Ajattelin kysyä täältä kun en nyt pysy kärryillä.Sain liitolta viimeiset rahat,400 päivää täyttyi.Sain nettona 468e,josta ulosotto vei 80e,taitaa tulla köyhä joulukuu,menikö ulosoton laskutoimitus oikein,entä suojaosuus?
Onko ulosotto oikein?
6
251
Vastaukset
- Anonyymi
468 euroa on alle suojaosuuden. Onko jotain muita tuloja ollut kuukauden aikana? Koska pelkästä tuosta summasta ei pitäisi ulosottoon mitään mennä.
- Anonyymi
Vouti vie tuhkatkin uurnasta.Provisiopalkkaiset voudit rikkoo tahallaan suojaosaa koska valittaminenkin maksullista.Tee rikosilmoitus asiasta. Niiden on pakko ytutkia asia.Viimekädessä kihlakunnan päävouti vastuussa alaisten valvonnan laiminlyönnistämikäli aihetta ilmenee,
Vaadin aikoinaan erittelyä tilityksistä vaan eipä täti pystynytsitä yksiselitteisesti antamaan.
Kävi ilmi että oli kahdeksan 8 vuoden ajan täysin mielivaltaisesti kupannut huomioimatta mitenkään elatusmaksuja jotka olin hoitanut viimeisen päälle hyvin.Koska erittely puutteellinen tilitysten oikeellisuutta eivät pystyneet todistamaan. Eli voutitäti rikkoi lakia 8 vuotta salasi asian pomoltaan ja luikki eläkkeelle.Kosto elää ja voi hyvin. - Anonyymi
Kyllä minulle tulee joka kuukausi erittely mihin ovat ulosotetut rahat menneet.
Tai jos haluaa mennä nettiin, niin sieltäkin voi tarkistaa.
Edelleen olen sitä mieltä, etttuolla henkilöllä on ollut kuukaudessa mu7takin uo-kelpoisia tuloja kuin tuo reilu 400 euroa.
On laskettu kaikki tulopohjaksi ja sitten otettu tuosta kyseisestä summasta.
Jos se on ollut se, joka on ylittänyt suojaosuuden, muut eivät olleet riittäneet ulosottooon.
Eikö nyt olisi järkevää tuota epäselvää juttua kysyä ensin uo-henkilöltä? Ennenkuin mitään oikeuteen haastamista alkaa pienillä rahoillaan souvata?
Vaikka olemme ulosotossa niin emme ole silti tyhmiä ettemme osaa ottaa asioista selvää, eikö niin? - Anonyymi
Myös työttömyyskorvauksen peruspäiväraha ansiosidonnaisesta puhumattakaan tulisi laskea mukaan tulopohjaan. Valitettvasti kaikki uo-miehet eivät tiedä sitä, ja Tuula Linnon Ulosttokaaren pääpirteet -kirjassakin on tässä kohdin lapsus.
- Anonyymi
Ulosotto lasketaan lain mukaan aina tulopohjasta.
- Anonyymi
Mikään ei ole oikein kun puhutaan ulosotosta tai perintäfirmoista
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984