Kannuksessa on otettu hyviä askelia tulevaisuuteen. Hyvä työpaikkatilanne, tuulivoimabisnes työpaikkoineen, uuden (keskustan toisen) ala-asteen rakentaminen, päivähoidon kehittäminen, alhainen verotus ja lainakanta ja myös Kokkolan uudet investoinnit lupaavat hyvää Kannukselle. Kaupunginjohtaja on hyvä ja muutkin johtavat virkamiehet tekevät hyvää työtä.
Niin paljon hyvää
14
1021
Vastaukset
- Anonyymi
ja väkiluku laskenu kohta 500 henkeä
- Anonyymi
Eikä yhtään nistiä tai alkoholistia.
- Anonyymi
Jotku bilettää yöt ja nukkuu päivät. Onha se kiva valvoo ja kuunnella, epävireistä laulua öisin.😡
- Anonyymi
Nuotin vieressä on aina tilaa
- Anonyymi
Joko kohta päästään asian ytimeen
- Anonyymi
Tän on aloittanut joku viraston hemmo.
- Anonyymi
jussi vai
- Anonyymi
Hyviä uutisia tarvitaan. Pyrimme kaikki siihen. Kannus on hyvä paikka asua, elää ja tehdä työtä.
- Anonyymi
Kyllä. Nyt on hyvä meininki.
- Anonyymi
kanus on hyvä paika jat mmee romaanit tykätty asua tällä
- Anonyymi
Näin on! Kannuksesta kajahtaa maailmalle työn ja tekemisen ja yrittämisen viesti periksi ei anneta läpi mennään vaikka harmaan kiven,Nuoret ovat kannuksessa tilastollisesti työllistyneet loistavsti ja ovat opiskelleet jälleen kerran myös tänä vuonna loistavsti kunnia siitä heille,Jos nyt jotakin pitää negatiivista settiä mainita niin Lesrijoki ei ihan vielä ole kokonaan jäätynyt eli lapset kun te siinä lestijoki jäällä melskaatte olkaahan tarkkoina ettei sieltä jään lata nouse se lochnessin hirviö eli kyllä hyvää joulua vaan kaikille!
- Anonyymi
Tätä lisää,
- Anonyymi
Lisää on jo tulossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344511Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1092314- 641538
- 571289
- 2611167
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1371140Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k101026Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49876Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast33838Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39800