Joulun aika huijauksen taikaa..

Anonyymi-ap

Näin se taas menee lapsia huijataan kuinka joulupukki taas lähtee korvarunturilta Petteri Punakuonon kanssa jakamaan lahjoja..
Jep jep äippä ja iskä ne hermo pinnassa ramppaa kaupasta toiseen tuhlaamassa rahansa turhuuksiin ..yeah

17

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nimenomaan meillä on aina lapset viety kauppaan saavat itse valita lahjansa..

      • Anonyymi

        Ja miettii miten tuolta maapallon tuoltapuolen porukka matkustaa ja maksaa ittensä kipeeksi kuinka joku pukeutuu joulupukiksi ja tienaa rahaa vedättämällä ihmisiä että houhou älypäät...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miettii miten tuolta maapallon tuoltapuolen porukka matkustaa ja maksaa ittensä kipeeksi kuinka joku pukeutuu joulupukiksi ja tienaa rahaa vedättämällä ihmisiä että houhou älypäät...

        Uskovathan monet höyrypäät jumalaankin ja jopa raamatun juttuihin. Amerikkalaisten kuumatkaankin jotkut uskovat! Miksei joku voi uskoa joulupukkiinkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskovathan monet höyrypäät jumalaankin ja jopa raamatun juttuihin. Amerikkalaisten kuumatkaankin jotkut uskovat! Miksei joku voi uskoa joulupukkiinkin?

        Amerikkalaiset uskoo joulupukkiin, jumalaan, ufoihin ja salaliittoihin ja yleensä Trumpin kannattajat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amerikkalaiset uskoo joulupukkiin, jumalaan, ufoihin ja salaliittoihin ja yleensä Trumpin kannattajat.

        Varsinkin sinä onneton


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        ❤️ ­­­N­­­y­­m­f­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17665078X

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Töllössä mainostetaan lapsille kaikenlaista Kiinan rihkamaa. Minä en ostaisi lapsilleni tuollaisia muovirihkanaleluja.
      Minun lapsille ostettiin aikanaan joko kunnon vaatteita ja kunnon harrastus välineitä. Nyt onkin nuorempi poika jääkiekossa mukana ja pelaa aika huipulla, ei nyt ihan terävimmässä kärjessä mutta kumminkin.

      • Anonyymi

        Joopa joo orjatyöläinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopa joo orjatyöläinen

        No vaihda siivousfirmaa jos työsi tuolta tuntuu, Jassef.


    • Anonyymi

      Amerikka uskoo Ukrainan sotaan!
      Suomalaiset uskoo nouseviin SÄHKÖLASKUIHIN.
      Keskusta uskoo S-Marketin maksamattomiin jäsenmaksuihin.
      Kokoomus on sota hulluja täynnä,kannattavat aseiden vientiä Ukrainaan.
      Petri Punakuono on paljon parempi "OHJUS" kuin lännen lähettämä Ydin-
      pommi Suomeen. Suomi kun on lahjoja antava maa.

      • Anonyymi

        Kiihtyneenä tulee noita kirjoitusvirheitä ja outoja ajatuskuvia. Ota rennommin, elät kauemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihtyneenä tulee noita kirjoitusvirheitä ja outoja ajatuskuvia. Ota rennommin, elät kauemmin.

        Osui ja upposi pilkun viilaajan hermoon kjäh kjäh 😅🤣


    • Anonyymi

      Jouluruuhkasssa kaupassa on helppo huijata. Kun ostaa perunoita niin laittaa pussiin vaikka 5 perunaa, käy punnitsemassa ja sitten lisää toiset 5 perunaa. Samoin omenat yms punnittavat tuotteet.

      • Anonyymi

        Aivan hurjaa! Saisi siis viisi perunaa ilmaiseksi! Siinähän säästäisi jopa 20 centtiä! Tuorekurkun punnituksessa toki olen nähnyt,(itseni lisäksi tietenkin), kuinka asiakas ottaa kaikkein pienimmän kurkun punnitukseen ja lähtee hintalapun kanssa valkkaamaan suurinta kurkkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan hurjaa! Saisi siis viisi perunaa ilmaiseksi! Siinähän säästäisi jopa 20 centtiä! Tuorekurkun punnituksessa toki olen nähnyt,(itseni lisäksi tietenkin), kuinka asiakas ottaa kaikkein pienimmän kurkun punnitukseen ja lähtee hintalapun kanssa valkkaamaan suurinta kurkkua.

        Taidat olla se myyjä joka illan päätteeksi ahmii kylmiössä leivoksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla se myyjä joka illan päätteeksi ahmii kylmiössä leivoksia

        Kaupassa ei ole nykyisin myyjiä, eikä kylmiössä ole leivoksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaupassa ei ole nykyisin myyjiä, eikä kylmiössä ole leivoksia.

        Jälleen osui ja upposi kjäh kjäh 🤣😅


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9970
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      409
      4353
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2996
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2658
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2654
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1845
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1700
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe