Keskustelupalstan häiriköllä (joka haluaa lopettaa kaiken keskustelun) ongelmana on impotenssi sekä hylätyksi tuleminen.
Joten säälikää häntä provosoinnin sijaan.
Palstahäirikön ongelmana on
17
1132
Vastaukset
- Anonyymi
Kerroit juuri kaiken oleellisen itsestäsi impotentti pentti
- Anonyymi
Arvasin, että tunnistaisit itsesi tuosta kuvauksesta 🤭
- Anonyymi
Kiitos, kun kerroit Ukko64.
- Anonyymi
Sopiiko, että panen teitä perseeseen?
- Anonyymi
Mahdollisesti 🤷♂️
- Anonyymi
Taidat olla ottaja enemmän.
- Anonyymi
Haittaako, että olen hevonen ja minulla on piiiiitkä ja paaaaksu molo joka räjäyttää teidän reikänne?
- Anonyymi
Ei, koska oot impotentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, koska oot impotentti.
Osui ja upposi kjäh kjäh 🤣😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osui ja upposi kjäh kjäh 🤣😅
Miksi piereskelet keskiyöllä pakkasessa ilman housuja?
- Anonyymi
Eikös se ole laitonta?
- Anonyymi
Mikä mies on laatujaan, jos ei seiso naisen kanssa? Eikä pimpero kiinnosta panna?
- Anonyymi
Saattaa olla noinkin kun tiedä tunnenko häntä henkilökohtaisesti
- Anonyymi
Monet tätäkin aloitusta kommentoineet ovat todellakin säälittäviä tapauksia. Nuorimmat ovat tietysti kypsymättömiä kakaroita. Kaikki asiattomat kommentit kertovat vain kommentoijasta itsestään. Kaikki muumit eivät ole laaksossa. Surullista.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1972740Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2071231Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131161Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi3211039- 104967
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa390965- 68921
- 66894
- 46874
- 53871