Asuuko Kannuksessa miespuolisia avopareja.

Anonyymi-ap

Jos asuu onko paljonkin..

27

1723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä se sulle kuuluu? Olisitko kolmanneksi pyöräksi menossa?

    • Anonyymi

      Ainaki yksi pari. Ja ihan keskustassa.

    • Anonyymi

      Kukin elää tyylillään. Nämä pariskunnat inhoavat sateenkaari juttuja ja haluavat vain elää rauhassa.

      • Anonyymi

        Eli inhoavat sitä että joktkut rummuttaa sen asian puolesta että seksuaalivähemmistöihin kuuluvilla olisi samat oikeudet kuin heteroilla. Kuulostaapa fiksulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli inhoavat sitä että joktkut rummuttaa sen asian puolesta että seksuaalivähemmistöihin kuuluvilla olisi samat oikeudet kuin heteroilla. Kuulostaapa fiksulta.

        Miten heitä sitten sorretaan? Suurin ero homiossa ja esimerkiksi sinussa on siinä että homot käyvät töissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten heitä sitten sorretaan? Suurin ero homiossa ja esimerkiksi sinussa on siinä että homot käyvät töissä

        Minä samassa työpaikassa jo 15v. Ei kaikki homot töissä käy, heillä muuta puuhaa.


    • Anonyymi

      Satoja ja lukuisia piilohommoloita

    • Anonyymi

      Luulisin että puolet on homoja

      • Anonyymi

        Oliiviöljyt ja niveat aina loppu kaupoissa


    • Anonyymi

      Moni makkaratehtaan nykyinen ja entinen on..

    • Anonyymi

      En tiiä, mutta mielipuolisia ehkä. Ainakin se yksi pariskunta, vai pitäiskö sanoa kurispanta oli aika elläimellinen. Ensinnäkin tähän joukkoon kuului kaksi koiraa, isä, Temmo ja Camillan velipuoli. Ja koirat olivat kuristavissa pannoissa. Eli karistavissa punnoissa, voisko näin sanoa. Kuristava panta koiralla on kuin muut jälkeensä karistava panta. Tätä on hankalaa selittää, mutta mielipuolista joka tapauksessa.

      • Anonyymi

        Karistava punta siis


    • Anonyymi

      Pariskunnalla oli kurispannalla varustettu koiran rutkale. Eli kuristavalla punnalla ja sitä rataa, jotta tättärää!

    • Anonyymi

      Joo tiedän yhden

    • Anonyymi

      Joku pitkätukkanen ja toinen ainakin asuu yhessä.Kännissä fiksuja..

    • Anonyymi

      Kyllähän kannuksessa b rappu houkuttaa monia

    • Anonyymi

      Sekö sinua kiihottaa?

      • Anonyymi

        Kelle luulet puhuvasi? Lähes joka vastauksessa eri kirjoittaja 🤔


    • Anonyymi

      Tummeli loppuu kaupoista näillä tiedoilla..

    • Anonyymi

      Kaunista kun kaksi miestä rakastaa toisiaan

    • Anonyymi

      JO ON KIVAA.TIEDÄN KYLLÄ MUUTAMAN HOMON MUT EN PALJASTA.EN OLE ITSE HOMO MUT ELÄKÖÖT RAUHASSA.

    • Anonyymi

      Hyvää eturauhasen hierontaa.Kusi luistaa paremmin,mutta kävely tökkii.

    • Anonyymi

      Homppelit ja navetoissa hiippailijat vietiin ennen seinäjoelle hoitoon.

    • Anonyymi

      Noin 30 paria löytyy

    • Anonyymi

      Noin 30 paria löytyy joku kirjotti..Onko ne makkara vai talotehtaalla töissä..

    • Anonyymi

      Mä luulen että loppuviimen Kannus saattaa hyvinkin olla homopojalle turvallisempi asuinpaikka kuin vaikka Oulu tai Tampere. Molemmissa paikoissa on tietysti helpompi löytää seuraa kun homoja on isoissa paikoissa enempi, mutta niin on myös enempi kaikenmaailman idiootteja jotka huutelee kadulla, sylkee sun päälle tai käy käsiksi. Ainakin ne mun homokaverit jotka asuu isoilla paikkakunnilla kertoo alinomaan tuollaisista välikohtauksista. Mulle ei oon koskaan tapahtunut Kannuksessa, Ylivieskassa tai Kokkolassa mitään tollaista vaikka oon homo ja se myös mun olemuksesta näkyy. Täällä Kannuksessa tosi moni tietää että oon homo, mutta ei se ketään tunnu edes hirveästi kiinnostavan. Ihan rauhassa täällä saa elää ja olla ja liikkua.

    • Anonyymi

      Hyvä. Pidetään huoli siitä, että näin saa ollakin. Ystävällisyys ei maksa mitään ja jokainen meistä voi sitä osoittaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe