Joitakin idologoita. Mutta se mitään. Pistetään se täyteen patrotteja!
Suomen astuna pitäminen on vastoin
12
161
Vastaukset
- Anonyymi
Voi sinne panna kangasukkoja pystöön erämaihin. Resupellejä kuin Suomussalmella on suopellolla Hiljainen kansa! Autonreesut romut peltilehmät työnnetään sinne happanemaan. Aurataan tiet ja Kylmenneitä pirttejä pietään senverta kunnossa että asutulta kulmakunnat näyttää.
- Anonyymi
Suomi innostaa pitää astuttuna
- Anonyymi
Johan on pötryämistä.
- Anonyymi
Ei muuten pölise täällä ei. Miten alkaako se pölisemään siellä miten?
- Anonyymi
Pitää olla jotakin asiaa ja pitää olla taito sanoa se. Mauno Koivisto.
- Anonyymi
Terve Mane!
- Anonyymi
Paljon oli mulle uusia sivistyssanoja, joten ei ihan auennut tämä aloitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon oli mulle uusia sivistyssanoja, joten ei ihan auennut tämä aloitus.
Ma luule et noon varma jotai uussi raumlaissi jaarituksi?
- Anonyymi
Onko noin suomeksi?
Suomen asuttuna pitäminen on vastoin
Joitakin ideologioita. Mutta ei se mitään. Pistetään se (Suomi?) täyteen patriootteja! (lsänmaallisia?)- Anonyymi
Patroteiksi itteä kutsuvat ovat kaikkia muuta, ku isämaallisia. Ne tanssivat ussein vieraiden valtojen pussiin. Kuten nyt lukuisat patrolleiksi itteä kuhtuvat pellaa ittensä Puttiinin pussiin. Ei näitä patroottipellejä kannate ottaa vakavasti. Ne ei ole mitää oikeita isämaalisia ensinkään.
- Anonyymi
Patrotit tuhhoo koko Suomen. Johan se on nähty. Täyttä venäjäidologiaa näillä ns patrooleilla. Ei niihin ole luottaminen!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2795276- 664999
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii963794- 522810
- 222347
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua471898- 1191819
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991556- 711125
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1541108