Naiset tukahduttaa miehen elämän.

Anonyymi-ap

Mikä naista vaivaa, on ilkeä ja odottaa että sanot yhdenkin väärän sanan johon voi puuttua ja aloittaa painostamisen.
Voiko edes nainen nauttia olemalla hankala ja ilkeä.

15

411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mielenvika. Näitä latvalahoja on joku % kansasta. On niitä "miehissäkin". Heittomerkeissä tuo "mies" koska oikea mies ei ole sellainen.
      Sairaita ihmisiä ovat ja sairastavat tautiaan.

      • Anonyymi

        Ihminen, jolla itsellä on jokin "häiriö", on valmis leimaamaan toisia mielenvikaisisiksi. Esim. työuupumuksesta johtuva pitkäaikainen unettomuus tekee ihmisestä ärtyisän. Työuupumus ei kuitenkaan ole sama kuin mielisairaus.
        Luulen, että sinä et ole koskaan ollut työuupunut eli että sinulla olisi ollut enemmän vastuunalaisia töitä kuin mitä työpäivän aikana olet ehtinyt tekemään, vaikka olisit jättänyt ruokatunnin väliin ja tehnyt ylitöitäkin monta viikkoa putkeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen, jolla itsellä on jokin "häiriö", on valmis leimaamaan toisia mielenvikaisisiksi. Esim. työuupumuksesta johtuva pitkäaikainen unettomuus tekee ihmisestä ärtyisän. Työuupumus ei kuitenkaan ole sama kuin mielisairaus.
        Luulen, että sinä et ole koskaan ollut työuupunut eli että sinulla olisi ollut enemmän vastuunalaisia töitä kuin mitä työpäivän aikana olet ehtinyt tekemään, vaikka olisit jättänyt ruokatunnin väliin ja tehnyt ylitöitäkin monta viikkoa putkeen?

        Ei tarvi olla edes unettomuutta, kun ärtyisä. Itsellä omakohtaista kokemusta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen, jolla itsellä on jokin "häiriö", on valmis leimaamaan toisia mielenvikaisisiksi. Esim. työuupumuksesta johtuva pitkäaikainen unettomuus tekee ihmisestä ärtyisän. Työuupumus ei kuitenkaan ole sama kuin mielisairaus.
        Luulen, että sinä et ole koskaan ollut työuupunut eli että sinulla olisi ollut enemmän vastuunalaisia töitä kuin mitä työpäivän aikana olet ehtinyt tekemään, vaikka olisit jättänyt ruokatunnin väliin ja tehnyt ylitöitäkin monta viikkoa putkeen?

        Ei ole välttämättä itsellaaäön vikaa näitä tapauksia näkee aina silloin sun tällöin, ja nämä miehet tulevat todella hiljaiseksi eivätkä uskalla porukassaan sanoa mitään kun alkavat pelätä että sanovat jotain väärin.
        Paras jättää sellainen suhde ainoastaan omanitsensä vuoksi. Niinsanotut etsiä naisen joka ei käyttäydy noin. Kun yritetään muuttaa toista niin siinä on jo varoitus merkit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen, jolla itsellä on jokin "häiriö", on valmis leimaamaan toisia mielenvikaisisiksi. Esim. työuupumuksesta johtuva pitkäaikainen unettomuus tekee ihmisestä ärtyisän. Työuupumus ei kuitenkaan ole sama kuin mielisairaus.
        Luulen, että sinä et ole koskaan ollut työuupunut eli että sinulla olisi ollut enemmän vastuunalaisia töitä kuin mitä työpäivän aikana olet ehtinyt tekemään, vaikka olisit jättänyt ruokatunnin väliin ja tehnyt ylitöitäkin monta viikkoa putkeen?

        Ihan totta. Tunnen yhden naisen joka kiukuttelee ihan kaikesta , hön ei ole terve mutta kukaan ei uskalla aitä hänelle sanoa, kaikki säälii hönen miestään ja ihmettelevät miksi hän jää kuuntelemaan kaikkia syytöksiä ja aitten valaehtelee ihmisille että mies on mustasukkainen muka hänestä . Siis kukaan ei ymmärrä miten joku voisi edes olla mustasukkainen raastin raudasta .


    • Anonyymi

      Tuskin nauttii siitä, että on ilkeä. Hänellä on paha olla. Nostakaa kissa pöydälle. Kerro ensin miltä sinusta tuntuu olla hänen ilkeilynsä kohde. Jos naisella on järkeä, hän ehkä kykenee kertomaan, mikä häntä vaivaa parisuhteessanne.

      • Anonyymi

        Nämä yksittäisiin sanoihin tarttuvat ovat ainoastaan luonteeltaan ilkeitä , joten ei tartte olla mitään pahaa mieltä mukana kuvassa se on heidän elämäänsä jota pitävät luonnollisena


    • Anonyymi

      Varmaan tyhmä.

      Nainen rakastaa, ite oon huono, mutta silti.

    • Anonyymi

      Miksi olet yhdessä naisen kanssa joka tukehduttaa sinut. Ei kai yhdessä olo voi olla kivaa jos koko ajan saa pelätä sanovansa väärän sanan josta sitten kehittelee juttua ilkeilemällä. Sano lujasti hänelle että on aika vissiin harkita eroa koska on alkanut jahtaamaan samojenkin merkitystä että saa aiheen riitaan.
      Ilmeisesti hän on narsisti, ne käyttäytyy tuolla tavalla lopulta et osaa edes puhua ilman änkyttämistä .
      Nähnyt tälläisen pariskunnan nainen joka teki miehestä erakon, siksi paras että katselet vierellesi naisen joka arvostaa sinua sellaisena kun olet eikä etsi vikoja työkseen

    • nain en. Siinä

    • Anonyymi

      Naiset nousi barrikaadeille tuhansien vuosien alisteisen aseman innoittamana. Feminismi kannusti naiset kapinaan, vastustamaan, ottamaan itselleen miehen aseman, ja lapasestahan se lähti. Parisuhteissa kehittyi sukupuolittunutta valtakilpailua ja se aiheutti riitelemistä, sekä välien tulehtumista. Ja tilastoissa mm. avioerojen määrä jatkoi nousuaan. Naisesta tuli sosiaalinen barbaari. Naisasianainen, amazoni, soturi. Miehestä tuli pelkkää kuormaa, arvoton haitake, jota saa lyödä, herjata, väheksyä, syrjiä....

      Ja sitten tämän farssin päälle sateenkaarifarssi. Biologian oppejakin lähdettiin kirjoittamaan uusiksi, kun "löytyi" kymmenittäin uusia "sukupuolia". Ja lapsetkin joutuivat homottajien ja sukupuolittajien uhreiksi. Poliittista pedofiIiaa.

      Naiset eivät vain tukahduta miehen elämää, vaan elämää itseään. He tukahduttava itsensäksin. Ja syyttävät siitä miestä.

      • Anonyymi

        Aiis sinä haluaisit ilmeisesti että naiset olisivat jotenkin miehen alamaisia aina vaan
        Et tiedä millaista oli olla nainen ennen, heillä sattoinolla hyviä ideoita asioista mutta niitä ei kukaan ottanut todesta. Kas kun oli” vaan ” nainen. Riitti että hänen osansa oli ollaimainen palvelija miehelle . Ei naiset miksikään miehiksi halua muuttua mitenkään, he haluavat olla naisia jatkossakin, mutta tasa-arvoisia miehen kanssa. Aillä nainen on älykäs siinä kun mieskin, joten miksi hänen pitäisi jotenkin olla miehen varjossa.
        Pari suhteissa sitten, tiedätkö että naiset eivät ennevanhaan koskaan saaneet nautti seksistä koska eivät ehtineet mukaan koska mies vaan teki hommat ilman mitä.n lämmittelynä , niin lopulta naisilta meni halu mihinkään yhteiselämään . Tänään otetaan naisenkin halut huomioon ja nainenkin saa nauttia seksistä .mjoten onko siinäkin jotakin väärää sinun mielestäsi.ämitä meinaat ” miehen asemalla” kyse on ihmisistä ei miehistä tai naisista. Se joka on älykkäämpi pari suhteessa on usein nainen , niin että älä puhu miehen asemasta mitenkään.
        Nyky miehet ovat ihania miehiä ja heillä on tyytyväisiä vaimoja , juuri aikai ettei kumpaakaan alisteta mihinkään rooliin
        Joten ei nainen tukahduta pari suhdetta jos mies vaan ymmärtää mitä suhde merkitsee .
        Muistan ennen vanhaan vaimot joita kuuntelin kun olivat kylässä meillä, olin lapsi eivätkä he edes huomanneet että kuuntelin Enimmäkseeen puhuivat miten kehno mies on seksiä harrastaessaan, ja miten tyhmä hän on kun vaatii naiselta asioista mitä nainen ei halua tehdä . Siis kantoivat jopa lautasen miehen nenän alle , se kun olisivat antaneet naisenkin syödä rauhassa ja täyttäneet lautasensa itse. Minuun heräsi jo lapsena se etten halua sellaista nahjusta vierelleni. Ja sain hyvän miehen joka oli huomaavainen , ja osasi rajat minkä ylitse ei mennä ja laitoi hyvää ruokaa aina pyhän ajat kotona , yhdessä tehtiin kodin työt, sillä minulla oli sentään työkin kodin ulkopuolella hoidettavana . Sellaisia ovat älykkäät miehet , ja jos oltiin eri mieltä jostain asiasta niin siitä keskusteltiin kunnes löydettiin yhdessä ratkaisu. Nainen on todella nainen aina vaan, mutta sellainen nainen joka tietää arvonsa


    • Anonyymi

      Eiköhän niitä vatipäitä löydy joka sukupuolesta, mutta sitä minä olen aina ihtemtellyt, että miten minunkin sukupolvi on käytännöllisesti katsoen naisten kasvattama, niin miten he ovat onnistuneet kasvattamaan sellaisia naistenvihaajia.

    • Anonyymi

      Jos elämä menee janukutukseksi niin on aika nostaa kytkintä, kuka jaksaa kuunnella aamusta iltaan samaa valitusta, syyttelyä ja ivaamista .miksi jäädään suhteeseen silloin kun se alkaa ketuttamaan .äsitten on miehiä myös jotka kokevat kaiken jankuttamisella jos toinen yrittää sanoa asiaa josta ei pidä , niin se on mielipide ei jankutusta .

    • Anonyymi

      Pro tippi. Muistakaa tehdä aina avioehto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11313
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3153
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      3004
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2197
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1958
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1805
    7. 93
      1795
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1794
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1768
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1647
    Aihe