Jos te ette osaa kasvattaa lapsianne niin etteivät kilju täyttä kurkkua juokse ympäriinsä ja möykkää älkää tuoko heitä esim joulukonserteihin jossa ihmiset haluaa rauhaa ja joulun tunnelmaa kiitos.
Minulla on konsertteja ja muita tapahtumia koskeva pyyntö
5
162
Vastaukset
- Anonyymi
Kiljuva lapsi on aina osoitus siitä että vanhempi ei osaa työtänsä. Kaupassa kiljuva lapsi on jo saanut asioita periksi kiljumalla joten käyttää sitä taas ostoksilla hyväkseen. Se on hänen mielestään hyväksi havaittu keino saada asioita. Jos sitä ei muuteta hän vie sen aikuisuuteen asti mukanaan. Hän ei tule koskaan tajuamaan että asiat pitää ansaita jollain tavalla.
- Anonyymi
Meidän lapset saavat juosta ja kiljua niin paljon kuin jaksavat missä tahansa. Pihoilla, kouluissa, ravintoloissa (Kontulan pubeissa), konserteissa, busseissa, jne. Mitä kovemmin kiljuvat, sen hauskempaa on kaikilla, koska lasten aivotonta kirkunaa rakastetaan aina ja joka paikassa? Joke, got it?
Tätä mä oon aina halunnu. Vai olenko sittenkään?
Syy ei ole lapsen, vaan vanhempiensa. Ei ole huonosti käyttäytyviä lapsia, on vain tyhmiä ja vanhemmiksi soveltumattomia "aikuisia".
Jatkumona, moniko näistä häirikköpennuista on ns. maleskelulupalapsia ja koulupudokkaita, jossa päiväntasaajan poika on toteuttanut romantiikannälkäänsä pullean näppyläisen savolaistaustaisen pubiruusun kanssa parin promillen kumarassa, nalli palaa, siemen itää. Josta maleskelulupahakemus BingoBangolle vetämään perhesyiden perusteella, täysi ylöspito suomipojalta, koko heimo tänne vuoden päästä loisimaan.
Tarveharkintainen maahanmuutto? Suomi pelastuu lukutaidottomien savannien ja aavikoiden alkuasukkaiden ansiosta? Vai ei?
Huh huh- Anonyymi
Lapsilla oikeus osallistua ihan mihin vaan,jos ei erikseen ole kielletty lapsien osallistuminen.Moni vetoo lapset huonoja kirkossa. Mutta raamatussakin kohta tuokaa lapset minun tyköni jne.Ylensä lasista valittajat ovat henkilöitä joilla ollut omien lasien kanssa ongelmia ,kerostalojen pihat,koulut. Kun omat lapset aikuisia.Kostetaan kaikki uusille sukupolville.Ne aikuiset kun itse eivät pitänet lapsistaan huolta ja paljon riidelleet sen takia muiden asukkaiden kanssa .Jos ei kestä lapsia.Paras ei menen sinne tilaisuudet missä lapsetkin saa osallistua tilaisuus15.12.22. Itä Helsingistä,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsilla oikeus osallistua ihan mihin vaan,jos ei erikseen ole kielletty lapsien osallistuminen.Moni vetoo lapset huonoja kirkossa. Mutta raamatussakin kohta tuokaa lapset minun tyköni jne.Ylensä lasista valittajat ovat henkilöitä joilla ollut omien lasien kanssa ongelmia ,kerostalojen pihat,koulut. Kun omat lapset aikuisia.Kostetaan kaikki uusille sukupolville.Ne aikuiset kun itse eivät pitänet lapsistaan huolta ja paljon riidelleet sen takia muiden asukkaiden kanssa .Jos ei kestä lapsia.Paras ei menen sinne tilaisuudet missä lapsetkin saa osallistua tilaisuus15.12.22. Itä Helsingistä,
Lapset tervetuloa kirkkoon istumaan papin polvelle, karkotetaan paha yhdessä... Käydään rosista sitten myöhemmin.
Kom kom hit.
T: Pastori Silli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346