asua voin vain oman biologisen lapsen kanssa.
Näillä mennään
12
52
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan oikein. Luonnossakin villieläinurokset pyrkivät aina aktiivisesti tappamaan vieraat pennut jotta pääsevät pukille, eikä ihminen lajina ole siihen mikään poikkeus.
- Anonyymi
Täytyy olla todella sairas päästään että tuollaista settiä päästää ilmoille edes provomielessä. Nettivinkkiä lähti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy olla todella sairas päästään että tuollaista settiä päästää ilmoille edes provomielessä. Nettivinkkiä lähti
Ryssän huumorintaju minulla, onhan minuun itse asiassa ryssän verta ehtinyt sekoittuakin esi-isieni muodossa :). Ihminen on elukka ja tämän planeetan pahin peto ja sillä sipuli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ryssän huumorintaju minulla, onhan minuun itse asiassa ryssän verta ehtinyt sekoittuakin esi-isieni muodossa :). Ihminen on elukka ja tämän planeetan pahin peto ja sillä sipuli.
Junnuihin kohdistuva väkivaltafantasiointi ei ole huumorintajua. Itseasiassa hyvinkin vakava rikos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedä kuinka tuohon reagoivat mu virkavallan olisi syytä tuollaisia tarkkailla ihan varma ei voi olla mihin tuollaisella aivokapasiteetilla varustettu pystyy mu tuokaan kun ei näy ulospäin muutoin kun varmaan sillai et osin hän tiedostaa kuinka vastenmielinen on ja mielistelee kaikkia mahdollisia joista kuvittelee olevan itselleen hyötyä jollain tapaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmin ei pahin tokikaan koirakin on pahempi peto kui ihminen varsinkin jos koira on kaltoin kohdeltu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Junnuihin kohdistuva väkivaltafantasiointi ei ole huumorintajua. Itseasiassa hyvinkin vakava rikos
En tiedä täyttääkö noilta osin rikoksen tunnus merkistöä kun ei ollu suoranainen uhkaus mu naisten olis syytä tietää kyseisen kaltaisella ideologialla varustetun miehen henkilöllisyys niin osaisivat pysyä lastensa kanssa kaukana tuollaisesta tuollaisista
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#176665091
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ootko varma että on oma? Tutkimuksen mukaan tietty %määrä miehiä elättää toisen miehen lasta omanaan ja tietämättään.
- Anonyymi
Luultavastikin siinä kohti kyseinen mies olisi lapselle jopa parempi huoltaja kuin kyseisen kaltainen äiti tai edes se mies jonka lapsi mahdollisestikin olisi piologisesti mä olen omistani varma mulla kun kovin vahvasti periytyviä luonteen piirteitä joista voin itse olla varma isyystestiin taas en luota kun sen vastaus ei ole koskaan sata prosenttinen tietääkseni niiden puheiden perusteella millä prosentilla isäksi päätyy me suomalaiset kun jotain kautta ollaan lähestulkoon kaikki sukua keskenämme kun tarpeeksi pitkälle tutkitten sukupuitanne riittävän pitkälle asti niitä tuskin edes pystyy tutkimaan kun ne ei ole luotettavia edes meinaatteko ettei entis aikaan herroilla varsinni ollu lehtolapsia yhden jos toisenkin piian kanssa
- Anonyymi
Huh huh.....
- Anonyymi
Mahdat olla mies joka saattaisi tuntea seksuaalista vetoa lasta kohtaan jos ei se olisi oma biologisesti kun mahdat ymmärtää että se olisi insestiä vielä sen lapsen seksuaalisen hyväksikäytön lisäksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä722419Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2561429- 841259
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3871232Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3481176