oksat ovat täysin kuivat aivan maahan saakka.leikkasin ne pois, siivottuani alustan ja lisättyäni multaa, huomasin,että juuristo on kellertävä, notkea ja mielestäni elävät.Kuitenkaan pintaan ei ole noussut ensimmäistäkään versoa, onkohan kärhöni lopullisesti kuollut.Istutin aurinkoiseen paikkaan viimekeväänä ja kukkivat oikein hyvin.Mikä neuvoksi,voisiko joku antaa neuvoa avuttomalle.Kiitos
Jalokärhöni
4
1037
Vastaukset
- sari
Odottele rauhassa, kyllä sieltä vielä alkuja nousee kunhan ilmat lämpenee. Oletko muuten istuttanut jalokärhöjesi eteen mitään kasvia ? Istuta siihen jotain matalaa,vaikkapa kesäkukkaa tai jotain perennaa. Silloin ei aurinko pääse porottamaan kärhöjesi juuristo alueelle.
- Soile
kovasti, huomasin illalla, että ihan pikkuriikisiä alkuja nousemassa, tulinpa hyvälle mielelle.
- Soile
Soile kirjoitti:
kovasti, huomasin illalla, että ihan pikkuriikisiä alkuja nousemassa, tulinpa hyvälle mielelle.
Anteeksi, virhettäni.Iso Kiitos.:))
- Susan
Soile kirjoitti:
Olen tänään to.16.6 todella onnellinen. Löysin kärhöstäni 2 kipaletta 1.5 cm alkuja. ei onnellisempi voi olla. Olemme semmoisella alueella ja Kemin yläpuolella. Ei pitäis Jackmannii jaksaa kasvaa, on vaan tulossa kärhölläni kolmas vuosi. Ja taasen huomenna katsomaan kuinka paljon olet kasvanut. Olen saanut kasvamaan myös viinirypäleen ja runkoruusun. Olenkos viherpeukalo??? Ainakin olen tyytyväinen. Iloista kesän jatkoa kaikille. Vaikeita asioita kannattaa yrittää ja älä anna periksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446