Tämä uutisointi laittakaa miettimään täällä lännessä tunkevat arabien yksityisasioihin. Järjestävät hienot MM kisat omalla tyylillään. Ja media valittaa kuika monta tuhatta työllistä kuollut. Kylläpä täälä Suomessa valitetaan mitä he tekee. Ymmärtämään että MAASSA MAAN TAVALLA TAI MAASTA POIS
Maassa maan tavalla
3
228
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ihmisarvo pitää säilyttää ja turvata, asuttiin sitten missä tahansa. Täysin tuomittavaa se tietysti on. Toinen asia on sitten se, miksei puhuta ihmisarvoista koko maailmaa koskevana (Kiina ym). Tätä arvon polkemista tapahtuu kokoajan ympäri maailmaa. Myös Suomessa todettiin syksyllä näiden marjanpoimijoiden törkeää kohtelua. On tietynlaista valkopesua, että nyt tämä on nostettu esiin. Ehkä siinä vain halutaan kiillottaa omaa kilpeä. Johdonmukaisuus puuttuu.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17667742H
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi
Arvokisoja ei pitäisi antaa tällaisiin maihin missä ihmisiä kohdellaan kuin käyttötavaraa? Kertoo vaan kuinka suurta korruptio on FIFAn joukoissa. Öljymaat laittaa rahaa tiskiin tarpeeksi niin asiat unohtuu? Mitään urheilun arvokisoja ei saisi antaa näille öykkärimaille. Kansainväliset sopimukset ei paljon paina kun tarpeeksi laitetaan rahaa tiskiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043