Vaikea käynnistys 1.9tdi 100hv mikä vika?

Anonyymi-ap

Kesä talvi kylmä kone lämmin kone haalea kone eri vuodenaikoina ja aivan arvoitus onko 2sek ja käynnissä (n9% käynnistyksistä) vai onko 2-8 starttausta piiiitkiä että savu jo nousee pellin välistä startista tai 3 kpl n 10-15 sek starttausta.
Joo on monta vuotta piinannut ongelma ja on ollut korjaamolla ja ei enää vaihdeta suodatinta uuteen ei. Kaikennäköisiä temppuja on tehty ja vika pysyy sitkeästi.
Jos jotain hyvää voi sanoa vag tuotteesta niin starttimoottori on erittäin kestävä,suosittelen starttia muihinkin autoihin,se kestää kuin Toyota !
Mutta missä on vika? akkukin pysyy tuoreena kun eihän mikään akku kestä 2 v pidempään moista järjetöntä pitkää purku kuormitusta. VAG on hguonoin auto maanpäällä. Miten korjata käynnistyvyys? Tutulla on vastaava kone ja voi miten olen kateellinen kun se kone käynnistyy aina heti mutta muita vikoja sitten onkin. Aidosti kateellinen olen toisella puolen tietä olevalle jampalle kun sillä on hiace ja lähtee neen minua töihin ja vuosi akuulunut se hiacen legendaarinen startti ääni ja aina samalla tavalla käyntiin joka hiton kerta mikään ei muutu vaan iana sama saundi ja jamppa lähtee kerta käännöllä. Alkanut jo tuntumaan että saan sääliä siltä. No sillä on vaan vanha romu hiace minulla sentään aito saksalainen epäsikiö TDI joka toimii kuin vag toimii,epävarmasti. Tähän vag 1.9tdi pumpduseen on vaihdettu osia mutta ei ole ollut ns kone auki koskaan laajemmin vain ns jotain venttiilejä ja egr avattu ja ylläri olipa puhdas. Ja monta muuta kohtaa ns totuttuja vag tdi vikoja en edes tiedä haluaisin vain auton joka lähtee käyntiin helpolla olematta nähtävyys parkkiruudussa hinkhink hink hink hink hink 30sek.

2

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Motor lampo anturi sina ei ole laita uusi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      314
      27501
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      48
      2324
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      202
      1681
    4. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      41
      1622
    5. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      156
      1586
    6. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      34
      1351
    7. Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta

Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.
      Maailman menoa
      44
      1083
    8. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1038
    9. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      942
    10. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      97
      920
    Aihe