Kauris 333

Anonyymi-ap

Hei , miten ihmeessä hetero naiset voivat ottaa kumppanikseen ihan mitä tahansa äijiä. Ei ole väliä vaikka ois vankilassa istuvia tappajia, murhaajia ihan mitä vain väkivalta rikollisia, ja nimen omaan nämä ne vasta mt.potilaita ovatkin ja syövät mitälie lääkkeitä. Niin miten näillekkin löytyy naisia jotka ovat valmiit menemään vaikka naimisiin asti ja vaikka juoppona katuojassa makaisit niin on naisia jotka nämä sieltä ylös nostavat jne. , että miten voi hetero naisille kelvata mitä ja mikä vaan , eikä ole mitään väliä mikä tausta henkilöllä on.
Mutta taas lesbot , ollaan niin varpaillaan , kun vain kuulee tai saa tietää että on ollut joskus sairaalassa ja on mt. diagnoosi niin juostaan karkuun. En vain voi ymmärtää .
Kuinka monta kertaa olen sen kokenut , kun ensin ollaan ihan tosi tosi ihania ja kivoja ja menee hetken aikaa, niin kaikki muuttuu , aletaan kylmäksi , torjuvaksi, no sitä nyt koskaan ei ole ollut vaikea huomata kun käy selväksi, että halutaan ilmaista suoraansanoen
pysy kaukana minusta . Että kysyn nyt teiltä naiset miten helkutissa hetero naiset uskaltaa vaikka mitä, mutta lesbot pelkää ja vaatii kaikkea , kun kuitenkin toinen osapuolikin on nainen ?

39

803

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No kun naisissakin on kaikenlaisia. Juopolle sopii juoppo hyvin, työtön ymmärtää työtöntä, rikollinen ja murhaaja on mahtimies ressukan tueksi.

      Terve, hyvinvoiva heteronainen valitsee kumppanikseen terveen, komean, koulutetun ja hyvin ansaitsevan miehen, joka pystyy huolehtimaan jälkeläisistään.

      Mutta lesboista en tiedä, jotenkin toivottoman oloista touhua, jolla on lyhyt tulevaisuus.

    • Anonyymi

      Anterohan on leikattu?

    • Anonyymi

      Oon miettinyt miten huonosti käyttäytyvät tyypit, erityisesti heteromiehet ja tietyn habituksen omaavat lesbot pääseekin suhteeseen. Miten paljon lesboissakin on naisia jotka on valmis katsomaan kaikenlaista sormien läpi, ovat tossukoita ilman rajoja ja luulevat ehkä kouluttavansa siipastansa paremman tyypin, joka kohtelis paremmin. Siihen sanon vaan ett haha. Kun ihmiset näyttää käytöksellään, ketä he ovat, usko heitä.

    • En tiedä, mutta ehkä lesbot kuten yleensäkin vähemmistö saattaa olla miettinyt tarkemmin näitä asioita ja itseään, jo valtavirrasta poikkeamisen seurauksena? Heterot menee paljon virran mukana, normina pidettyjen juttujen mukaan. Koska muutkin.

      Esimerkki. Jos dokailua pitää normina, sitä luonnollisesti suosii helpommin, kuin se joka ei pidä normina?

    • Anonyymi

      Jaa mä en tunne ketään jolla olisi kumppanina "mikä tahansa äijä tai muija" rikollinen, vankilassa ollut jne. Samanlaiset lapset leikkii parhaiten keskenään, tavallinen työssäkäyvä ei edes pysty elämään alamaailmassa.

      Mielenterveysongelmat on eri asia kuin rikollisuus. Masennus, ahdistus esim. on yleisiä nykyään ja harva niitä kavahtaa. Kumppanin masennus ei olisi mulle mikään este jos masennusta hoitaa.

      Jos joku käyttäytyy pskasti, on se ja sama mistä se johtuu. Tyypistä on pysyttävä kaukana. On ihmisiä jotka hyökkäävät ilman syytä valtavalla vihalla muiden kimppuun pyrkien vahingoittamaan mahdollisimman paljon. Siinä vaiheessa ei pskaakaan kiinnosta syyt, kunhan ei tarvitse ikinä sitä pärstää nähdä edessään eikä kuulla tyypistä inahdustakaan. Totaalinen välttäminen on ainoa mahdollisuus.

      Joku voi esittää olevansa kiinnostunut naisista, vaikka todellisuudessa vihaa naisia ja haluaa vain vahingoittaa. Myös nainen voi tehdä niin. Kokemusta on.

      • Anonyymi

        Ikävä kyllä jos on todella pahoja mt-ongelmia, ne voi viedä voimat myös kumppanilta ja hän voi myös sairastua. Kukin päättää omalla kohdalla tietysti, mihin on valmis hyppäämään.
        Itse olen tarkka ketä päästän lähelleni ja se on terveysvalinta omaksi hyväkseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kyllä jos on todella pahoja mt-ongelmia, ne voi viedä voimat myös kumppanilta ja hän voi myös sairastua. Kukin päättää omalla kohdalla tietysti, mihin on valmis hyppäämään.
        Itse olen tarkka ketä päästän lähelleni ja se on terveysvalinta omaksi hyväkseni.

        Mä myös olen tarkka kenet päästän lähelleni. Pahan ruumiillistumat pidän kaukana. Tuskin tarvitsee perusteluja.


    • Kuules ap, ensinnäkään ei tartteis lähtee yleistämään, että kaikki heteronaiset toimisivat noin samoin kuin ei tarttis yleistää sitäkään, että kaikki lesbot toimisivat noin, sillä kumpikaan noista ei pidä paikkaansa. Jos joku jossain toimii jollain tavalla, ei se tarkoita, että KAIKKI toimivat samalla tavalla.

      • Anonyymi

        En mielestäni yleistänyt.


    • Kaikella rakkaudella ap, miten nyt aistin tässä hieman katkeruutta. Jos rakastuu niin rakastuu, eikä katso onko toinen ollut vankilassa ym.
      Kaikkea ei voi yleistää, lesbotkin ottavat väkivaltaisia tai alko ongelmaisia, eikä se pelkästään hetskuja koske.

      Totuuden nimissä kyllä itsekkin lähestyisin ihmistä varoen, jos mt-diagnoosi ns vaikea, niin se vaan menee.

    • Anonyymi

      Sellaisilla naisilla on oire nimeltään hybristophilia, jotka ihastuvat mainitsemiisi ihmisiin.

    • Anonyymi

      En aiemmin pitänyt itseäni huonona kumppaniehdokkaana mutta tämän aloituksen luettuani tajusin että masennukseni varmaankin luokiteltaisiin mt-ongelmaksi ja minua olisi syytä välttää niin kauan kun löytyy ongelmattomampia ihmisiä. Eihän vaimoksi voi ottaa sellaista joka välillä joutuu yrittämään vähän kovemmin että pysyy menossa mukana? Onnea täydellisen kumppanin etsintään!

      • Anonyymi

        Huomasitko etteivät kaikki ole samaa mieltä? Masennus ei ole mulle mikään este ja satun tietämään monia muitakin näin ajattelevia.


      • Ap en tarkoittanut omasssa kommentissa sinua vaan puhuin yleisellä tasolla.
        Masentunut luokitellaan kaksisuuntaisen mielialahäiriön ohella mielialahäiriöihin.
        Jos ihminen vaikeasti masentunut, niin kyllähän siitä helposti toiselle voi muodostua hoitosuhde.
        Mutta mutta monella työ ja arki jo senverran raskasta, että etsii lähtökohtaisesti helpompaa ratkaisua.
        Kun nyt ei auta, se muiden syyllistäminen, että miks vangit, alko ongelmaiset löytävät kumppanin ym. kun jokainen ottaa sen mieluisan ja sopivan ihmisen itselleen.
        Kuitenkaan epätoivoon kannata vajota ja voit vielä löytää sopivan ihmisen itsellesi❣️


      • Anonyymi
        Catfish617 kirjoitti:

        Ap en tarkoittanut omasssa kommentissa sinua vaan puhuin yleisellä tasolla.
        Masentunut luokitellaan kaksisuuntaisen mielialahäiriön ohella mielialahäiriöihin.
        Jos ihminen vaikeasti masentunut, niin kyllähän siitä helposti toiselle voi muodostua hoitosuhde.
        Mutta mutta monella työ ja arki jo senverran raskasta, että etsii lähtökohtaisesti helpompaa ratkaisua.
        Kun nyt ei auta, se muiden syyllistäminen, että miks vangit, alko ongelmaiset löytävät kumppanin ym. kun jokainen ottaa sen mieluisan ja sopivan ihmisen itselleen.
        Kuitenkaan epätoivoon kannata vajota ja voit vielä löytää sopivan ihmisen itsellesi❣️

        Mutta kun osaa pitää erillään nuo kaksi asiaa eli rakkaussuhteen ja hoitosuhteen, vältytään myös toisen sairastumiselta tai muuten henkisen hyvinvoinnin huononemiselta. Johan tuon sanoo ihan maalaisjärki, että on osattava vetää ja myös pitää ne tietyt rajat kummankin hyvinvoinnin kannalta. Ei kai missään rakkauteen perustuvassa suhteessa olekaan toisen tarkoitus olla se hoitava osapuoli, vaikkakin toiselta vaatisikin hieman enemmän ponnisteluja olla tuossa suhteessa. Itse olisin mieluummin mielenterveydeltään sairaan ihmisen kanssa, jolla tietenkin myös asiantunteva hoito siellä taustalla kuin NS. terveen, mutta päästään liian minäkeskeisen ja erilaisuuksia hyväksymättömän ihmisen kanssa. Joku meikkipelle peittää tai yrittää peitellä ehkä itsensä sinne paksun meikin alle, koska saanut joskus kritiikkiä ulkonäöstään, joku toinen taas peittää tai yrittää peitellä itsensä jollain muulla tavalla, koska on saanut tai saa kritiikkiä jostain muusta syystä. Eikö tuokin meikki ole tavallaan se lääke siihen huonoon itsetuntoon? Tai vaikka jokin finnivoide? Kovastihan se käy jonkun nuoren itsetunnolle, kun löytyy se finni sieltä naamasta ja kukaan muu ei sitä edes välttämättä huomaa kuin tämä nuori itse. Mutta sitten kun sen joku huomaa, saattaa yksi ainoa väärä kommentti siihen satuttaa pahastikin tuon nuoren ja kehittyvän mielen, samoin kuin jonkun muun jostain muusta syystä. Niitäkin mielensairauksia on sen verran paljon, ettei tässä yhteydessä kannattaisi lähteä yleistämään niitä kaikkia jonkin saman nimikkeen alle.


      • Anonyymi
        Catfish617 kirjoitti:

        Ap en tarkoittanut omasssa kommentissa sinua vaan puhuin yleisellä tasolla.
        Masentunut luokitellaan kaksisuuntaisen mielialahäiriön ohella mielialahäiriöihin.
        Jos ihminen vaikeasti masentunut, niin kyllähän siitä helposti toiselle voi muodostua hoitosuhde.
        Mutta mutta monella työ ja arki jo senverran raskasta, että etsii lähtökohtaisesti helpompaa ratkaisua.
        Kun nyt ei auta, se muiden syyllistäminen, että miks vangit, alko ongelmaiset löytävät kumppanin ym. kun jokainen ottaa sen mieluisan ja sopivan ihmisen itselleen.
        Kuitenkaan epätoivoon kannata vajota ja voit vielä löytää sopivan ihmisen itsellesi❣️

        Persoonallisuushäiriöt (etenkin aspd, npd, hpd ja bpd) aiheuttavat yleensä ihmissuhdeasioissa paljon enemmän ongelmia kuin masennus. Lisäksi ne ovat elinikäisiä kun taas masennuksesta voi parantua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun osaa pitää erillään nuo kaksi asiaa eli rakkaussuhteen ja hoitosuhteen, vältytään myös toisen sairastumiselta tai muuten henkisen hyvinvoinnin huononemiselta. Johan tuon sanoo ihan maalaisjärki, että on osattava vetää ja myös pitää ne tietyt rajat kummankin hyvinvoinnin kannalta. Ei kai missään rakkauteen perustuvassa suhteessa olekaan toisen tarkoitus olla se hoitava osapuoli, vaikkakin toiselta vaatisikin hieman enemmän ponnisteluja olla tuossa suhteessa. Itse olisin mieluummin mielenterveydeltään sairaan ihmisen kanssa, jolla tietenkin myös asiantunteva hoito siellä taustalla kuin NS. terveen, mutta päästään liian minäkeskeisen ja erilaisuuksia hyväksymättömän ihmisen kanssa. Joku meikkipelle peittää tai yrittää peitellä ehkä itsensä sinne paksun meikin alle, koska saanut joskus kritiikkiä ulkonäöstään, joku toinen taas peittää tai yrittää peitellä itsensä jollain muulla tavalla, koska on saanut tai saa kritiikkiä jostain muusta syystä. Eikö tuokin meikki ole tavallaan se lääke siihen huonoon itsetuntoon? Tai vaikka jokin finnivoide? Kovastihan se käy jonkun nuoren itsetunnolle, kun löytyy se finni sieltä naamasta ja kukaan muu ei sitä edes välttämättä huomaa kuin tämä nuori itse. Mutta sitten kun sen joku huomaa, saattaa yksi ainoa väärä kommentti siihen satuttaa pahastikin tuon nuoren ja kehittyvän mielen, samoin kuin jonkun muun jostain muusta syystä. Niitäkin mielensairauksia on sen verran paljon, ettei tässä yhteydessä kannattaisi lähteä yleistämään niitä kaikkia jonkin saman nimikkeen alle.

        Aina se ei onnistu pitää erillään rakkausuhdetta tai masennusta ja kyllä ne loppupeleissä kulkee käsi kädessä, johan sen sanoo maalaisjärki!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun osaa pitää erillään nuo kaksi asiaa eli rakkaussuhteen ja hoitosuhteen, vältytään myös toisen sairastumiselta tai muuten henkisen hyvinvoinnin huononemiselta. Johan tuon sanoo ihan maalaisjärki, että on osattava vetää ja myös pitää ne tietyt rajat kummankin hyvinvoinnin kannalta. Ei kai missään rakkauteen perustuvassa suhteessa olekaan toisen tarkoitus olla se hoitava osapuoli, vaikkakin toiselta vaatisikin hieman enemmän ponnisteluja olla tuossa suhteessa. Itse olisin mieluummin mielenterveydeltään sairaan ihmisen kanssa, jolla tietenkin myös asiantunteva hoito siellä taustalla kuin NS. terveen, mutta päästään liian minäkeskeisen ja erilaisuuksia hyväksymättömän ihmisen kanssa. Joku meikkipelle peittää tai yrittää peitellä ehkä itsensä sinne paksun meikin alle, koska saanut joskus kritiikkiä ulkonäöstään, joku toinen taas peittää tai yrittää peitellä itsensä jollain muulla tavalla, koska on saanut tai saa kritiikkiä jostain muusta syystä. Eikö tuokin meikki ole tavallaan se lääke siihen huonoon itsetuntoon? Tai vaikka jokin finnivoide? Kovastihan se käy jonkun nuoren itsetunnolle, kun löytyy se finni sieltä naamasta ja kukaan muu ei sitä edes välttämättä huomaa kuin tämä nuori itse. Mutta sitten kun sen joku huomaa, saattaa yksi ainoa väärä kommentti siihen satuttaa pahastikin tuon nuoren ja kehittyvän mielen, samoin kuin jonkun muun jostain muusta syystä. Niitäkin mielensairauksia on sen verran paljon, ettei tässä yhteydessä kannattaisi lähteä yleistämään niitä kaikkia jonkin saman nimikkeen alle.

        Aika kaukaa haettua tekstiä, missä ei ole mitään todellisuuspohjaa ensinkään.
        Jos joku meikkaa tai pitää itsestään huolta, niin ei se tarkoita huonoa itsetuntoa tai on itsekeskeinen ihminen.
        Tosi asia on, että jos vaikea mt-ongelma ja vointi aaltoilee, niin kyllähän, se syö toisenkin voimavaroja ja turha totuutta on kiistää. Rakkautta ja sairautta voi pidemmän päälle vaikea pitää erillään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina se ei onnistu pitää erillään rakkausuhdetta tai masennusta ja kyllä ne loppupeleissä kulkee käsi kädessä, johan sen sanoo maalaisjärki!!!

        Kukaan ei väittänytkään, että se joka suhteessa onnistuisi XD opettele lukemaan ja opettele lukemaan nimenomaan oikein, pienenä vinkkinä sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kaukaa haettua tekstiä, missä ei ole mitään todellisuuspohjaa ensinkään.
        Jos joku meikkaa tai pitää itsestään huolta, niin ei se tarkoita huonoa itsetuntoa tai on itsekeskeinen ihminen.
        Tosi asia on, että jos vaikea mt-ongelma ja vointi aaltoilee, niin kyllähän, se syö toisenkin voimavaroja ja turha totuutta on kiistää. Rakkautta ja sairautta voi pidemmän päälle vaikea pitää erillään.

        Sekin riippuu aivan ko. ihmisistä ja tilanteista. Itse olin mielenterveydeltään sairaan ihmisen kanssa toistakymmentä vuotta eikä tuo ollut ikinä ongelma suhteessamme. Oli pitkiäkin sairaalajaksoja toisella ajoittain, kun taas toisaalla pystyi kouluttautumaan virkailijaksi työhön, jossa oli noin parikymmentä vuotta reilustikin. Itse jaksoin hänen vierellään aivan mainiosti, kunhan muistin, että sairaus puhuu välillä ja koettelee, mutten tietenkään mennyt niihin harhoihin mukaan tmv. Eli ei tarvitse edelleenkään yleistää näitäkään asioita. Jos on vahva mieli ja myös vahva tahto selättää arjen ongelmat, niin mitä sitä ei tekisi rakkaansa puolesta ja hänen kanssaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekin riippuu aivan ko. ihmisistä ja tilanteista. Itse olin mielenterveydeltään sairaan ihmisen kanssa toistakymmentä vuotta eikä tuo ollut ikinä ongelma suhteessamme. Oli pitkiäkin sairaalajaksoja toisella ajoittain, kun taas toisaalla pystyi kouluttautumaan virkailijaksi työhön, jossa oli noin parikymmentä vuotta reilustikin. Itse jaksoin hänen vierellään aivan mainiosti, kunhan muistin, että sairaus puhuu välillä ja koettelee, mutten tietenkään mennyt niihin harhoihin mukaan tmv. Eli ei tarvitse edelleenkään yleistää näitäkään asioita. Jos on vahva mieli ja myös vahva tahto selättää arjen ongelmat, niin mitä sitä ei tekisi rakkaansa puolesta ja hänen kanssaan.

        Lisään vielä tuohon tekstiini, että ko. ihminen vetää tälläkin hetkellä vertaistukiryhmiä ja toimii myös puhelimitse auttavana henkilönä, kirjoittaa kirjaa elämästään ja on myös yhtenä pienenä, mutta samalla suurena tukipilarina monelle muulle ihmiselle, joka kamppailee mielenterveysongelmiensa kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä tuohon tekstiini, että ko. ihminen vetää tälläkin hetkellä vertaistukiryhmiä ja toimii myös puhelimitse auttavana henkilönä, kirjoittaa kirjaa elämästään ja on myös yhtenä pienenä, mutta samalla suurena tukipilarina monelle muulle ihmiselle, joka kamppailee mielenterveysongelmiensa kanssa.

        Hienoa❣️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kaukaa haettua tekstiä, missä ei ole mitään todellisuuspohjaa ensinkään.
        Jos joku meikkaa tai pitää itsestään huolta, niin ei se tarkoita huonoa itsetuntoa tai on itsekeskeinen ihminen.
        Tosi asia on, että jos vaikea mt-ongelma ja vointi aaltoilee, niin kyllähän, se syö toisenkin voimavaroja ja turha totuutta on kiistää. Rakkautta ja sairautta voi pidemmän päälle vaikea pitää erillään.

        En tiennytkään, että meikkaaminen tarkoittaa itsestään huolta pitämistä. Sittenhän ilmeisesti suurin osa lesboista ei pidä itsestään huolta, jos tuohon pystyy pohjaamaan tuon itsestä huolen pitämisen. Mähän oonkin ollut sit ihan väärässä luulossa ja oon toiminut väärin eli munhan pitää alkaa meikata, niin pidän huolta itsestäni, ja mä kun oon luullut, että mun valmentaja olisi oikeassa liikunnan kanssa. Pitääkin muistaa sanoa tämä hänelle ja lopetan liikkumiset, ostan meikkejä ja olen kunnossa tiptop 😂 tuohan on itse asiassa se helpompi keino, miksen ole tajunnut tuota aikaisemmin, voi mikä typerys olen ollutkaan.


      • Anonyymi
        Catfish617 kirjoitti:

        Hienoa❣️

        Niin, eikö olekin? Itse nostan joka päivä hattua tälle ihmiselle ja joka päivä puhutaan puhelimessa toistemme kanssa, vaikka emme ole olleet yhdessä enää vuosikausiin. Olen yhä osa hänen elämäänsä ja pystyn tsemppaamaan huonoina päivinä, huonoina kausina yleensäkin, mutta myös iloitsemaan hänen kanssaan saavutuksistaan ja onnistumisissaan. Edelleenkään hänen sairautensa ei ole määrittänyt ystävyyttämme, koska emme anna sen tapahtua. Ollaan yhteistä mieltä siitä, ettei sairaus määritä ihmistä vaan sen ihmisen omat arvot ja se, millainen hän on muille, muita kohtaan ja millaisena kokee itsensä. En väitäkään, etteikö välillä sinkoilisi myös ärräpäitä puolin ja toisin, mutta koska tunnemme toisemme niin hyvin, niin uskallamme kiroillakin välillä tietäen, ettei ystävyys siihen katkea, koska kaikesta ei voi aina olla samaa mieltä. Olen oppinut häneltä paljon, hän minulta. Myös mt-asioista voi kuten muistakin sairauksista heittää huumoria ja myös tietysti myös käsitellä asiana. Tilanteen mukaan, tilanteen mukaan 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiennytkään, että meikkaaminen tarkoittaa itsestään huolta pitämistä. Sittenhän ilmeisesti suurin osa lesboista ei pidä itsestään huolta, jos tuohon pystyy pohjaamaan tuon itsestä huolen pitämisen. Mähän oonkin ollut sit ihan väärässä luulossa ja oon toiminut väärin eli munhan pitää alkaa meikata, niin pidän huolta itsestäni, ja mä kun oon luullut, että mun valmentaja olisi oikeassa liikunnan kanssa. Pitääkin muistaa sanoa tämä hänelle ja lopetan liikkumiset, ostan meikkejä ja olen kunnossa tiptop 😂 tuohan on itse asiassa se helpompi keino, miksen ole tajunnut tuota aikaisemmin, voi mikä typerys olen ollutkaan.

        Sehän on jokaisen oma asia haluaako meikata vai ei. Jos toinen haluaa meikata ei se ole sulta pois ja päin vastoin. Itsestään huolta pitämistä on monenlaista. Jos meikkaaminen ja laittautuminen saa hyvälle mielelle se on itsestään huolta pitämistä. Kuten myös ihon ja niiden kasvojen hoito, esim kasvohoidoissa käyminen. Ja myös se liikunta. Itsekin kuljen nykyään yleensä meikittä mutta joskus haluan laittaa jotain meikkiä naamaan ja kivat vaatteet ylle vaikka kävisin vain kaupassa. Tulee itselle ihan erilainen energia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on jokaisen oma asia haluaako meikata vai ei. Jos toinen haluaa meikata ei se ole sulta pois ja päin vastoin. Itsestään huolta pitämistä on monenlaista. Jos meikkaaminen ja laittautuminen saa hyvälle mielelle se on itsestään huolta pitämistä. Kuten myös ihon ja niiden kasvojen hoito, esim kasvohoidoissa käyminen. Ja myös se liikunta. Itsekin kuljen nykyään yleensä meikittä mutta joskus haluan laittaa jotain meikkiä naamaan ja kivat vaatteet ylle vaikka kävisin vain kaupassa. Tulee itselle ihan erilainen energia.

        Ja jos se meikkaaminen ei oo oma juttu niim se ei tarkoita etteikö pitäisi huolta itsestään. Kuten sanoin itsestään huolta pitämistä on monenlaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos se meikkaaminen ei oo oma juttu niim se ei tarkoita etteikö pitäisi huolta itsestään. Kuten sanoin itsestään huolta pitämistä on monenlaista.

        Myös se, että pitää huolen omasta mielenterveydestä. Oli sitten meikkiä tai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos se meikkaaminen ei oo oma juttu niim se ei tarkoita etteikö pitäisi huolta itsestään. Kuten sanoin itsestään huolta pitämistä on monenlaista.

        Sen meikkipellen takana voi olla empaattinen ja ihana ihminen, eikä meikkaamisen syy tarvitse olla huono itsetunto vaan, että on itselllä kiva fiilis.
        Eihän, se ole sulta pois, jos joku meikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen meikkipellen takana voi olla empaattinen ja ihana ihminen, eikä meikkaamisen syy tarvitse olla huono itsetunto vaan, että on itselllä kiva fiilis.
        Eihän, se ole sulta pois, jos joku meikkaa.

        Meikkaaminen ei liity mielenterveyteen mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persoonallisuushäiriöt (etenkin aspd, npd, hpd ja bpd) aiheuttavat yleensä ihmissuhdeasioissa paljon enemmän ongelmia kuin masennus. Lisäksi ne ovat elinikäisiä kun taas masennuksesta voi parantua.

        Sekä autismi ja asperger, jotka ovat pysyviä ominaisuuksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, eikö olekin? Itse nostan joka päivä hattua tälle ihmiselle ja joka päivä puhutaan puhelimessa toistemme kanssa, vaikka emme ole olleet yhdessä enää vuosikausiin. Olen yhä osa hänen elämäänsä ja pystyn tsemppaamaan huonoina päivinä, huonoina kausina yleensäkin, mutta myös iloitsemaan hänen kanssaan saavutuksistaan ja onnistumisissaan. Edelleenkään hänen sairautensa ei ole määrittänyt ystävyyttämme, koska emme anna sen tapahtua. Ollaan yhteistä mieltä siitä, ettei sairaus määritä ihmistä vaan sen ihmisen omat arvot ja se, millainen hän on muille, muita kohtaan ja millaisena kokee itsensä. En väitäkään, etteikö välillä sinkoilisi myös ärräpäitä puolin ja toisin, mutta koska tunnemme toisemme niin hyvin, niin uskallamme kiroillakin välillä tietäen, ettei ystävyys siihen katkea, koska kaikesta ei voi aina olla samaa mieltä. Olen oppinut häneltä paljon, hän minulta. Myös mt-asioista voi kuten muistakin sairauksista heittää huumoria ja myös tietysti myös käsitellä asiana. Tilanteen mukaan, tilanteen mukaan 👍

        Hoitajana ollessani matkat ovat olleet koskettavia, opettavaisia ja surullisiakin.
        Niimpä sairailta ihmisiltä voi opia, että miten luja ja sopeutuvainen ihminen voi olla ja joitakin asioita olen pitänyt itsestään selvyytenä, mitä ei joidenkin kohdalla näin ole.
        Ihana asia, kun jaksat ystävääsi tsempata vielä eron jälkeenkin❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekä autismi ja asperger, jotka ovat pysyviä ominaisuuksia.

        Sekä myös kaksi silmääkin voivat koitua ongelmaksi tai kaksi korvaakin. Voi vaikka nähdä tai kuulla jotain, mistä tulee ihmissuhteessa ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekä myös kaksi silmääkin voivat koitua ongelmaksi tai kaksi korvaakin. Voi vaikka nähdä tai kuulla jotain, mistä tulee ihmissuhteessa ongelma.

        Havainnointikyky on loppupelissä sulle itsellesi usein hyödyksi. Autismi aiheuttaa taas ihan ominaisuutena sosiaalisia vaikeuksia.


      • Catfish617 kirjoitti:

        Hoitajana ollessani matkat ovat olleet koskettavia, opettavaisia ja surullisiakin.
        Niimpä sairailta ihmisiltä voi opia, että miten luja ja sopeutuvainen ihminen voi olla ja joitakin asioita olen pitänyt itsestään selvyytenä, mitä ei joidenkin kohdalla näin ole.
        Ihana asia, kun jaksat ystävääsi tsempata vielä eron jälkeenkin❤️

        Juuh kyllä se itsessään jo koko asia kiittää minua, kun näen hänen voivan paremmin. Silloin iloitsemme yhdessä ja nyt kun tuokin sydänsairaus hänellä todettiin, niin ollut melkoisen vaikeaa aikaa, mutta näin sitä nyt taasen on päästy vuoren huipulle ja voi siellä jonkin aikaa katsella sinne rinteeseen, mitä pitkin huipulle on päässyt. Tiedän, että alamäkiä tulee vielä, mutta niistä selviää kyllä, kun ei jää ainakaan yksin hautomaan niitä synkkiä pilviä. Hetki kerrallaan, päivä päivältä. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Havainnointikyky on loppupelissä sulle itsellesi usein hyödyksi. Autismi aiheuttaa taas ihan ominaisuutena sosiaalisia vaikeuksia.

        Onko se havainnointikyky niin hyödyllinen. Joskus tuntuu, että huonomman havainnointikyvyn omaavat kykenevät olemaan elämänsä aikana paljon onnellisempia kun eivät havainnoi niin pirusti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekä autismi ja asperger, jotka ovat pysyviä ominaisuuksia.

        Autismin kirjoakin on monenlaista. Asperger on yksi niistä, myös adhd. Monen tasoista. Isolla osalla suomalaisista on jonkinasteinen autismikirjon häiriö diagnosoimatta. Haasteita se tuo ihmissuhteisiin, itsellä vain positiivisia kokemuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekä autismi ja asperger, jotka ovat pysyviä ominaisuuksia.

        Autismi on erilainen tila kuin personallisuushäiriöt. Käyttäytyminen ei ole tarkoituksellisesti muita tuhoavaa vaikka aiheuttaakin haasteita sosiaalisessa vuorovaikutuksessa. Toki autistillakin voi olla myös persoonallisuushäiriö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on jokaisen oma asia haluaako meikata vai ei. Jos toinen haluaa meikata ei se ole sulta pois ja päin vastoin. Itsestään huolta pitämistä on monenlaista. Jos meikkaaminen ja laittautuminen saa hyvälle mielelle se on itsestään huolta pitämistä. Kuten myös ihon ja niiden kasvojen hoito, esim kasvohoidoissa käyminen. Ja myös se liikunta. Itsekin kuljen nykyään yleensä meikittä mutta joskus haluan laittaa jotain meikkiä naamaan ja kivat vaatteet ylle vaikka kävisin vain kaupassa. Tulee itselle ihan erilainen energia.

        Ihan niin, minä myös meikkaan silloin kun haluan ja se ei ole keneltäkään pois,
        Kaikki eivät edes osaa meikata , niin että siinähän kulkevat luomuna ihan miten heitä huvittaa. Mutta jos jättäisivät arvostelematta toisia , sillä kukin tavallaan ja luomu omallaan


    • Anonyymi

      Kyllä minun suhteisiin naisten kanssa on kuulunut rakastuminen ilman että on tarvinnut toista torjua hänen taustojen, sukujuurten, uskonnon, työn, ammatin, palkkatason, asumismuodon, seksuaalisenhistorian, eletyn elämän, eriävien ajatusten, omista poikkeavien harrastusten, nautintoaineiden määrän, lääkityksen, terveyden, ruokavalion, eläimistä pitämisen, ajokortin, ristiriitaisten tilanteiden, kaapissa olemisen yms erilaisten asioiden suhteen tehdään töitä, minulle on riittänyt että kumppani tiedostaa minut ja itsensä ja me saamme sen jutun toimimaan. Harvemmin ihan huonoilla tavoilla ja niissä pitäytymisellä saadaan mitään kestävää. Nyttemmin nuoruuden wirheistä oppineena kyllä on varaa tutustua rauhassa toiseen. Onnellisesti kuitenkin jo omassa suhteessa yli lbd rajan😝😜
      On talot, tilat ammatit ja alat ei kovia lääkkeitä eikä raikulielämää. Katsotaan ajassa taaksepäin miten ennen vanhaan elettiin ja kyllä silloinkin pärjättiin. Ilman 5gtä ja digi ideet🤡☠️

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe