Juukalaisten joulu herkut ja perinteet

Anonyymi-ap

Minkälaisia joulu perinteitä Juukalaisilla löytyy? Moni on tilannut joulupukin ja kuka kenties ei vietä joulua ollenkaan? Kinkku vai kalkkuna on Juukalaisten suosikki?

42

363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Salakaadettu hirvi on joulupöydän kunkku

      • Anonyymi

        Juuassa joulu pukille laitetaan tarjolle lasillinen viinaa ja likööri karkki ja takan reunalle laitetaan roikkumaan kondomit.


    • Anonyymi

      Viime jouluna pukki vain paskansi piipusta alas ja jäi konjakit itselle juotavaksi

      • Anonyymi

        Mä laitoin uunipellin kiinni niin ei joulupukki tullu sisälle asti. Jäipä viinat ja kondomit omaan käyttöön.


    • Anonyymi

      Juuan kovin joulu perinne on juoda viinaa ja etsiä mantelia. Itsellä on vielä tapana jättää pallit parilan väliin aattoiltana.

    • Anonyymi

      Perinne herkku ripsa soppa kokkareilla sekä kakki kikkare höystö speku silmällä

    • Anonyymi

      Oon perinteisesti laittanut kullin leivänpaahtimeen jouluna. Kassit toiseen välikköön ja kanki toiseen.

    • Anonyymi

      Mä friteeraan pallini ja lämmitän kyrvän vartta vohveliraudan välissä juoden vetelää paskaaa.

    • Anonyymi

      Kun laittaa kulkusia omiin kulkusiin niin ne helisee kivasti kun vetelee pukkia hanuriin.

    • Anonyymi

      Ajattelin toimia tänä jouluna joulupukkina ja savupiipun sijaan jättää kivekset postilaatikoiden väliin ja toivoa että postilaatikot särkyy.

    • Anonyymi

      Onko lipeäkala suosittua herkkua Juuassa?.

    • Anonyymi

      Möisivät joulutorilla, niin voisi maistella.

    • Anonyymi

      Lipeäkalan sijaan on tarjolla mällikalaa eli ahventa jonka päälle on ruikittu mällit.

    • Anonyymi

      Monella Juukalaisella ja myös minulla on tapana jouluaattona kääriä oma kulli folioon ja laittaa kivekset hautumaan kotikaljaan. Nousee hyvin päähän...nimittäin KYRVÄN PÄÄHÄN.

    • Anonyymi

      Eiköhän sullekin masokisti kiveksistäsi ratkuttaja vielä tapahdu että kynäsi kylmenee!

    • Anonyymi

      Ristikäämme tämän monista aloitteistaan tutun henkilön " KELJEKSESEKSI!"

    • Anonyymi

      Ajattelin taas tulevana jouluna juoda pontikka glögiä. Viime vuonna heräsin joulupäivänä sinappihuntu kyrvän ja pallien seudulla. Neilikoita palleissa ja havun neulasia kyrvän päässä. Aaaah joulua parhaimmillaan.

    • Anonyymi

      Kyllähän sinä Keljes tiedät ettei sinulla ollut tuohon koskaan varaa, ime vaan sitä kiljuasi.

      • Anonyymi

        Sä voit imeä mun parilan välissä kärtsättyä kikua


    • Anonyymi

      Sain kivekseni viime jouluna jumiin crossi mopon suppiloon. Ajattelin saman tehdä tänä jouluna. Joskus jotkut hyvät asiat tulevat yllättäen.

    • Anonyymi

      Kuulehan Keljes, juttusi loppuvat ennen kesää.

    • Anonyymi

      Niksi pirkkakaan ei pelastanut kuoriutuneita palli karvoja ennen kesää Juussa.

    • Anonyymi

      Voi vittu on perinteitä ja geenejä olen 1700 luvulta asti juuan palasmaalta jotain sekoitusta nevalaisisra ,grönh, Tanskanen lähimmät perinteet pontikan keitto .perheen humalassa ulos ajo mökistä ja valehtelu ettei mitään tuollaista ole koskaan tapahtanut

    • Anonyymi

      Itse kusin booli maljaan ja ripottelin sekaan kanelia ja manteleita. Aaa ja uuuuh mikä Juukalaisuuden joulu elämys.

    • Anonyymi

      Taattu joulu herkku syntyy kun paskantaa ja kusee tehosekoittimeen ja koristeeksi voi mällit roskia päälle.

    • Anonyymi

      Juukalaisittain perinteinen joulu pöydän pääherkku on salaa kaadetun hirven penis ja kynttilät ovat kyrvän muotoisia. Leivoksina on naapurin emännän muotilla tehdyt suklaa pillut.

    • Anonyymi

      Kiertääkö pielisherkussa tai Juuan tokmannilla joulupukki?

    • Anonyymi

      Ainakin Pielisherkussa oli namu-pukki joku viikko sitten. Epäilisi että huomenna nähdään taas.

    • Anonyymi

      Tänään Juuan ostarilla kiertää panopukki. Kondomi valmiiks kangessa valmiudessa tyrkkimään hetkellä millä hyvänsä.

    • Anonyymi

      Neljä kalenterin luukkua avaamatta? Toivottavasti tulee viimesistä luukuista muutakin kuin ripulia. Millaisen joulukalenterin ostitte?

      • Anonyymi

        Itse ostin muumi ja aku ankka joulukalenterin jossa aku ankka ja muumi on joka luukun takana ilman housuja. Onkohan viimeisen luukun takana stringit jalassa.


    • Anonyymi

      Teen joka vuosi joulukalenterin taakse reiän ja ujutan munan sinne niin vaimo ilahtuu joka kerta.

    • Anonyymi

      Minulla on tapana hankkia joulukinkku johon vetäisen aattona kermavaahto kuorutteen ja nomparellit päälle. Sitten olen munasillaan ja karvoitus vain kiveksissä.

      Siitä ei joulumieli enää parane!

    • Anonyymi

      Joulusiivous 5 minuutissa. Sukka kastetaan tolussa ja patterin päälle. Tuoksuu puhtaalle kodille. Joulutunelman tuoksuja tulee myös kun laitetaan kouluisia mausteita uuniin 200 C ja ah täällä on myös leivottu

    • Anonyymi

      Jouluisen tuoksun saa kun kusee patterin taakse.

      • Anonyymi

        Minä paskannan kiukaalle kun olen viimeinen joulusaunoja. Ne aromit ne vasta onkin. Kanelipuuro haisee kanelilta vaikka paskaksi on muuttunut.


    • Anonyymi

      Itselle tärkeää on laittaa dynamo esinahan alle ja sitten kun runkuttelee niin saa sähköä jouluvaloilla.

    • Anonyymi

      Kylläpä on tyhmiä juttuja taas. Noh oma perinne on ainakin käydä haudoilla ja syödä hyvin, saunoa ja ehkä pari huurteista siinä se.

      • Anonyymi

        Meillä perinteenä huohottaa vaimon kanssa makuuhuoneessa niin että ikkunat ja peilit huurtuu. Myös ruoskan solki huurtuu ja sokerit sulaa kulhoon.


    • Anonyymi

      Perin kummallisia juttuja . Lienekö yksi vai onko montakin vammaista kirjoittajaa

      • Anonyymi

        Nää on Juukalaisten jouluperinteitä jos et vielä ymmärtänyt!!!!!!!!


    • Anonyymi

      Höpöööö,höpöööö.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      56
      2960
    2. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1477
    3. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      53
      1163
    4. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      63
      1063
    5. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      115
      957
    6. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      74
      950
    7. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      89
      872
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      31
      751
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      59
      748
    10. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      40
      732
    Aihe