Hienoa säästöä Äänekoski, katuvalot sammui illalla. Mutta olikohan jänisten hiihtokilpailut valaistulla ladulla kun valot paloi koko illan. Mitenkähän tänään......
Säästä Äänekoski
14
168
Vastaukset
- Anonyymi
Ja lunitykki huutaa, taitaa lumen tekijät olla sokeita. Eikös lumentekoonkin mene sähköä...
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17667004S
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
On siinä taas ongelmaa kerrassaan heh heh
- Anonyymi
Peittyykö lumitykit taivaalta satavan lumen alle?
- Anonyymi
No, äänen perusteella ne löytyy?
- Anonyymi
Huima eikä ÄU osallistu säästötalkoisiin, koska veronmaksajat maksaa kulut.
- Anonyymi
Lopeta jo Suvi.
- Anonyymi
Todella törkeää lumitykit huuti koko yön vaikka lunta satoi taivaan täydeltä.Nyt tosiaan jotain järkeä touhuun.
- Anonyymi
Urheilijan on eri juttu. Pitää hymyttömien, kuivettuneiden ja sitkeälihaisten päästä näyttää rasvatonta vartaloaan kumipuvuissaan.
- Anonyymi
Entä sitten, ennemmin rasvaton urheilija kuin tuommonen kelan elättinä talipallona
- Anonyymi
Katso ketä kuuluu Huiman hallitukseen ja vedä siitä johtopäätökset, siksi aikanaan "romutettiin" niin jalkapallo kuin koripallokin, ei toivoa tulevaisuudesta.
- Anonyymi
Näin on kunhan vaan Ex valtuutettu sai tahtonsa läpi ja hiihtokopin ja lumitykit.
- Anonyymi
Mitä väliä missä valot palaa, sun päässä ei kyllä pala
- Anonyymi
On se onni onnettomuudessa ettei pala, mitä siitäkin tulisi jos päässä palaisi valot? En missään ikinä ole nähnyt päässä palavan valon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1282243
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282166- 1582044
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201578- 271377
- 511027
- 86995
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24912- 114894
Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34863