Jos joulumuori toteuttaisi yhden toiveesi

Anonyymi-ap

Yksi nainen rakastuisi suhun tulisesti, syvästi ja ikuisesti. Mihinkään muuhun et voisi vaikuttaa, et siihen mitä rakastumisesta seuraisi. Tietäisitkö kenet valitsisit?

31

780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En valitettavasti tietäisi, joten hukkaan menisi.

    • Kyllä valinta olis selvä.

    • Anonyymi

      Kyllä vain. Vain hänet haluan.

    • Anonyymi

      Eipä ole ehdokasta.

    • Tietäsin, mutten toivo hälle sellasta riesaa mitä minä oon. Mitä mun matkassa tulisi. Jollakin toisella on enempi antaa ja parempaa. Niinpä jättäsin toivomatta.

      • Anonyymi

        Mitä riesaa tarkoitat sitten?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä riesaa tarkoitat sitten?

        No vaikkapa nyt terveysongelmia. Niissä on välillä ymmärtämistä sitkeimmälläkin sissillä. Enkä usko, että olen ihmistyyppiä jonka kanssa hän edes viihtyisi. Ehkä hetken juttuaa, mutta noin syvästi mitä aloituksessa toivotaan, niin intuitioni sanoo etten ole tarpeeksi oikeen millään saralla.

        Niinpä en langettaisi tuollasta vitsausta hänen ylleen vain siksi, että minä pidän hänestä. Jep.


      • G-LoveR kirjoitti:

        No vaikkapa nyt terveysongelmia. Niissä on välillä ymmärtämistä sitkeimmälläkin sissillä. Enkä usko, että olen ihmistyyppiä jonka kanssa hän edes viihtyisi. Ehkä hetken juttuaa, mutta noin syvästi mitä aloituksessa toivotaan, niin intuitioni sanoo etten ole tarpeeksi oikeen millään saralla.

        Niinpä en langettaisi tuollasta vitsausta hänen ylleen vain siksi, että minä pidän hänestä. Jep.

        Mä jäin nyt myös mietiskelemään tätä toivomusta. Tuota "ikuisesti" ja sitä, jotta asian kanssa olis sitten elettävä tapahtu sen jälkeen mitä tapahtu.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä jäin nyt myös mietiskelemään tätä toivomusta. Tuota "ikuisesti" ja sitä, jotta asian kanssa olis sitten elettävä tapahtu sen jälkeen mitä tapahtu.

        Niinpä, entäs jos se arki oliskin aivan hirveää jommalla kummalla tai molemmilla luultavasti, jos toisellakin.

        Niin ihanaa, kun rakkaudelliset tunteet onkin, niin yhteensopivuus on muutakin.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Niinpä, entäs jos se arki oliskin aivan hirveää jommalla kummalla tai molemmilla luultavasti, jos toisellakin.

        Niin ihanaa, kun rakkaudelliset tunteet onkin, niin yhteensopivuus on muutakin.

        Joo. Mie skippaan kans tämän.


    • Anonyymi

      Tiedän. Mutta en varmaan uskoisi häntä ja pilaisin homman ennenkuin mitään ehtii tapahtua.

      • Anonyymi

        Mulla taas ei ole varaa pilata yhtikäs mitään, ikää jo yli 40.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla taas ei ole varaa pilata yhtikäs mitään, ikää jo yli 40.....

        se on niin suhteellista toi ikä. Sitä aina päivittelee että näinkin paljon ikää jo kertynyt, mitään ei ole tehtävissä. Mun mielestä koskaan ei ole liian myöhästä tehdä asioille jotain tai aloittaa jotain asiaa mistä pitää tai kokea uusia asioita.

        Ei ole varaa pilata yhtikäs mitään... Eihän sitä ikinä voi etukäteen tietää pilaako mitään vai ei. Oman elämän ainakin jos elää niinkuin muut odottavat eikä niinkuin itse haluaisi. Tottakai vanhemmalla iällä toivoisi että löytäisi loppuelämän kestävän suhteen ja kumppanuuden, mutta mistä sen voi tietää ellei ota riskejä?

        P.S. se 40 vuotias ei edes ole vanha.


    • Anonyymi

      Se olisi kyllä niin hyvä tilaisuus, että pitäisi varmaan ottaa lomaa sopivan henkilön etsimistä varten:) Nyt ei ole ketään mulle sopivaa näköpiirissä.

    • Anonyymi

      Ei ole ja mennyt on mennyttä. Katse on eteenpäin ja sitoudun ainoastaan jos suhde on tasavertainen ja energiaa tuova, kaunis asia. Tilaa olisi kyllä rakkaudelle, mutta ei ketään näköpiirissä jonka haluaisin.

      • Anonyymi

        Tasavertainen suhde tännekin kiitos!


    • Anonyymi

      Kunpa olisikin joku tiedossa, mutta kun ei ole. Treffeiltäkin saa vain kavereita. Siskokin taas kyseli koska saa kutsun mun kihlajaisiin..... Pitääkö tässä muuttaa Helsinkiin!

      • Anonyymi

        Ei kannata, vaikuttaa siltä että pikemminkin pitäisi muuttaa Helsingistä pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata, vaikuttaa siltä että pikemminkin pitäisi muuttaa Helsingistä pois.

        Tampere voisi olla hyvä sijainti.


    • Anonyymi

      Miksette laita seuranhakuviestiä jonnekin, eiköhän niistä jostain tärppää, kun malttaa odottaa.

      • Anonyymi

        Lesbodeittailu on uuvuttavaa ja turhauttavaa puuhaa. Siitä tarvitsee välillä lomaa.


      • Anonyymi

        On jo kokeiltu pariinkin otteeseen.


    • Anonyymi

      Ei se ihan "läpihuuto" juttu ois 🤨.

      On eräs johon olen tuntenut mieletöntä, fyysistä vetovoimaa heti ekasta näkemisestä lähtien ja toinen johon kehittyi pikkuhiljaa vähintään yhtä vahva emotionaalinen side 🙄.

      Luultavasti valitsisin kuitenkin hänet johon ihastuin tunneperäisesti ❣️

      • Anonyymi

        Ota se johon tunteita. Fyysinen vetovoima on mitätön sivuseikka verrattuna tunnesiteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota se johon tunteita. Fyysinen vetovoima on mitätön sivuseikka verrattuna tunnesiteeseen.

        Samaa mieltä tästä. Vahvasti.


    • Anonyymi

      Ei toteuta, oon lakannu kirjottamasta toiveita korvatunturille jo melkosen monta vuotta sit. Enkä halua pikkusten tonttujen käpälöivän häntä, kerta pakettiin pistäsivät. Hui.

    • Anonyymi

      Aivan Taatusti tietäisin 💕

    • Anonyymi

      En todellakaan ottaisi ketään, mikäli ei itselläni olisi tietyt tunteet tätä minuun tulisesti rakastunutta kohtaan, enhän mä vois välttämättä ees tietää, kuka kahjo se ihminen olisi. Eikä sitä kai yleensäkään voi tietää, mitä siitä rakastumisesta seuraisi eli toisaalta olisi aina kuitenkin otettava se riski. Ja tuo arveluttaa, etten itse voisi vaikuttaa siihen, mitä siitä seuraisi, niin hmm .. mutta mikäli tietäisin tämän naisen ja hän olisi mielestäni todella kiinnostava pakkaus, ni kyllähän sitä siihen kyytiin hyppäisi ja jos tässä pitää valita, kuka se olisi, niin joo kyllä, tietäisin montakin ja hyppäisin tuohon tuntemattomaan seikkailuun.

    • Anonyymi

      Ei ole ketään, katsellaan.

    • Anonyymi

      Tietäisin. Työkaverin rakkaus tekisi entistäkin iloisemmaksi. 🥰

      • Anonyymi

        Niin tekisi ❤️


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8443
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe