toiseen talouden seuraaminen ja siihen tuijottelu aiheuttaa sitä, että kukaan rupea enää tuntemaan toistensa, että ei tahdota väärinkäytön jälkeen olla henkilön kanssa tekemisessä
toisen elämää ei voi elää ja siksi siihen ei ole katsomistakaan
viranomaiset työntyvät yksityisen alueelle ja aiheuttavat vahinkoa
lopussa kukaan ei kanna toisistaan mitään huolen
holhoava yhteiskunta
12
692
Vastaukset
- Anonyymi
Sanos muuta. Yksityisyyttä ei enää ole. Operaattoreihinkaan ei voi usein luottaa.
- Anonyymi
pallo on pyöreä, joten huippua ei pitäisi olla olemassa
johtajaa tuijottaa 8 miljardia asukasta
ellei johto suostuu neuvotteluun - Anonyymi
En minä kyllä luota kuten en syyttäjiin enkä ulkopuolisiin riippumattomiin tutkijoihin puolen suomen kokoisella syyttälaitosalueella enkä vissiin pääesikuntaankaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pallo on pyöreä, joten huippua ei pitäisi olla olemassa
johtajaa tuijottaa 8 miljardia asukasta
ellei johto suostuu neuvotteluunKukaan pysty noin montaa ihmistä johtajamaan ellei tottelemattomuuden rangaistuksena olisi kuolema niin kuin venäjällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä kyllä luota kuten en syyttäjiin enkä ulkopuolisiin riippumattomiin tutkijoihin puolen suomen kokoisella syyttälaitosalueella enkä vissiin pääesikuntaankaan
Mahdatko sä tietää mistään mitään syyttäjien kanssa harvemmin tarvii olla tekemisissä jos osaa pysyä kaidalla polulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan pysty noin montaa ihmistä johtajamaan ellei tottelemattomuuden rangaistuksena olisi kuolema niin kuin venäjällä
Onko sinulla 29 suomalainen kansantauti "Venäjäviha"?
Jumittaako? - Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17665776i
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Nazius on koteihin tunkeutumista väkivalloin.
- Anonyymi
Nazismi on enemmälti kai vähä sitä samaa kuin mitä Putin ny tekee piilottelee mahdollisesti punkkerissaan kun pelkää liiaksi henkensä puolesta olisiko mahdollisesti pitänyt osata ajatella tekojensa seurauksia
- Anonyymi
Mukavaa muuten, että perusteita tällaisille jutskille haetaan vuositolkulla jälkikäteen, että mitähän uutta meinaa ilmetä mitä ei olisi ilmennyt viimeisen kuuden vuoden aikana? Pelkkää runoilua ja tamperointia koko farssi😉
- Anonyymi
Ainahan noita joku peukaloi kun luulee jotenkin hyötyvänsä mu on se hyvä että että osaa pukea sanansa edes kauniisiin vaatteisiin ei ihan niin yksinkertaisen helposti jää kiinni ennen kui tarpeeksi moni osaa nähdä valheiden läpi ja silloin suo on jo niin syvä ettei sieltä ole muuta ylös pääsyä kuin...
- Anonyymi
Ny oli niin oudosti muotoiltu kirjoitus et itse sain sen vaikutelman että tekstin takana on ihminen joka on erittäin utelias muiden taloustiedoista mutta suuttuu jos muut taas saa tietää että hän itse on pennitön muiden hyväksikäyttäjä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup323036Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1232705Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua392334Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652137Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4241687- 601143
- 551073
- 2591049
- 151966
- 45958