totuus susta mies

Anonyymi-ap

Sun ongelma oli se, että sä halusit mua, mutta sulla ei ollut pokkaa sanoa sitä. Olit tarpeeksi tuhma halutaksesi, muttet sanoaksesi sitä mulle. Totuus on, että sä olisit saanut mut, jos olisit sanonut sen. Ja sä tiedät sen ja se syö sua.

26

1745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      🤣🤣🤣🤣🤣luulot on korkeat

      • Anonyymi

        Ihanaa pirkko, osaatko muuten edes kommentoida näitä miehen provoja enää muuten? Arvatenkin poistut kiukkuisena paikalta heti kun illuusioitasi vähänkin koetellaan tai testataan ja tulet Hölisemään turhiasi kun on ns turvallisempaa😉


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍑 ­N­y­m­f­­­o­m­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#176654303

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Minä en osaa ajatella toisia ihmisiä ensisijaisesti seksikumppaneina. Haluan tutustua ensin.

      • Anonyymi

        Joillakin ihmisillä on tarve harrastaa seksiä. Minulla on vain halu. Ei tarvetta.


    • Anonyymi

      Myönnän, meni se niin. Sitä se rakkaus teettää kun se tulee vielä niin puun takaa kuin vain voi. Kyllähän me molemmat nähtiin että kiinnostus oli molemminpuolista. Sellaisia kokemuksia pitäisi vain tulla enemmän kohdalleni jotta oppisin toimimaan oikein. Se on kuitenkin utopiaa koska niitä kohtaa niin harvoin. Baareissa pitäisi alkaa käymään säännöllisesti niin voisi välillä irrotakin.

    • Anonyymi

      Semmonen peli tällä kertaa

      • Anonyymi

        Peilaatko sä oikeasti jotain sinun ihmissuhteita tai käsitystäsi suhteessa johonkin ihmiseen tämän palstan provojen kautta? Olet luultavasti täysin omissa maailmoissasi elävä mustasukkainen mies, joka ei ole aloituksia kirjoittavaa miestä juuri kummempi psyykkisen PELIkunnon suhteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peilaatko sä oikeasti jotain sinun ihmissuhteita tai käsitystäsi suhteessa johonkin ihmiseen tämän palstan provojen kautta? Olet luultavasti täysin omissa maailmoissasi elävä mustasukkainen mies, joka ei ole aloituksia kirjoittavaa miestä juuri kummempi psyykkisen PELIkunnon suhteen

        Vain viinaa juomalla voi saada naista -viinanainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain viinaa juomalla voi saada naista -viinanainen

        😀👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain viinaa juomalla voi saada naista -viinanainen

        Okeijj…onpa monipuolista🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😀👍

        Naureskeleletko usein omille pikkukallevitseillesi? Eeppinen epäonnistuminen😉


    • Anonyymi

      Tästä sinun provosta nyt koitetaan elämänkoulun puolelta innostua mies kovasti

    • Anonyymi

      Vastuunpakoilua.

      Rakkauden asiat, kaikenlaiset rakkaudelliset asiat, on kahdenvälisiä ja ne vaativat molemmilta jotain edistyäkseen.

      Totuus on se, että minä kyllä liehittelin, vaikka en ehkä riittävän törkeällä tavalla, mutta sinä et tullut vastaan.

      Jos haluaa jotain kunnollista, pitää itsekin tehdä jotain.

      • Anonyymi

        Vaikutat kirjoituksesi perusteella luotaantyöntävältä.
        Ja silti ihmettelet miksi toinen ei lähesty?


      • Anonyymi

        "että minä kyllä liehittelin"
        Hmmm... miksi ei lähestynyt?

        En ymmärrä, miten liität tuon vastuunpakoiluun?

        Keksin muitakin syitä tähän kuin vain tämän minkä kirjoitin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "että minä kyllä liehittelin"
        Hmmm... miksi ei lähestynyt?

        En ymmärrä, miten liität tuon vastuunpakoiluun?

        Keksin muitakin syitä tähän kuin vain tämän minkä kirjoitin.

        Vain pimeessä!


    • Anonyymi

      Jaa sitäkö vain vailla olitkin kun kyselit oonko jossain yötä?☹

    • Anonyymi

      Aloitus menee j miehelle

      • Anonyymi

        S miehelle oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        S miehelle oli.

        Eikä ollut K - miehelle oli😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ollut K - miehelle oli😅

        A-naiselta alunperin 🤭


    • Anonyymi

      Niihän se syö. On kauan syönyt ja syö viimeiseen henkäykseen asti.

    • Anonyymi

      Oletpas varma asiasta;) Totuus on kuitenkin tarua ihmeellisempää, en halunnut silloin enkä halua myöhemminkään. Ei kannataisi olla noin varma asiasta, koska et todellakaan tiedä!

    • Anonyymi

      Olit kyl aika..ja vaikka mulla on äärimmäisen selektiivinen fixaatipiste tol autoerotiikan saralla. Tunnustus.

    • Anonyymi

      E sua kukaan halunnut. Uskottelet itsellesi. Jos olisi,olisit jo hänen. Mene eteenpäin ja unohda.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe