Sun ongelma oli se, että sä halusit mua, mutta sulla ei ollut pokkaa sanoa sitä. Olit tarpeeksi tuhma halutaksesi, muttet sanoaksesi sitä mulle. Totuus on, että sä olisit saanut mut, jos olisit sanonut sen. Ja sä tiedät sen ja se syö sua.
totuus susta mies
Anonyymi-ap
261747
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
- Nainen tiedätkö miksi estin sinutKyse ei ole inhosta tai mistään sellaisesta
Vastaukset 26
Vanhimmat
🤣🤣🤣🤣🤣luulot on korkeat
Ihanaa pirkko, osaatko muuten edes kommentoida näitä miehen provoja enää muuten? Arvatenkin poistut kiukkuisena paikalta heti kun illuusioitasi vähänkin koetellaan tai testataan ja tulet Hölisemään turhiasi kun on ns turvallisempaa😉
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#176654303
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Minä en osaa ajatella toisia ihmisiä ensisijaisesti seksikumppaneina. Haluan tutustua ensin.
Joillakin ihmisillä on tarve harrastaa seksiä. Minulla on vain halu. Ei tarvetta.
Myönnän, meni se niin. Sitä se rakkaus teettää kun se tulee vielä niin puun takaa kuin vain voi. Kyllähän me molemmat nähtiin että kiinnostus oli molemminpuolista. Sellaisia kokemuksia pitäisi vain tulla enemmän kohdalleni jotta oppisin toimimaan oikein. Se on kuitenkin utopiaa koska niitä kohtaa niin harvoin. Baareissa pitäisi alkaa käymään säännöllisesti niin voisi välillä irrotakin.
Semmonen peli tällä kertaa
Peilaatko sä oikeasti jotain sinun ihmissuhteita tai käsitystäsi suhteessa johonkin ihmiseen tämän palstan provojen kautta? Olet luultavasti täysin omissa maailmoissasi elävä mustasukkainen mies, joka ei ole aloituksia kirjoittavaa miestä juuri kummempi psyykkisen PELIkunnon suhteen
Vain viinaa juomalla voi saada naista -viinanainen
😀👍
Okeijj…onpa monipuolista🤭
Naureskeleletko usein omille pikkukallevitseillesi? Eeppinen epäonnistuminen😉
Tästä sinun provosta nyt koitetaan elämänkoulun puolelta innostua mies kovasti
Vastuunpakoilua.
Rakkauden asiat, kaikenlaiset rakkaudelliset asiat, on kahdenvälisiä ja ne vaativat molemmilta jotain edistyäkseen.
Totuus on se, että minä kyllä liehittelin, vaikka en ehkä riittävän törkeällä tavalla, mutta sinä et tullut vastaan.
Jos haluaa jotain kunnollista, pitää itsekin tehdä jotain.
Vaikutat kirjoituksesi perusteella luotaantyöntävältä.
Ja silti ihmettelet miksi toinen ei lähesty?
"että minä kyllä liehittelin"
Hmmm... miksi ei lähestynyt?
En ymmärrä, miten liität tuon vastuunpakoiluun?
Keksin muitakin syitä tähän kuin vain tämän minkä kirjoitin.
Vain pimeessä!
Jaa sitäkö vain vailla olitkin kun kyselit oonko jossain yötä?☹
Aloitus menee j miehelle
S miehelle oli.
Eikä ollut K - miehelle oli😅
A-naiselta alunperin 🤭
Niihän se syö. On kauan syönyt ja syö viimeiseen henkäykseen asti.
Oletpas varma asiasta;) Totuus on kuitenkin tarua ihmeellisempää, en halunnut silloin enkä halua myöhemminkään. Ei kannataisi olla noin varma asiasta, koska et todellakaan tiedä!
Olit kyl aika..ja vaikka mulla on äärimmäisen selektiivinen fixaatipiste tol autoerotiikan saralla. Tunnustus.
E sua kukaan halunnut. Uskottelet itsellesi. Jos olisi,olisit jo hänen. Mene eteenpäin ja unohda.