi ulkooven hilkka sanoi että on lämmittänyt minulle loput evakko paistista. Olin hiljaa ja söin. Niinakin tuli syömään. Te seukkatte hän sanoi. ei seukata vastasin. Kyllä seukkaatte kun nukutte samassa sängyssä. Voi perkele sanoin ja lähdin ulos. Kirosi kaikki sosiaalitantat alempaan helvettiin. Hetken päästä tuli Hilkka tuli ulos. Tä oli pakko järjestely on vaan 2makuhuonetta ja neito tarvii oman. Olin hiljaa.

    • Anonyymi

      2 viikon jälkeen kun tulin perjantain tulin töistä kotiin oli 2 auto pihalla. Menin sisälle siellä oli naapurin pariskunta he riitelivät keskenään ja Niinan kanssa. Hetken päästä niina lähti ulos koiran kanssa. Minäkin lähdin terassille. Pian hilkka tuli mukaan ja käski poistaa vanhemmat asunnosa. Sain heidät lähtemään. Tiedän missä Nina on sanoin ota pari taskulamppua mukaan niin haetaa.Neito

    • Anonyymi

      Kävelimme vanhalle laavulle. Siellä Niina istui koiran kanssa. Onko sinulla tulitikkuja hän kysyi. Ei ole vastasin . Hillkka sanoi että laavun alla on Metallinen rasia sielllä on tupan sytyttimiä. Ne on ollut siellä kaun koitetaan jos toimivat. Otin tuohta haloista jotka oli laavun sisältä ja Hilkka etsi metalli rasiaa. Siellä oli muutama sytkäri pari niistä toim. sytytin tuohen palamman ja litoin sen risujen joukkoon. Ne paloivat. Niina sanoi että hän ei kyllä lähde vanhempien luokse ne ovat viellä sekasin ja riitelevät kokoajan. Istuimme laavulla kunnestuli sammui. Lähdimme käveleeHilkan asunnolle. Pikku hiljaa siirsin tavaroitana hilkan asunnolle. Hilkka ehdotti että muuttaisin kokonaan hänen luokseen. Sanoin hänelle että täytyy minulla ollla asunto kun tää on ohi ja Niina vanhemmat järkiintyvät. Koko syksyn Niina teki arkena koulun jälkeen vai läksyjä kunoli saanut ne tehtyä syventyi aiheisiin viellä lukemalla asiasta intrnetistä ja lähettämällä viestejä tiede toimittajille. Hilkka ihmetteli Niinan luku intoa. Sanoin että antaa neidon tehdä asiat niin kun hän haluaa. Hilla ei kyllä aina voinut pitää näppejään erossa neidon opiskelusta joten jouduin toppuutelemaan häntä. Ennen joulua rupesi tulemaan kirjeitä ri lukioilta Niina ei avannut niitä vaan laittoine samaan pinoon . Itsenäisyys päivänä tulivat Niinan vanhemmat käymääm. Pyysivät Niinaa tulemaan jouluksi kotiin. Niina sanoi että ei kestä heidän riitelyää ja sanoi jäävänsä jouluksi Hilkan luokse. Kirosi asiaa mielessäni. Hilkalla oli päivystys vuoro jouluna ja minä suunnittelin lähteväni jouluksi laivalle. Saisi istua ja juoda eikä tarvitsisi kuunnella naisten kiukuttelua. Sanoi että hän menne aatona joulu kirkkoon ja tulkaa sinne.

    • Anonyymi

      Vanhemmat lähtivät ja Hilkka rupesi itkemään. Hän oli iloinen siitä että Niina oli kehunut häntä. Viimeisen päivännä ennen joulu lomaa menin hakemaan Niina koulusta. Niinan kaverit tulivat moikka ja kertoivat että Niina oli saanut keskuliikkeen pitämään osuskaupan auki siihen asti että siihen tulee uusi kauppias. Kun jäin yksin tuli Niinan opetta ja luokseni. Olen kuulema oppilaiten sankari hän sanoi, kun huolehdin Niinast. En ole sanoin. Olen salaliiton ja kiristyksen uhri. En kestä enää yhään nasia. Olen koko syksyn kuunnellut Niinan ja Hilkan kiukuttelua. Kun tä on ohi muutan erämaahan sanoin. Opettaja nauroi. Meillä on kevätlukukauden alussa vanhenpain ilta voisin tulla puhumaan sijais vanhemmuudesta. En tuu sanoin. Niina tuli paikalle. Sun isäsi ei tuu puhumaan vanhempainiltaa sanoi opettaja Niinalle. Ei niin vastasi Niina. Mä tiesin sen. Lähdimme kävelee Hikan asunnolle. Joulu aatton aamulla menimme Joukirkkoon Niinan vanhempia ei näkynyt. Eikä ilta kirkossakaan Hilkka oli lähtenyt töihin ja Niina luki kirjoja. Lähdin koirankanssa laavulle. Pakkasi reppun muutan oluen ja pätkän metvurstia. Laavulla istuessani kirosin kaikki naiset. Mutta päätin että tä ei enää kaun kestä. Ammulla Hilkka tuli töistä kotiin ja halasi minua. Ehdotti että mentäisiin naimisiin . Katoin häntä ja käskin menemään nukkumaan.

    • Anonyymi

      Kirosit naiset?

      Hommaa mies.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      618
      19201
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      70
      16052
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      394
      9519
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      83
      6755
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      19
      4964
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      213
      3971
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      127
      2222
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      62
      1485
    9. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      111
      1437
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      41
      1287
    Aihe