Kattelin juur valtuuston kokousta ja kiinnitin huomioni siihen, että kokoomuksen kunnan kirjasto- ja kulttuurijohtaja siellä puhui omista asioistaan valtuutettuna kun käsiteltiin hallinnon uudistamista! Meneekö ihan oikein ja onko tällä mitään häpyä!
Miten kirjasto- ja kulttuurijohtaja päättää omista asioistaan?
11
915
Vastaukset
- Anonyymi
Kokkareiden taso on laskenut todella paljon. Ei niistä ole voittajiksi enää. Typeryksiä tupa täynnä. Ai niin on siellä se yksi heppu, mikä oli ministerikin vähän aikaa.. mikähän sen nimi olikaan? Sellainen vaalea ja asiallinen heppu.
No vedän takasin vähän, ei kaikki kokoomuslaiset ole idiootteja. Vain osa.- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17666448R
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Niinhän on opettajat ja terveydenhuollon ihmisetkin päättämässä omista asioistaan.
- Anonyymi
No ei siinä taidettu kuitenkaan päättää hänen töistään vaan siitä että aletaanko valmistella hyvinvointivaliokunnan perustamista vai ei. Minä täällä ihmettelen kun en oo missään nähnyt mitään kommentointia siitä perussuomalaisen valtuutetun törkeän sovinistisesta kommentista. Oksettaa tuollaiset setämiehet.
- Anonyymi
Mielestäni käytännön toiminnot toimivat Huittisissa erinomaisesti ilman johtajiakin. Esimerkkinä mainittakoon lietealan palvelut.
Olen aina saanut lietteenlevityksen ajallaan ja huolellinen työnjälki heitillä ollut, vaikka ilman johtajaa lietteen levittävätkin! - Anonyymi
Säälittävän näköstä kun kokkarit oli lautturilla ehdokas Tormaksen kanssa klökiä särpimässä. Ei sitten paljon muuta vaalikarjaa paikalla ollutkaan.
- Anonyymi
Oliko ministeripaita päällä?
- Anonyymi
Kateus vie kalatkin raijalanjärvestä
- Anonyymi
Huittistenjärvesä on vankka kalakanta! Kirkasvetisesä järvesä viihtyy harvinaisemmatkin kalalajit kuten lietesampi.
- Anonyymi
Tuskin moni kadehtii suurperheen äitiä, jolla on AMK-tutkinto?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin moni kadehtii suurperheen äitiä, jolla on AMK-tutkinto?
Entä sinkkua, jolla on lietepätevyts?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1787494Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.344651Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1232710- 762183
- 901576
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2141510Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731141Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202161067- 481019
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225987