Tämä uutisointi laittakaa miettimään täällä lännessä tunkevat arabien yksityisasioihin. Järjestävät hienot MM kisat omalla tyylillään. Ja media valittaa kuika monta tuhatta työllistä kuollut. Kylläpä täälä Suomessa valitetaan mitä he tekee. Ymmärtämään että MAASSA MAAN TAVALLA TAI MAASTA POIS
Maassa maan tavalla
3
187
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ihmisarvo pitää säilyttää ja turvata, asuttiin sitten missä tahansa. Täysin tuomittavaa se tietysti on. Toinen asia on sitten se, miksei puhuta ihmisarvoista koko maailmaa koskevana (Kiina ym). Tätä arvon polkemista tapahtuu kokoajan ympäri maailmaa. Myös Suomessa todettiin syksyllä näiden marjanpoimijoiden törkeää kohtelua. On tietynlaista valkopesua, että nyt tämä on nostettu esiin. Ehkä siinä vain halutaan kiillottaa omaa kilpeä. Johdonmukaisuus puuttuu.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17667742H
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi
Arvokisoja ei pitäisi antaa tällaisiin maihin missä ihmisiä kohdellaan kuin käyttötavaraa? Kertoo vaan kuinka suurta korruptio on FIFAn joukoissa. Öljymaat laittaa rahaa tiskiin tarpeeksi niin asiat unohtuu? Mitään urheilun arvokisoja ei saisi antaa näille öykkärimaille. Kansainväliset sopimukset ei paljon paina kun tarpeeksi laitetaan rahaa tiskiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4511042
- 827479
- 755459
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445434Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764738Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334143- 472978
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412425- 402420