Vaikea käynnistys 1.9tdi 100hv mikä vika?

Anonyymi-ap

Kesä talvi kylmä kone lämmin kone haalea kone eri vuodenaikoina ja aivan arvoitus onko 2sek ja käynnissä (n9% käynnistyksistä) vai onko 2-8 starttausta piiiitkiä että savu jo nousee pellin välistä startista tai 3 kpl n 10-15 sek starttausta.
Joo on monta vuotta piinannut ongelma ja on ollut korjaamolla ja ei enää vaihdeta suodatinta uuteen ei. Kaikennäköisiä temppuja on tehty ja vika pysyy sitkeästi.
Jos jotain hyvää voi sanoa vag tuotteesta niin starttimoottori on erittäin kestävä,suosittelen starttia muihinkin autoihin,se kestää kuin Toyota !
Mutta missä on vika? akkukin pysyy tuoreena kun eihän mikään akku kestä 2 v pidempään moista järjetöntä pitkää purku kuormitusta. VAG on hguonoin auto maanpäällä. Miten korjata käynnistyvyys? Tutulla on vastaava kone ja voi miten olen kateellinen kun se kone käynnistyy aina heti mutta muita vikoja sitten onkin. Aidosti kateellinen olen toisella puolen tietä olevalle jampalle kun sillä on hiace ja lähtee neen minua töihin ja vuosi akuulunut se hiacen legendaarinen startti ääni ja aina samalla tavalla käyntiin joka hiton kerta mikään ei muutu vaan iana sama saundi ja jamppa lähtee kerta käännöllä. Alkanut jo tuntumaan että saan sääliä siltä. No sillä on vaan vanha romu hiace minulla sentään aito saksalainen epäsikiö TDI joka toimii kuin vag toimii,epävarmasti. Tähän vag 1.9tdi pumpduseen on vaihdettu osia mutta ei ole ollut ns kone auki koskaan laajemmin vain ns jotain venttiilejä ja egr avattu ja ylläri olipa puhdas. Ja monta muuta kohtaa ns totuttuja vag tdi vikoja en edes tiedä haluaisin vain auton joka lähtee käyntiin helpolla olematta nähtävyys parkkiruudussa hinkhink hink hink hink hink 30sek.

2

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Motor lampo anturi sina ei ole laita uusi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1174
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1006
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      13
      691
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      48
      687
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      604
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      575
    Aihe