Haaveilen susta mies täällä lapsiperhearjen keskellä

Anonyymi-ap

Tontut kurkkivat ikkunoista ja lahjoihin menee hirmu paljon joten sopiiko se? Jooko?

136

1293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sääliksi käy ukkoasi. Teet sen elämästä vitsin. Mutta itsepä on noin tyhmän naisen valinnut.

      • Anonyymi

        Enemmän sun eukko säälittää kiusaaja miehenä. No omapa on valinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmän sun eukko säälittää kiusaaja miehenä. No omapa on valinta.

        Suomeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomeksi?

        Älä puutu muiden elämään! Lopeta ihmisten kiusaaminen ja arvostelu. Kun et mitään niiden elämästä tiedä.


      • Anonyymi

        Sua käy sääliksi, mene hoitoon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sua käy sääliksi, mene hoitoon!

        Mene itse. Ei mulla ole mitään syytä. Jos koet tuon itseäsi koskevana nìin voivoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sua käy sääliksi, mene hoitoon!

        Kuinka te tiedätte täällä minkäänlaisia suhteita muilla on jo niiden henkilöitä säälitellä?


      • Anonyymi

        Itsekkö mies olisit ollut parempi vaimo? Hahahaa, ei siul taida paljo olla järkee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekkö mies olisit ollut parempi vaimo? Hahahaa, ei siul taida paljo olla järkee!

        Miten mies voi olla vaimo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene itse. Ei mulla ole mitään syytä. Jos koet tuon itseäsi koskevana nìin voivoi.

        En ikävä kyllä puhunut itsestäni, vaan tästä kateelliselta kiusaaja transu miehestä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ikävä kyllä puhunut itsestäni, vaan tästä kateelliselta kiusaaja transu miehestä!

        Ihan terveeltä vaikutat kyllä. Parasta näissä että heität mitä tahansa kommenttia tänne. Niin joku tarttuu aina.


      • Anonyymi

        Kun sitä itse yrität ja et ole onnistunut sitä saamaan, vaikka kuinka olet yrittänyt leikkiä naista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun sitä itse yrität ja et ole onnistunut sitä saamaan, vaikka kuinka olet yrittänyt leikkiä naista!

        En niin. Kyllähän nyt harmittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomeksi?

        Eipä kirjoittaja tainnu ymmärtää itsekään mu toki voi olla et hänellä kävi näppäin virhe eikä niin ettäkö aivot ei toiminnu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä puutu muiden elämään! Lopeta ihmisten kiusaaminen ja arvostelu. Kun et mitään niiden elämästä tiedä.

        Mitenkä hän ny kenenkään elämään puuttui monenko elämään olet itse puuttunu ja vielä mahdollisesti täällä uhkaillu kun et kasvotusten uskalla uhkailla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomeksi?

        Ei se ymmärrä, ku on virosta kotoisin, oikolukee nää kirjoittamansa tekstit tää ns. Mies!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sua käy sääliksi, mene hoitoon!

        Oleks kuullut et sääli on sairaus siksi en ole kokenut tarvetta ketään sääliä aina hetkellisesti saattanut sääliä ja seurannut että osaako toinen muuttaa tapojaan jos ei osaa ninturha sitä on silloi sääliä mä osaan kyl vettä myllyyn lisätä olen joskus ollu muurarin apparinakin kahdelle osaavalle muurarille saman aikaisesti pikkasen piti kiirettä ja toinen muurari oli vielä erityisen vaativa massan laadusta ja talvikelissä ettei vain ois ollu turhan helppoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene itse. Ei mulla ole mitään syytä. Jos koet tuon itseäsi koskevana nìin voivoi.

        Mikä tuossa hänen kommentissa antoi vaikutuksen että hän koki sen itseään koskevana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkä hän ny kenenkään elämään puuttui monenko elämään olet itse puuttunu ja vielä mahdollisesti täällä uhkaillu kun et kasvotusten uskalla uhkailla

        Mä oon niin pelottava kuin tonttu tosiaankin.


      • Anonyymi

        Kumpihan meistä tyhmempi, käytöksestä päätellen sä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten mies voi olla vaimo?

        Tietänekkö tää toinen, et se o mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkä hän ny kenenkään elämään puuttui monenko elämään olet itse puuttunu ja vielä mahdollisesti täällä uhkaillu kun et kasvotusten uskalla uhkailla

        Tutkittu on, et se on tää transumies, joka uhkailee.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpihan meistä tyhmempi, käytöksestä päätellen sä!

        Yleensäkin ne jotka nyt säälittelee ja kuvittelee muiden suhteista jotain tietävän. Kukaan ei tiedä mitä suljettujen ovien takana tapahtuu kenenkin suhteessa muut kuin ne jotka siinä ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietänekkö tää toinen, et se o mies?

        Nytkö se on O mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkittu on, et se on tää transumies, joka uhkailee.....

        Kuka helvetin transu ja kuka on tutkinu missä ja milloin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene itse. Ei mulla ole mitään syytä. Jos koet tuon itseäsi koskevana nìin voivoi.

        Rauhoittukaa, lopettakaa se naurettava kinanne ja käyttäytykää ihmisiksi, kun kohta on joulukin ja uusivuosi, jookosta?🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten mies voi olla vaimo?

        Jos kaksi miestä olisi naimisissa keskenään, niin eikö toinen voisi olla alistuvampi osapuoli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpihan meistä tyhmempi, käytöksestä päätellen sä!

        Molemmat ilmeisesti yhtä tyhmiä, kun kinastelette noin tyhmistä asioista. It takes two to tango after all.. Viisaampi on se kumpi lopettaa ensin😉


    • Anonyymi

      Onneks ei oo lapsia, kun se selvästi ei tuo täyttymystä. Silti haaveillaan paremmasta elämästä

      • Anonyymi

        Monasti ku lapset on sitä vastoin että niin saadaan toinen sidottua ainakin kotiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monasti ku lapset on sitä vastoin että niin saadaan toinen sidottua ainakin kotiin

        Vaikka surkeaa, jos vanhemmat eivät rakasta toisiaan, vaan ovat saman katon alla vain lasten takia.

        Siitä tulee mieleen se, kun lapset ovat joidenkin ihmisten harrastus, että vievät kaikkiin harrastuksiin sun muihin toisen aikuisen kanssa, mutta kumpikaan ei rakasta toisiaan, vaan lapsi on ainoa asia mikä yhdistää ne aikuiset toisiinsa.


    • Anonyymi

      Jookosta kookosta.

    • Anonyymi

      Sinäkö se olet vaimo? Olenkin aistinut tyytymättömyytesi jo pidemmän aikaa.

      • Anonyymi

        Eipä kirjoitella toisena esiintyen!


      • Anonyymi

        Älä esiinny toisena!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä kirjoitella toisena esiintyen!

        Ihan itsenäni esiinnyn ja kyselen etääntyneen vaimoni perään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan itsenäni esiinnyn ja kyselen etääntyneen vaimoni perään.

        Äläpä puhu toisen suulla, häpeä sinä!


    • Anonyymi

      Sekoosekoo. Nyt puhutte asiat selväksi. Joko jatkatte sovussa, ILMAN PALSTAA, tai erootte.

      • Anonyymi

        Eiköhän jokainen pariskunta päätä itse noi asiat, vai mitä?


      • Anonyymi

        Tehän täällä toisina esiinnytte, hävetkää tai kerrotaan teistä totuus ja kyllä sen useimmat tietävätkin! Ei tervepäiset ala kertoo toisten asioita valheellisesti keksimällä. Paljon mätää täytyy olla omien korvien välissä! Siksi kehoitan hakeen apua, kato, kun toisen elämää ei noin vain saa, vaikka kuin haluis itte! Tää on fakta tieto!


      • Anonyymi

        Kommentin tekijä tässä moi, menkää pariskunnat nauttimaan siitä parisuhteesta! HETI! Tyhmiä ootte jos näin ette tee.


      • Anonyymi

        Vaikka kivahan se on varattuna unelmoida toisista mutta sinkkuna se unelmointi on raskasta.


      • Anonyymi

        Siinäpähän erotkaa e ja o!


    • Anonyymi

      Sopii..

    • Anonyymi

      Miksi niitä lapsukaisia pitää lahjoa niin paljon materialla?

      • Anonyymi

        Oman edun vuoksi ko lahjot?


    • Anonyymi

      Piristävä kuulla nuoren huolta. Itselläkin kokemusta mieli herkkä asialle

    • Anonyymi

      Parasta aikaa se oli myönnän sen.

    • Anonyymi

      Kaikkensa kun antaa muistot kantaa...

    • Anonyymi

      Vaikka olisi rekka vastan tullut pysäyttänyt olisin.
      Fakta asia.

      Tarsan

      • Anonyymi

        Onnea yritykselle mistäs ajattelit panssarivaunun rekan eteen poikittain saada


    • Anonyymi

      Kartsan Jane & Tarsan

    • Anonyymi

      Voi sinua miestä pikku raukkaa. Nyyh.

    • Anonyymi

      Kirjoita postikorttiin Tatsan Tartsan osoitetta ei tarvi

      Jouluja

      • Anonyymi

        Kenen asioita tää sekopää transu nyt yrittää hoitaa, sairas on! On kateellinen tietyistä syistä!


    • Anonyymi

      Mulla on mies vähän säästöjä haluatko että hankin sulle ja sun vaimolle vaikka pariterapiaa joululahjaksi?

      • Anonyymi

        Hanki vain teille miespariskunnalla sitä terapiaa, jätä muut pariskunnat rauhaan! Toisten asiat ei sulle kuulu, pitää tehdä rikosilmoitus toisten asioihin puuttumisesta, ilman lupaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki vain teille miespariskunnalla sitä terapiaa, jätä muut pariskunnat rauhaan! Toisten asiat ei sulle kuulu, pitää tehdä rikosilmoitus toisten asioihin puuttumisesta, ilman lupaa!

        Tee ihmeessä vaikka montakin ilmoitusta. Kenenkä asioihin tässä on puututtu? Suomessa aika monta pariskuntaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki vain teille miespariskunnalla sitä terapiaa, jätä muut pariskunnat rauhaan! Toisten asiat ei sulle kuulu, pitää tehdä rikosilmoitus toisten asioihin puuttumisesta, ilman lupaa!

        Etköhän ole puuttunut minun elämääni ihan pyytämättä ja ilman lupaa myös.


      • Anonyymi

        Hanki itsellesi, ku toisten asiat ei sulle kuulu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki itsellesi, ku toisten asiat ei sulle kuulu!

        Miksi ihmeessä? Se olisi huomaavainen lahja. Niitä annetaan häälahjaksi myös. Hyvähän se että ihmisillä pysyy suhde kunnossa.


      • Anonyymi

        Lopeta toi paskanjauhaminen en ja hoidata se pääsi kuntoon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki vain teille miespariskunnalla sitä terapiaa, jätä muut pariskunnat rauhaan! Toisten asiat ei sulle kuulu, pitää tehdä rikosilmoitus toisten asioihin puuttumisesta, ilman lupaa!

        Itseäsi vastaanko meinasit syytettä yrittää viritellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etköhän ole puuttunut minun elämääni ihan pyytämättä ja ilman lupaa myös.

        No kerropa nimesi ja osoitteesi ni tiedetään varmuudella kuka olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta toi paskanjauhaminen en ja hoidata se pääsi kuntoon!

        Ei sitä saa kuntoon. Yritetty kyllä. Vanhemmite helpottaa kyllä kun hormonitoiminta muuttuu. Oottepa te äkäisiä. Kuinka ois vihanhallintakurssi tai joitain rauhoittavaa joogaa vaikkapa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerropa nimesi ja osoitteesi ni tiedetään varmuudella kuka olet

        Miksi ihmeessä niin tekisin? Enkait mä nyt niin typerä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerropa nimesi ja osoitteesi ni tiedetään varmuudella kuka olet

        Se ei ole mitenkään rikollista kysyä haluaako joku joululahjaksi pariterapiaa 😅 varsinkin kun tunniste on vaan mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki itsellesi, ku toisten asiat ei sulle kuulu!

        Eihän ne mulle kuuluisi. Ihan ammattiterapeutille aatelin. Se on monelle miehelle vaikeaa puhua ongelmista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseäsi vastaanko meinasit syytettä yrittää viritellä

        Tiedät kyllä ketä, tätä transu miestä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei ole mitenkään rikollista kysyä haluaako joku joululahjaksi pariterapiaa 😅 varsinkin kun tunniste on vaan mies.

        Ip osoitteen kautta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ip osoitteen kautta!

        Mikähän siinä on perusteena sitten? Laitonta mielestäni ilman mitään syytä seurata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ip osoitteen kautta!

        Nolonmpia nämä tosikko miehet jotka täällä varattuina puolustelee omaa suhdetta. 😂👍 Ei tarvitse kommentoida. Kukaan ei pakotta. Ei siinä ole mitään tunnisteita. En tiedä kenenkään suhteesta mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän ne mulle kuuluisi. Ihan ammattiterapeutille aatelin. Se on monelle miehelle vaikeaa puhua ongelmista.

        Ja viimeisen kerran!! Toisten asiat ei sulle kuulu vai etkö ymmärrä??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän ne mulle kuuluisi. Ihan ammattiterapeutille aatelin. Se on monelle miehelle vaikeaa puhua ongelmista.

        Jos omalle miehelle ajattelit, mut toisten miehiin sull ei ole mitään oikeutta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja viimeisen kerran!! Toisten asiat ei sulle kuulu vai etkö ymmärrä??

        Niin mutta näkyy. Kun tähän niistä kirjoitat .Ootko niin mielenkiintoinen mielestäsi että juuri sun suhdetta tässä mietin? Että jokun random tyypin parisuhde on iltojeni miettinnän kohteena. Voithan sä mua uhkailla joo. Se on laitonta .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä? Se olisi huomaavainen lahja. Niitä annetaan häälahjaksi myös. Hyvähän se että ihmisillä pysyy suhde kunnossa.

        Ku toisten suhteet ei sulle kuulu, yritähän nyt ymmärtää! Tunnetko saaneesi niin paljon kiusattua jotain pariskuntaa, ett sul olis oikeus puuttua heidän suhteeseen, muutenkin ku paskaa levittämällä keksityillä tarinoilla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja viimeisen kerran!! Toisten asiat ei sulle kuulu vai etkö ymmärrä??

        Mistähän ihmeestä sunkin dorkan suhteesta tietäisin. Ei sun perse ja sen heiluminen kiinnosta juurikaan. Onko selvä vai etkö ymmärrä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee ihmeessä vaikka montakin ilmoitusta. Kenenkä asioihin tässä on puututtu? Suomessa aika monta pariskuntaa.

        Teen todellakin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ku toisten suhteet ei sulle kuulu, yritähän nyt ymmärtää! Tunnetko saaneesi niin paljon kiusattua jotain pariskuntaa, ett sul olis oikeus puuttua heidän suhteeseen, muutenkin ku paskaa levittämällä keksityillä tarinoilla!

        No en. Koetko että sinua täällä kiusataan tai teidän suhde muita kiinnostaa 😂 Kyllä on terapia tarpeen jos noin on. En kyllä ole kellekään puhunut muusta kuin omasta suhteestani. Tiedätkö mitä tarkoittaa harjaus? Ja kunnianloukkaus? Suuta soukemalle et voi levitellä perättömiä juttuja ihmisistä joita ei kiinnosta paskan vertaa sun suhde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en. Koetko että sinua täällä kiusataan tai teidän suhde muita kiinnostaa 😂 Kyllä on terapia tarpeen jos noin on. En kyllä ole kellekään puhunut muusta kuin omasta suhteestani. Tiedätkö mitä tarkoittaa harjaus? Ja kunnianloukkaus? Suuta soukemalle et voi levitellä perättömiä juttuja ihmisistä joita ei kiinnosta paskan vertaa sun suhde.

        Siis herjaus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teen todellakin!

        Tee vaan. Teen rikosilmoituksen vainonasta ja herjauksesta sekä kunnianloukkausesta, laittomasta uhkausesta ja perättömästä ilmiannosta sitten. Käräjillä nähdään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teen todellakin!

        Ai niin lisään vielä listaan laiton seuraaminen .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos omalle miehelle ajattelit, mut toisten miehiin sull ei ole mitään oikeutta!

        Sitä pariterapiaa saa ihan ilmaiseksi vaikka seurakunnan kautta. Jos haluat omalle miehelle kertoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseäsi vastaanko meinasit syytettä yrittää viritellä

        Siuta vastaan, olet rekisterissä oleva pelle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee vaan. Teen rikosilmoituksen vainonasta ja herjauksesta sekä kunnianloukkausesta, laittomasta uhkausesta ja perättömästä ilmiannosta sitten. Käräjillä nähdään.

        Joo nähdäänhän siellä kuitenkin juuri tietyistä syistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo nähdäänhän siellä kuitenkin juuri tietyistä syistä!

        Niin. Pitää kiirehtiä Kyllähän muutaman tonnin korvaukset onkin kiva lisä näin joulun alla tai jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo nähdäänhän siellä kuitenkin juuri tietyistä syistä!

        Pitää vissii kysellä tutuilta jotka vastaavan vuoksi käräjille käyneet että kuinka toimia. Tiluliluu. Kauniita unosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo nähdäänhän siellä kuitenkin juuri tietyistä syistä!

        Kivahan se on siellä sitten nähdä ketä ootte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siuta vastaan, olet rekisterissä oleva pelle!

        En oo pellen hommia tehnyt ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän siinä on perusteena sitten? Laitonta mielestäni ilman mitään syytä seurata.

        On kai se laitonta mu tosiasiahan on että kukaan meistä ei voi varmuudella sanoa etteikö joku jossain seuraisi tai valvoisi meitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee vaan. Teen rikosilmoituksen vainonasta ja herjauksesta sekä kunnianloukkausesta, laittomasta uhkausesta ja perättömästä ilmiannosta sitten. Käräjillä nähdään.

        Onnea yritykselle käydään siinä samalla si kaikki sinun tekemät rikokset eikös vainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea yritykselle käydään siinä samalla si kaikki sinun tekemät rikokset eikös vainen

        Käydään vaan. En ole mitään rikoksia tehnyt. Niin lista lyhyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kai se laitonta mu tosiasiahan on että kukaan meistä ei voi varmuudella sanoa etteikö joku jossain seuraisi tai valvoisi meitä

        Onhan sitä vaikka minkänäköistä hiihtäjää joo. Osa ei pysy ladullakaan. Mun elämä niin yksitoikkoista että eipä sitä nyt tointa seurata kenenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea yritykselle käydään siinä samalla si kaikki sinun tekemät rikokset eikös vainen

        Vaikka sä kui yrität kuinka vääntää niin en ole tehnyt mitään muuta kuin provosoinut viestillä täällä ja näköjään osui hermoon.


    • Anonyymi

      Tämä ei ollut minulta, vaikka haaveilenkin sinusta mies.

      • Anonyymi

        Se mies ei ilmeisesti välitä seurustelu mielessä toisista miehistä! Joten siirry seuraavaan!


      • Anonyymi

        Nyt ei ymmärrä!


    • Anonyymi

      Kyllä se toimisi varmaan hyvin.

    • Anonyymi

      Olet hukassa kuin lumiukko.

      • Anonyymi

        Pihal kui lumiukko ja taitaa pääkin olla vähintäänkin yhtä jäässä hällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pihal kui lumiukko ja taitaa pääkin olla vähintäänkin yhtä jäässä hällä

        Minusta nämä kommentit kertoo kyllä tänä päivänä enemmän teistä kommentoijista kun ollaan niin läpinäkyvän kaikkiruakaisia näiden provojen suhteen mitkä viittaa vain vähänkään johonkin naisoletettuun, oli hänellä huallettavia tai ei😉


    • Anonyymi

      Kaipa sitä jokainen saa haaveilla mistä haluaa kun et vai ukolles möläytä et jostakusta toisesta haaveilet saattas suutahtaa jos on mustasukkasta sorttia

    • Anonyymi

      Voin kuvitella sinut siihen... Siis hänet. Haaveile vain, niin minäkin teen.

      • Anonyymi

        Elät harhaluuloissas!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elät harhaluuloissas!

        Saatan elääkin, mutta joskus joku voittaa myös eurojackpotistakin. Joten enemmänkin haavemaailmassa😉 ihan terve olen, kiitos huolenpidosta...


    • Anonyymi

      Raja se menee haaveilussakin. Jos alkaa postaan sivuille kaipauksiaan nii pettäjä on jo. Jätä perheesi. Et sitä ansaitse.

      • Anonyymi

        Taidat olla aloituksen kirjoittanut mies, kukaan muu ei koosta juttujaan näin läpinäkyvästi palstan varaan, mutta jospa tuo helpottaa kun rienaa tällä tavalla välillisesti näitä perheenäitejä sun muita naisia. Pari yrittää säestää sinua, vaikkei tämän mustamaalaamisen kohteen tilanteeseen stemmaisikaan tämä kerrontamiljöö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla aloituksen kirjoittanut mies, kukaan muu ei koosta juttujaan näin läpinäkyvästi palstan varaan, mutta jospa tuo helpottaa kun rienaa tällä tavalla välillisesti näitä perheenäitejä sun muita naisia. Pari yrittää säestää sinua, vaikkei tämän mustamaalaamisen kohteen tilanteeseen stemmaisikaan tämä kerrontamiljöö

        Osuiko noin ja upposi. Mieti itseksesi. Mieti päivä tai pari .pari sekunttia ei riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osuiko noin ja upposi. Mieti itseksesi. Mieti päivä tai pari .pari sekunttia ei riitä.

        Mieheksi luulijan täsmäisku💩


      • Anonyymi

        Pientä kaksinaismoralismia tuli vaan kun katsoi eilen dokumentin huorista ja kuinka varatut miehet siellä käy kun esim. vaimo synnärillä sun muuta. Sitten joku oletettu nainen kaipaa anonyyminä netissä oletettavasti miestä ilman mitään tunnisteita edes niin se on ihan hirveä lumppu silloin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla aloituksen kirjoittanut mies, kukaan muu ei koosta juttujaan näin läpinäkyvästi palstan varaan, mutta jospa tuo helpottaa kun rienaa tällä tavalla välillisesti näitä perheenäitejä sun muita naisia. Pari yrittää säestää sinua, vaikkei tämän mustamaalaamisen kohteen tilanteeseen stemmaisikaan tämä kerrontamiljöö

        Siis tämä


      • Anonyymi

        Ei varmaan kannata alkaa toisten perheistä trollaamaan, tai pedarijutuilla, teinitytöillä tai pojilla

        Siinä käy niin että tulee nenä kipeeks ennen pitkää, hakkerit ei digaa predaattoreista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osuiko noin ja upposi. Mieti itseksesi. Mieti päivä tai pari .pari sekunttia ei riitä.

        Haluutko tietää mikä osuu ja uppoo sinne päähän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pientä kaksinaismoralismia tuli vaan kun katsoi eilen dokumentin huorista ja kuinka varatut miehet siellä käy kun esim. vaimo synnärillä sun muuta. Sitten joku oletettu nainen kaipaa anonyyminä netissä oletettavasti miestä ilman mitään tunnisteita edes niin se on ihan hirveä lumppu silloin .

        Mikäs dokkari se oli? Ainoa kaksinaismoralismi tässä on se kuinka ätmikäs sukkahousumies tehtailee itselleen näitä aloituksia naisena liukuhihnalta, esittäen naisen aina alisteisessa asemassa. Tämä on mikki hiiri incelien melko klassinen käyttäytymismalli netissä, totuus on sitten jotain aivan muuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs dokkari se oli? Ainoa kaksinaismoralismi tässä on se kuinka ätmikäs sukkahousumies tehtailee itselleen näitä aloituksia naisena liukuhihnalta, esittäen naisen aina alisteisessa asemassa. Tämä on mikki hiiri incelien melko klassinen käyttäytymismalli netissä, totuus on sitten jotain aivan muuta

        Areenassa Puhtaus ja Vaara.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs dokkari se oli? Ainoa kaksinaismoralismi tässä on se kuinka ätmikäs sukkahousumies tehtailee itselleen näitä aloituksia naisena liukuhihnalta, esittäen naisen aina alisteisessa asemassa. Tämä on mikki hiiri incelien melko klassinen käyttäytymismalli netissä, totuus on sitten jotain aivan muuta

        Sinä sen sanoit, ihan mikki hiiri


    • Anonyymi

      Stanan mieheksiluulia mus silmille et hypi💩

      • Anonyymi

        Minkä sille voit, ett olet mies!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä sille voit, ett olet mies!

        Niin . Sun ogelmas oma luulotautisuutesi. Kyllä ne ajatukset jo on se,millä pettämiseen tähtää ja sille tilanteita petaa. Ajatuksista lähtee teot. Se on niin vaikeaa ottaa vastuuta,selitellä ja puolustella 💩


    • Anonyymi

      😭😭😭

    • Anonyymi

      Onko miehelläs myös sivusuhde,vai miksi

    • Anonyymi

      Pedofiilit ruokkii ajatuksiaan ja himojaan kyseisillä sivuilla ja tuijottaa teinileffoja. Pettäjät katsoo petturifilmejä,ruokkien näin mielitekojaan. Kaikki on niin sallittua kun ne himot. Ne himot on mukamas niin oikeutettuja. Itsekkäitä ne on. Sairaita.

    • Anonyymi

      kaikki, lahjat, ovat, mieluisia,

      ja, jos, maailma, ja, suomi, saa, vain vuodesta toiseen, yhä runsaampia, ja,

      runsaampia, lahjoja, kunnes missään ei ole enää järjen järkeä, tai, tolkun tolkkua,


      Silloin, vasta, kaikkein onnellisin olen,

      N

    • Anonyymi

      voin sanoa, jokaiselle on oikein sopivia kumppaneita ja r-tarina jatkuu kunnes kuolema erottaa.

      1. älkää kokeilko viikkoa, paria tai kuukautta kauempaa, jos ei tunnu todella hyvältä.
      kyllä sen huomaa kun oikea tulee kohdalle.

      nim. 10 vuotta hakenut ja kärsinyt nähdä toisten onnea 15v - 25v, mutta kun se löytyi, on 50 vuotta nautittu ja nautinto jatkuu.

    • Anonyymi

      Mene sänkyysi ja nuku

    • Lopeta haahuilu ja haaveilu ja ota yhteyttä niin voimme yhdessä ruveta haaveilemaan aina välillä... ja painoarvo on sanalla välillä... välit yleensä pysyy kunnossa ja mielenkiintoisina kun vain "Välillä" :-)

      • Anonyymi

        Miksi et itse ota. Mielelläni voin hoidella sinua "välillä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et itse ota. Mielelläni voin hoidella sinua "välillä".

        No niin.. aikaa on vierähtänyt mutta luin tuota viestiäsi vasta nyt ja vastaan sinulle.. oletko oikeasti kiinnostunut tapaamaan rehellisen miehen jolla on ihan rehelliset ja varmaan normaalit miehen ajatukset ja aina "Välillä" haaveetkin :-) ja toki hoiteluja otan vastaan milloin vain sovitusti :-)


    • Anonyymi

      Mies ei varmaankaan haaveile sinun lapsiperhe-elämästäsi. T. mies

      • Anonyymi

        Hyvin mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin mahdollista.

        Mistäs sen voisit tietää vaikka haaveilisikin? Minä ainakin. MiesVaan sivusta


    • Anonyymi

      Haaveilla saat, omia et😉

      • Anonyymi

        Harva haluaa toisen miehen lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harva haluaa toisen miehen lapsia.

        Tarkoitin jos pakettiin kuuluu lapset niin harva on siitä innostunut.


    • Vieläkö Haaveilu jatkuu vai joko on löytynyt sen poistaja!? Jos ei niin täällä olis yksi sellainen... siis niin et voisit lopettaa haaveilun, mutta kysymys tietenkin herää tuosta sinun kysymyksestäsi, että "sopiiko se" siis mikä !

    • Anonyymi

      Haaveilen suurperheestä😄

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2083
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      256
      1761
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      272
      1724
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      66
      1710
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      108
      1546
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1443
    7. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      52
      1247
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      291
      1228
    9. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1217
    10. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1203
    Aihe