totuus susta mies

Sun ongelma oli se, että sä halusit mua, mutta sulla ei ollut pokkaa sanoa sitä. Olit tarpeeksi tuhma halutaksesi, muttet sanoaksesi sitä mulle. Totuus on, että sä olisit saanut mut, jos olisit sanonut sen. Ja sä tiedät sen ja se syö sua.
261747
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 26

Vanhimmat

🤣🤣🤣🤣🤣luulot on korkeat

Äänestä
  • Ihanaa pirkko, osaatko muuten edes kommentoida näitä miehen provoja enää muuten? Arvatenkin poistut kiukkuisena paikalta heti kun illuusioitasi vähänkin koetellaan tai testataan ja tulet Hölisemään turhiasi kun on ns turvallisempaa😉

Äänestä

• 🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

🍑 ­N­y­m­f­­­o­m­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#176654303

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Äänestä

Minä en osaa ajatella toisia ihmisiä ensisijaisesti seksikumppaneina. Haluan tutustua ensin.

Äänestä
  • Joillakin ihmisillä on tarve harrastaa seksiä. Minulla on vain halu. Ei tarvetta.

Äänestä

Myönnän, meni se niin. Sitä se rakkaus teettää kun se tulee vielä niin puun takaa kuin vain voi. Kyllähän me molemmat nähtiin että kiinnostus oli molemminpuolista. Sellaisia kokemuksia pitäisi vain tulla enemmän kohdalleni jotta oppisin toimimaan oikein. Se on kuitenkin utopiaa koska niitä kohtaa niin harvoin. Baareissa pitäisi alkaa käymään säännöllisesti niin voisi välillä irrotakin.

Äänestä

Semmonen peli tällä kertaa

Äänestä
  • Peilaatko sä oikeasti jotain sinun ihmissuhteita tai käsitystäsi suhteessa johonkin ihmiseen tämän palstan provojen kautta? Olet luultavasti täysin omissa maailmoissasi elävä mustasukkainen mies, joka ei ole aloituksia kirjoittavaa miestä juuri kummempi psyykkisen PELIkunnon suhteen

Äänestä

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Peilaatko sä oikeasti jotain sinun ihmissuhteita tai käsitystäsi suhteessa johonkin ihmiseen tämän palstan provojen kautta? Olet luultavasti täysin omissa maailmoissasi elävä mustasukkainen mies, joka ei ole aloituksia kirjoittavaa miestä juuri kummempi psyykkisen PELIkunnon suhteen

Vain viinaa juomalla voi saada naista -viinanainen

Äänestä

• Anonyymi00011 kirjoitti:

😀👍

Äänestä

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Okeijj…onpa monipuolista🤭

Äänestä

• Anonyymi00013 kirjoitti:

😀👍

Naureskeleletko usein omille pikkukallevitseillesi? Eeppinen epäonnistuminen😉

Äänestä

Tästä sinun provosta nyt koitetaan elämänkoulun puolelta innostua mies kovasti

Äänestä

Vastuunpakoilua.

Rakkauden asiat, kaikenlaiset rakkaudelliset asiat, on kahdenvälisiä ja ne vaativat molemmilta jotain edistyäkseen.

Totuus on se, että minä kyllä liehittelin, vaikka en ehkä riittävän törkeällä tavalla, mutta sinä et tullut vastaan.

Jos haluaa jotain kunnollista, pitää itsekin tehdä jotain.

Äänestä
  • Vaikutat kirjoituksesi perusteella luotaantyöntävältä.
    Ja silti ihmettelet miksi toinen ei lähesty?

Äänestä

• "että minä kyllä liehittelin"
    Hmmm... miksi ei lähestynyt?

En ymmärrä, miten liität tuon vastuunpakoiluun?

Keksin muitakin syitä tähän kuin vain tämän minkä kirjoitin.

Äänestä

• Anonyymi00022 kirjoitti:

"että minä kyllä liehittelin"
    Hmmm... miksi ei lähestynyt?

En ymmärrä, miten liität tuon vastuunpakoiluun?

Keksin muitakin syitä tähän kuin vain tämän minkä kirjoitin.

Vain pimeessä!

Äänestä

Jaa sitäkö vain vailla olitkin kun kyselit oonko jossain yötä?☹

Äänestä

Aloitus menee j miehelle

Äänestä
  • S miehelle oli.

Äänestä

• Anonyymi00018 kirjoitti:

S miehelle oli.

Eikä ollut K - miehelle oli😅

Äänestä

• Anonyymi00019 kirjoitti:

Eikä ollut K - miehelle oli😅

A-naiselta alunperin 🤭

Äänestä

Niihän se syö. On kauan syönyt ja syö viimeiseen henkäykseen asti.

Äänestä

Oletpas varma asiasta;) Totuus on kuitenkin tarua ihmeellisempää, en halunnut silloin enkä halua myöhemminkään. Ei kannataisi olla noin varma asiasta, koska et todellakaan tiedä!

Äänestä

Olit kyl aika..ja vaikka mulla on äärimmäisen selektiivinen fixaatipiste tol autoerotiikan saralla. Tunnustus.

Äänestä

E sua kukaan halunnut. Uskottelet itsellesi. Jos olisi,olisit jo hänen. Mene eteenpäin ja unohda.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Sun ongelma oli se, että sä halusit mua, mutta sulla ei ollut pokkaa sanoa sitä. Olit tarpeeksi tuhma halutaksesi, muttet sanoaksesi sitä mulle. Totuus on, että sä olisit saanut mut, jos olisit sanonut sen. Ja sä tiedät sen ja se syö sua.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu